Aurinkoista huomenta! Täällä on sairastettu koko viikko huolella. Siis ihan kamala kesäflunssa. Keskiviikkona oli pakko luovuttaa ja hakea saikkua kun ääntä ei tullut juuri ollenkaan. Ja edelleen sama, ääni hukassa, ja kamala yskä, lima jyllää rööreissä vaan ei tuu ulos
. Yskä on niin raju, että oli pakko laittaa pikkuhousunsuojakin, kun aina lirahtaa kun yskäisee :ashamed:
Ultrahan mulla oli siellä Taysissa samalla kun tutkittiin mun verenpainejuttuja ja suonikohjujani. Ultrassa kaikki oli ok, samoin verenpaineen kotimittaukset (neuvolassa ne aina nousee kattoon, mua jotenkin aina jännittää siellä ) eli samalla lääkityksellä jatketaan ja kotona viikottain mittaillaan loppua kohden sitten useammin. Suonikohjuasiaan ei osannut sanoa mitään, on kuulemman verisuonikirurgian puolta. Eli tukisukilla jatketaan ja jos vaivaa tulee enemmän tai turvotuksia sun muuta niin sitten lähetteellä Taysiin koipia ulrtaileen, ette vain ole syvää tukosta :|
Varoitus, nyt tulee taas vähän ällötys-juttua: Ainoa asia mikä jäi vaivaamaan mieltä, että Taysissa antamassani pissanäytteessä oli proteiinit +1, tosin näyte oli todella niukka, ja siitä meinasivat sen johtuvankin..... Mutta silti mietityttää ja huolettaa..... Mulla kun oli ekassa raskaudessa raskausmyrkytys....ei kai se jo nyt tule?! Tosin mulla on ollut myös todella paljon valkovuotoa , venyvää ja kokkareistakin välillä, ei mitään muuta vaivaa, mutta olen tässä pari päivää miettinyt että tarvisko sitä käydä lääkärissä jos se onkin hiivatulehdus. Edellisellä kerrallakaan kun hiiva oli, ei kutissut tai muuta oli vain kokkareista valkovuotoa. Voisko se vaikuttaa tuohon pissanäytteeseen vaik kuinka alapäänsä pesee ennen näytteen ottoa?! No, tiistaina olis neuvola, sitten näkee pissan tulosken, toivottavasti olis ok...
Jennula ja poju 20+5