Heipat tänne pitkästä aikaa! :wave:
Ultra siis oli ja meni. Kaikki oli niin kuin pitikin. Viikkoja oli tuolloin 11+5 ja nythän niitä on kasassa 12+2.
Mä jännitin tuota ultraa ihan mielettömästi, koska tuo oli ensimmäinen np-ultra jossa koskaan olen käynyt. Nuo kaksi aikaisempaa poikaa olen synnyttänyt Kotkassa vuosina -03 ja -05 eikä siellä np-ultra kuulunut vielä ohjelmaan. Nykyisin kylläkin kuuluu.
Mä oon kärsinyt monta viikkoa jo päänsärystä, huimauksesta ja pyörrytyksestä. Verenpaineet ollu matalalla, mitä mulla ei taas koskaan oo aikaisemmissa raskauksissa ollut. Pahin pahoinvointi meni ohi rv 10 mennessä, mutta pientä kuvotusta ja pahoinvointia on nyt ollut näiden päänsärkyjen takia. Salmiakkia juu syödään, mut päänsäryt vaan jatkuu. En oikein osaa nauttia raskaudestakaan, kun tuon takia olen sitten todella pahalla päällä. Väsymys on jotain sietämätöntä, tekisi välillä mieli vaan nukkua koko päivä. :/
On vaan niin jännä huomata, et miten raskaudet onkin erilaisia. Oli pojistakin erilaiset, mutta tää on ihan päinvastainen kun kaksi edellistä. Liekö tyttö sitten tulossa.
Ainahan saa haaveilla.
Mulla on nyt pari kaveriakin, jotka odottavat samaan aikaan, joten ihana päästä turisemaan oireista ja muista niiden kanssa, kun tuo mies ei oikein hokaa näitä hommia. Tai ehkä sen mielestä nää on turhia juttuja. Ei se kyllä jaksa aamusta iltaan niitä kuunnellakaan.
Oon hirmu vähän nykyisin täällä sivuilla, mutta käyn aina välillä kirjoittamassa kuulumiset ja lukemassa teijän kuulumisia. Nyt oli tullut sivuja niin paljon edellisestä, etten millään jaksanut kaikkia lukea.