*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - KESÄKUUSSA ***

Heituska Minulla on sen verran noista vasta-aineista kokemusta, että itse jännäilen vähän samankaltaisessa tilanteessa. Mulla oli tammikuussa tuulimunaraskaus ja silloin sain lääkkeellisen tyhjennyksen yhteydessä anti-d pistoksen. Uusi raskaus alkoi pian ja nyt sitten raskauden aikana on ollut vasta-aineet kokoajan vähän koholla. Kävin juuri viime viikolla antamassa kolmannen vai neljännen verinäytteen ja mies antoi myös samalla omansa. Mulla vatsa-aineet on kokoajan ihan samassa eli eivät nouse tai laske. Jännään nyt sitä johtuuko vasta-aineet edelleen tammikuisesta anti-d piikistä vai jostain muusta. Piikin ei pitäisi kyllä enää vaikuttaa ja ihmetyttää kun lukema ei laske tasaisesti vaan on jämähtänyt siihen samaan. :/

 
Kiva kun huomenna pääsee taas ultraan,josko siellä näkyis vauvelin sukupuoli.

Täällä on ollut monta päivää tosi kuumat ilmat,sais olla kyllä vähän viileämpää.
Muksut on nyt monena päivänä ollut polskimassa takapihalla omassa altaassa.

Kohta pitäs ruokaa ruveta tekee mut nyt tolla 2v neidillä on semmonen vaihe menos ettei millää suostuis syömään mitään muuta kun jotai herkkuja.
 
Kuulumiset luettu :)

Omaan napaan ei ihmeitä kuulu, mitä nyt tunteet on olleet pinnassa.. Joku varmaan muitaakin että oon saattanut anopista täällä jurnuttaa..Tilanne onkin kärjistyny siihen, että tuleva vauva ei häntä kuulemma kiinnosta. Eli ikävä kyllä, pikkuisella on sitten yksi mummi ja pappa vähemmän. Ehkä me selvitään ilmankin.

Onko muut huomanneet että vauva ei yhtä aktiivinen olis tällä helteellä? Täällä ainakin napero liikkuu todella vähän, mutta onneksi edes välillä bongaa jonkun liikkeen, muuten tässä olis paniikki päällä..

Harhis ja BeBe, 19+2 :heart:
 
W09
Moikka!

Alla olevasta linkistä löytyy myös tuota muovitettua froteeta ja muitakin kosteussulkukankaita. Tuolla on aikapaljon ns kestovaippakankaita jos joku sellaisia itse tykkää tehdä. Ja tottakai suht hyvä välikoima perus lastenkankaita, jos sellaisia kaipailee...

http://www.kangastukku.com/?pg=165&page=Group

terv. W09 tänään rv 21+3
 
Neuvolakuulumisia! Kaikki oli ok, painonnousukin oli tasaantunut, ku viimeks oli 598/vko, nyt 300/vko. Kohtu jo 22 senttiä :eek:

Mulla kanssa masussa ollu hiljaisempaa, liekö helteistä johtuvaa. Kuitenkin jo huomenna alkaa 23 viikko! Aurinkoista viikon jatkoa

t Schnappy 21+6
 
Helteisen paahteista iltapäivää B) , ei saisi valittaa, mutta tanssii silti sadetanssia salaa, ja toivoo, että sataisi edes öisin :saint: tässä kesäflunssassa ja kuumeisena kun ei varsinaisesti nauti paahteesta... mutta nauttikaa te, jotka voitte!

Kuiskaten 19+2
 
Kesäterkkuja ja mukavaa viikon alkua täältäkin! :wave:

Ihana päivä kun ollaan pitkästä aikaa miehen kanssa yhtä aikaa kotosalla. :heart:

Onnea poksujille ja ultrakuulumisia odotellen! :flower: =)

Ihania masuja, CB:lla vallan ihku tatskakin.

Voisinpa itsekin laittaa kuvaa pitkästä aikaa, juuri näpättiin kun tulin takapihalta aurinkoa ottamasta...




