Täällä myös yks PHKS,mutta en oikein osaa sanoa missä ilmansuunnassa asutaan
Eli sanon maalaisittain että asutaan Metsämaalla,täällä Kivimaan suunnalla.
Tossa olikin samalla vastaus missä päin Lahtea majaillaan.
Ite vähän ajattelin että ostan meidän neidille ison vauvanuken,jonka kautta vois olla helpompaa sitten kun tulee vauva taloon.Meillä talon naisilla olis sitte molemmilla omat vauvat hoidettavina
Mullekin ostettiin aikanaan nukke kun pikkusisko oli tulossa maailmaan..Vauva jutuista ei olla vielä typylle puhuttu,ei tiedä jos vaikka joskus jossain möläyttää vauva sanan taputtaen mun mahaa(sillon kun asia on vielä salassa kyseisiltä ihmisiltä)
Vastaavaa touhua on meinaan tapahtunut,joten en pidä tommosta vaihtoehtoa yhtään mahdottomuutena.
Väsymystä on paljon
Aamusella meinasin mennä kaupoille rauhassa ihan itse ja neiti menee mökille mun vanhempien kanssa yöks,eli voin olla vaan ja esim. nukkua kunnolla sitten taas vaihteeksi..
Pitääkin pitää sitten allergialääkkeet pois käytöstä odotuksen ajan,tiedän vaan sitten kun olen allerginen kissoille..että ei tuppaa mennä kylään kissa kavereille,ellen halua kauheeta nuhaa/yskää/kurkku täynnä karvoja oloa.
Huomasin että muutkin marrasmammat valittaa asioista,eli mäkin olen sitten ihan normaali tapaus.Mies meinaan huomautti että mulla on taas joku valitus kausi,"sä vaan taas valitat joka asiasta".
Toivottavasti musta ei tuu mitään hirveää hormoonihirmua
Aurinkoista viikonloppua!!!
ps.PHKS kahvittelu passaa!