Jippii, perjantai!
Tervetuloa vaan Jonsku turisemaan! Kuulostaa kyllä ihan kauhealle tuo sun pahoinvointi, toivottavasti saisit mahd. pian nauttia ihan tavallisesta olotilasta. Sulla on sitä varmasti kova ikävä! Mutta niinhän se on, ettei ikinä voi ennustaa, miten raskaus sujuu ja millaisia oireita siitä tulee. Siskollakin eka raskaus lähes täysin oireeton ja sitten toisella kerralla oli pahoinvointia, verenvuotoa yms. Onnellista odotusta nyt kuitenkin sinulle ja kivaa, kun saatiin yksi lisää juttelemaan.
Sonatarelle onnitteluja ekoista liikkeistä!! Eikös vaan tunnukin ihan tajuttomalle, siellä vatsassa tosiaan elää ja kasvaa ihan oikea ihmisen alku. Varsinkin nyt, kun tämä raskaaksi tuleminen ei ollut helppoa, ei oikein osaa ottaa uskoakseen tätä ihmettä

... mutta uskottava se on! Täälläkin eilen pidettiin aikamoista menoa koko päivän ja tänään on sitten pidetty hiljaisempi tahti, taisi väsyä pikkuinen eilisistä futistreeneistä

.
Malvia: Itsellä on ollut jos jonkinmoista tuntemusta aina välillä. Joskus vihlaisee semmoinen terävä viilto jommalla kummalla puolen kohtua, esim. silloin kun nousee äkkiä ylös tai aivastaa/yskäisee kovaa. Sitten pariin otteeseen on tuntunut semmoista pientä kiristystä, joka on säteillyt tuonne ristiselkään, onkohan sitten niitä supistuksia, en tiedä. Mutta tosiaan aika harvakseltaan näitä tuntemuksia on, enkä ole niistä huolestunut. Allergioita mulla ei ole, joten tuohon toisee asiaan en osaa kommentoida.
Vaunuja ei olla sen kummemmin vielä katsasteltu, Emmaljungan yhdistelmävaunumallit vaikuttaa ihan kivoilta, mutta katsotaan nyt sitten. Hinnat ovat kyllä aika hirmuiset, mutta toisaalta ovat sitten pitkäikäiset (ainakin toivon mukaan). Siskolla on Emmaljungat ja on ollut tyytyväinen niihin.
Onneksi ei itse ole vielä nähnyt mitään kauhu-unia tästä pienestä. Pari kertaa olen ollut synnärillä ja saanut syliini tytön tai pojan (jota olen sitten imettänyt), joten eipä voi niistä unistakaan ennustella, kumpi on tulossa

.
Rentouttavaa ja virkistävää viikonloppua!
barbalala ja pikkuinen tömistelijä rv 18+3