Eli masu kasvaapi, tytteli elämöi eikä sitten juuri muuta omaan napaan. :saint:

taaperotx4 kerta kaikkisen suloinen kuva väsyneestä sankarista sulla profiilissa!

thor ja prinsessa 22+3
 
Jihuu, viikot poksuu taas 22+1 !:)
Viikonloppuna oltiin reissussa, ja sukuloitiin ympäri suomea, oli ihanan kuuma.. ;)

Eilen tilasin vaunut, (ora) jovi airit olisi tulossa, en malta odottaa!!
Onko muut ostelleet jo paljon tavaraa?
Muuta en ole vielä ostanut, mutta eiköhän tässä ole aikaa vielä :D

Tänään sain neuvolasta todistuksen raskaudesta, ja hain samantien äitiyspvrahan,lapsilisän ja äitiysavustuksen.. Kuinkahan kauan pakkauksen tulossa kestää nykyään..?
Muistelen että 2003 se tuli tasan 2 viikkoa hakemuksen lähettämisestä... :) No, ei auta ku odotella :D
:wave: Pikkuruinen+ poitsu 22+1
 
Heipsan.

Tässä ite pohtinut että minkälaisen pinnasängyn ostais. Montaa katteluut sekä käytettynä että uutena. Aina vaan palaan siihen mistä lähdin liikkeelle. Eli Brion One :D
Valkoisena ajattelin ostaa koska lipasto minkä ostin vaatteita varten on myös valkoinen =)
Oletteks te muut jo kattellu sänkyjä? Ajattelin ostaa sen kun tulee tuo äitiysavustus-raha.
Ens viikon ma on neuvola ja sillon saan ne laput..hakemukset olen netin kautta jo laittanut :D
 
AAw heips kaikille :) Ihanaa kun monella on ollu tarrasukkia matkas ja ootte melki kaikki jo puoles välis,hyvä likat o/ Ja ihania massuja kaikilla voi että :). Niin mullahan oli se KM sillo 3/09 ja jjoudun täältä poistuun mut nyt ois vahvasti uusi kaveri tulossa,tosin mulla viikot vast 4+2 ni en ala ihan hätäilee viä :). Mut tosi onnellinen olo, ja fiilistä parantaa se et yks testi jonka piti vasta kp 3/30 näyttää positiivisat ni näytty jo plussaa kp 26/30 ja toinen testi 29/30 ni plussaa :) oikein mukava oli niitä tiirailla :) mitäs tänne muuten kuuluu?
 
Kiitos linkkivinkeistä :wave: Meillä kun ei oo kangaskauppaa ihan ääressä niin helpottaa kummasti tuo nettitilaaminen ;)

Kuiskaten
pikaista paranemista :hug: Ei oo hääviä sairastaa kesällä :(

Thorilla onkin vallan mukava tyttöpallero ;) :heart: Onko muuten erilainen masu kuin pojasta?

Pikkuruinen meille on tulossa samaiset vaunut :wave: Tosin tilaan vasta heinäkuun tilistä ne! Tilasitko sieltä tehtaanmyymälästä? Kerrohan sitten kuinka nopeaa toimitus oli ja tuliko postikuluitta kotiin asti?
Mitään muuta tavaraa en ole vielä vauvalle hankkinut, tosin eilen sain ystävältäni rintarepun =) Oikeastaan mun ei edes tarviis mitään ostaa, paitsi vaunut. Mutta kyllä mulla sormet syyhyää kovasti pikkuvaateostoksille :whistle: :D

Murgulle
tuhannesti onnea :flower: :heart: Ihanaa!! :hug:

Eipä sen kummempaa, hikoiltu on...huh hellettä! B)
 
Mukavaa alkanutta viikkoa marrasmasuille!

murgu onnittelut plussasta!

thor komea masu!

Huh hellettä! Ihanaa kun kesä on vihdoinkin. Töissä alkaa tosin jo väsyttämään, sillä meillä on toimistossa tosi surkea ilmastointi ja tänään siellä oli jo tosi hikiset oltavat. :(

Mäkin olen jo useita viikkoja potenut nuhaa, mutta jostakin olen nyt myös saanut kurkkuuni jonkun pöpön, kun välillä köhittää pirusti. Täytynee mennä juomaan lämmintä mehua, jospa se parantaisi.

