Täällä olikin taas kasa ultrassa käyneitä,itellä neuvola vasta parin viikon päästä ja sillonkin vain sydän äänten kuuntelua.Tuolla ei meinaan olekkaan mitään ultra vehkeitä,pitää odottaa sitten lääkäri käyntiin saakka..harmittaa kun edellisessä neuvolassa oli myös ultra laite ja päästiin asiaan heti ekalla neuvola kerralla
Syömistä on täällä päin kanssa ja ihmeellistä turvotusta.Eilen oli vapaapäivä ja kävin kaverin kanssa ulkona syömässä lounas aikaan,maha oli kun pallo iltaan saakka.Eikä päivällä tehnyt mieli syödä mitään..Mulle on tullut myös semmonen että jos syö jotain makeaa,niin pitää olla myös jotain suolaista/sama toisin päin.Hedelmien kanssa pysyy tasainen linja,mutta noiden kaikkien muiden kanssa ihme tommosta tasapainottelua
Semmosta jännää pullotusta,painon tunnetta yms on tullut alavatsaan ja huomasin että siellä alkaa olla jo vauva maha tulollaan.Farkut painaa ikävästi jos istuu pitkään,kun ei oo kyse läskimahasta joka joustais
Mulla on esikoisen ajalta muutamat mamma housut,meinasin katsoo jos jostain löytyis farkutkin.Ahdistaa jo valmiiks kun esikoinen syntyi huhtikuussa niin mullahan oli maha talvella,eikä mulla oo mitään kesä/syksy odotus vaatteita
Meenkö mä sitten tuolla takki auki ja maha paljaana?!?!Ei kiitos,semmosta on tullut kaupoissa vastaan eikä se oo mun juttuni.
Meillä tulee huomena mun porukat neidin synttärikahveille,kun lähtevät perjantaina reissuun 2viikoks.Perjantaina tulee anoppi/appiukko + miehen kummit(halusivat välttämättä tulla) ja lauantaina on lasten bileet.Puuhaa riittää,mutta onneks oon tehnyt jo pakkaseen jotain valmiiks joten noi aikuisten vierailut sujuu ongelmitta.Mies taitaa lähteä lauantaina evakkoon koirien kanssa lasten+mammojen alta,onneks yks kaveri tulee apuriks tänne.Ettei mun tarvi häärätä yksin-->lue-->katsoa oman lapsen perään,jutella vieraiden kanssa/vaihtaa kuulumisia + hoitaa tarjoilu yms..
Mites se PHKS kahvittelu/treffailu??