*MarrasMassutII heinäkuussa*

Alkuperäinen kirjoittaja Jännä:
Moikka... Kysymys kaikille. Onko muilla sellasta kipua navan kohtaan ja sit ympärillä kans vähän. Musta tuntuu et kokoajan repii siin alueel, mutta ei kyl tunnu supistuksilta, vaan on enemmän sellast jatkuvaa. Alko taas äskö ku istuin ulkona. Viimeks repi pari kolme päivää sitten. Voisko olla jotain sellast et lihakset venyy tai jotain. Napa on kyl tosi hellänä... :/
miula tuntu juuri tolta silloin kun napaan tuli se raskausarpi, joka siis pituussuunnassa halkasee koko navan! :eek:
 
OnnenOmena, miula on istukka edessä sivulla, kuulemma alhaalla, muttei liian.. käsittääkseni jotenkin noin:) Elikkä en voi oikein kokemuksista kertoa, en siis pystynyt ihan varsinaisesti kysymykseesi vastaamaan:D
 
Mamina:Sain ajan kontrolliultraan juuri tuon istukan sijainnin takia, joten katsotaan miten käy. Yleensä kuitenkin istukka siirtyy vauvan kasvaessa ja toivotaan että niin nytkin. Muuten, isoista vauvoista... Ette ikinä voi arvata kuinka suuren vauvan synnytin normaalisti alateitse vuonna 2000?! ;) Valitin silloin odotusaikoinani sekä neuvolassa että sairaalassa, että vauva on todella suuri mutta valitettavasti sitä ei uskottu/tai se arvioitiin väärin, koska syntyessään vauva painoi 4.900g!! (en ehtinyt myöskään saada kivunlievitystä...)Itse olen normaalipainoinen eikä raskausaikana tullut kiloja älyttömästi, n.14-16kg en myöskään kärsinyt raskausdiabeteksestä tmv. joka helposti voi nostaa vauvan painoa.. Tämän haluan kertoa siksi, että LUOTTAKAA NAISET VAISTOIHINNE ja olkaa reilusti vaativia jos jokin asia vaivaa tai tuntuu siltä. Itse olin varmaan liian kiltti tai annoin periksi ammattilaisten edessä liian herkästi...Nyt tietysti jännittää millaisen jättivauvan joudun punnertamaan ja uskallanko luottaa arvioihin, joita saan. :ashamed:
 
LEP: Me päädyttiin lopulta Emmaljungan vaunuihin, malliltaan duo edge classic. Mut kauheasti ei täällä päin ollut valinnanvaraa vaunuissa. Nämä tuntuivat omaan käteen parhaimmilta, etenkin kun olen itse aika lyhyt ja mies pitkä niin säädettävä aisa oli todella hyvä asia. Tosin kukkarokin keveni aika lailla... :whistle:
 
Hejssan :wave: ,

ultrassa tänään käyty siis... :D Kaikki oli ok! Sukupuolenkin rohkaistuin kysymään, mutta jääköön se nyt omaksi tiedoksemme, jos täällä vaikka joku tuttu nätä tarinoita lueksiikin.. =)

Huomenna olis vipo lomapäivä!!! |O Ja maanantaina totuus koittaa... Onneks ei luvannut mitään aurinkoista tännepäin maanantaina, sujuu töihinpaluu vähän inhimillisemmissä merkeissä.

Mitäs vielä, pää on ihan tyhjä. Palailen vielä asiaan jos tänne koppaan mitä putkahtaa. :)

-Pamppis 22+6
 
lämmintä kesää kaikille
czarina ja minnihiiri ihanat vauva kuvat olette saaneet
:heart: :heart: ja kivoja masuja jo kaikilla. ja itselläkin on tuota etumusta tohon siunaantunut =) ostimme vihdoin miehen kanssa oman talon maalta ja ensi viikolla viedään poika hoitoon ja itse remontoimaan pirtti asumiskuntoon :) jos pääsis pian sitten muuttamaan kaupungista maalle...en ole housuissani pysynyt ja olenkin pakannut melkein kaiken jo :whistle: en minä mikään hätänen ole ja kyllä iltaisin onkin kivat supistelut :/

minun ei tarvitse paljoa vauvalle ostaa, kun poika vasta kahden ja olen säästänyt hänen kaikki vauva jutut..paitsi kyllä hiukan vaaleanpunaista täytyy saada tytölle :heart:

halauksia ja vointeja kaikille :hug: hyvällä mallilla ollaan :D

ohna&prinsessa 24+4
 
Viimeinen yövuoro ja sit sais "lomailla" pari viikkoa. Tosin huomenna pitäis lähteä ajamaan hyvissä ajoin päivää Vöyrille, missä menee koko viikonloppu tyttären harrastuksen parissa. Onneksi iskä ja mamma ovat luvanneet hoitaa pikkuisia, niin ei tarvitse ottaa mukaan.

Toivottavasti olisi rauhallinen yö, että sais kerättyä voimia huomista varten.
 
Heissan!! Mie en jaksaaah! Tuo esikoinen vie voimat ihan totaalisesti! Nukuttaminen ei voisi olla tän hankalampaa!! 1½h pelkkää kikatusta, pyörimistä, sormien räpeltelyä jne jne.. Itepähän oon tän pelin varmaan alottanut.. Seuraavalle muksulle koittaa eri ajat.. saapi oppia itse nukahtamaan! :ashamed:

Onneks olkoon Pamppikselle rinssistä tai rinsessasta:) en miekään täällä viittinyt kertoo juuri siks kun tiien että kaverit käy välillä vakoilemassa. =)

Tesulah, hieno ja 'selkee' kuva (niin selkeä kun voivat yleensä ollakaan) :)

mamina taitaa painua pehkuihin odottamaan huomista 23+0 ;)
 
Kiitos mamina, mies otti kamerakännykällä monitorista kuvan ja videonpätkää myös. Kun niistä ei saa ittelle dokumenttia, olemme tehneet näin jo edellisen aikana. Esikoisesta saimme videon ja siinä näkyi, että selvästi poika tulossa. Nyt ei näyttäny vauva millään kumpi on.
 

Yhteistyössä