Voimia siule
Jännä! Luulen ainakin tietäväni millaisten ajatusten kanssa painit, meillä välillä niiiiin samanlaista! Ei siinä muu kuin puhuminen auta. Meillä saatetaan joskus puhua parikin kertaa viikossa jos ei meinaa hommat luistaa.. tai siis minä avaudun ja mies kuuntelee.. :kieh: johonkin saattaa jotain kommentoida, ainakin niin kauan kun homma pysyy keskustelussa eikä muutu riidaksi. Joskus nuo ukot on vaan sellasia että saa oikein kaivamalla kaivaa tietoa ja vastauksia. Toivotan teille parempia aikoja!
Mie ainakin itse huomasin et tässäkin raskaudessa miula on kausia jolloin on tunteet hyvinkin pinnalla ja tuntuu ettei mikään mee hyvin, silloin teen itsekin kärpäsestä härkäsen. Joskus vaadin myös itelleni hellyyttä, jne mutta kun tarkemmin ajattelen, en sitä ole itsekään miehelleni antanut.. joten tässä kai auttaisi motto; tee niinkuin toivot itsellesi tehtävän. JA TOSIAAN, JOKAINEN TARVITSEE OMAAKIN AIKAA, ja siitä mie vedän pultit tosi usein, kun olen kurkkuani myöten täynnä sitä ettei miula oo MITÄÄN OMAA!
Teilläkin on tosiaan se remppa ja kaksi muuta lasta jotka vievät paljon yhteistä aikaa..-se väsyttää varmasti teidät molemmat. Jos vain rakastatte toisianne, niin kyllä se parempi huominen sieltä vielä nousee, jolloin on remppa ohi ja teillä on vähän enemmän (?) aikaa taas toisillenne.
Meilläkin vie paljon yhteisestä ajasta pois, kun mies lähtee aamulla ennen kuutta töihin ja tulee vasta illalla vähän ennen kuutta. Joskus kysyy todella paljon pinnaa että jaksaa, molemmat olemme väsyneitä pitkän päivän jälkeen, ja miule ainakin helpotus koittaa vasta sitten kun oon saanut tytön nukkumaan.. Täytyy muistaa et onneksi on viikonloput!
siis meilä nuo viikonloput on helpotus, en tiedä miten teillä Jännä.
Sitten tuosta miehen mukana olosta raskaudessa, kun ootte puhunut.. Meillä mies on vasta nyt alkanut olla enemmän innostunut, kun tuntee potkut. Ei hän itse välttämättä kättään vatsalle laita, mutta mie laitan puolestaan, ja kyllä hän sit jaksaa jonkin aikaa tunnustella
Voihan olla, että miehelle odotus on konkreettisempaa vasta kun puolisosta näkee että maha pyöristyy, kun käydään ultrat, ja kun liikkeet tuntuu myös miehelle. Näin luulen että meillä on mennyt, mutta ovathan toiset miehet jo alusta asti mukana ihan täysillä. Meitä ihmisiä kun on niin moneen junaan. =)