Esikko77 ja Möhköfantti 19+3
 
[/b]thor ihana masu :heart:
murgu onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan :heart:
kuumaa tuntuu olevan muillakin..huh hellettä..ei sais valittaa mutta vähän kauhulla odotan loppuviikkoa kun meillä on reissu pelloon täältä etelä-pohjanmaalta :p
ylihuomenna olis neuvola,taidan minäkin saada noi lappuset jo mukaani sieltä =)
rv 20+1
 
Palattiin vihdoinkin mökiltä sivistyksen pariin :wave:

Ultrassa käytiin jo viime viikolla, mutta en kerinnyt samalla matkalla nettiin, joten hieman myöhässä nyt niitäkin kuulumisia. Kaikki näyttäisi olevan kunnossa pikkuisella. Ultraajan mukaan vastasi viikkoja 19+3, aiemman ultran mukaan olisi pitänyt olla 19+6. Asiasta ei kuulemma kuitenkaan kannata olla huolissaan, koska pikkuinen liikkui paljon ja mittoja oli hankala saada. Sukupuoli kysyttiin, ja 99 % todennäköisyydellä meille on tulossa tyttö!

Kerrotteko te muut, jotka sukupuolen etukäteen "tiedätte" muille kumpaa odotatte? Me ollaan päätetty pitää asia ihan omana tietona pikkuisen syntymään asti.

Liina ja ötö 20+6
 
Lomilta palattu.. :)

Kaikkien hyvät kuulumiset luettu, onnea kaikille tyttö- ja poikalupauksista.. :heart:

Omaa napaa sen verran että selkä jää aina välillä 'jumiin' tai särkee sillai ikävästi, asennon vaihtokaan ei auta.. :( myös oikean jalan kantapää vihoittelee.. :( sattuu kun kävelee..
Täällä myös poksutaan rv 21.. :) muljahteluja tuntuu aika ajoin.. :heart:

TB 21+0
 
Pikaisesti tulin vain poksumaan, rv 21!! :heart: :D

Liina minä kerroin sukupuolen muutamalle ystävälle ja äidilleni (lörppä mikä lörppä )! Mutta muuten ei sitä paljasteta...isäntä haluaa pitää salassa esim. omilta vanhemmiltaan joten olen sitten hissuksiin ;)
Onnea ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta :heart:

Pikkuruinen
tilasit siis eri paikasta kuin minä oon tilaamassa!! Paljonko maksoi tuolla vauvattaressa?! Mä olen tilaamassa Oran tehtaanmyymälästä savukvartsin värisenä ja viimeksi kun katselin sivuja, vaunuista oli tippunu 100e hintaa! Oli alle 400e!
Kaikin puolin ovat mieleiset vaunut joten kerrohan onko yhtä hyvät luonnossa, sitten kun omasi saat ;)

(.) Olo edelleen turpeinen :x Sormet ja varpaat on iltaisin kankeamman oloiset ja jalat turpoavat päivän aikana (ja tuo ihana suonikohju :kieh: ) :/ Juon kun palokunnan hevonen mutta silti tuntuu helteet turvottavan!! Vaa'alle en uskalla enää edes mennä...kai sitä taas kilo on parissa päivässä tullut :whistle: :eek: :/





 
Huomenta!

murgulle isot onnittelut plussasta, ihanaa, että näitä uutisia meidän pinoon tulee! :heart: Nyt isoja ja pitäviä tarrasukkia matkaan pienelle. :hug:

Pinniksiksi meille on siis ostettu käytettynä kaksi Muuramen valkoista sänkyä. En löydä niistä nyt äkkiseltään valmistajan kuvaa ja omat on kasaamista odottamassa varastossa. Mutta siistit ja aika tukevan tuntuiset, umpipäädyt ja sivulla "kalterit". Vai miksikä niitä nyt sanotaankaan, olisko kuitenkin pinnat... :LOL:

Voi ei, mäkin eksyin tonne kangaskaupan sivuille pyörimään. Nyt tuli kauhea kuume ruveta ompelemaan lastenhuoneeseen. Tuo kaksosten tuleva huone on väritykseltään vaaleansini-keltainen ja heti löytyi tuohonkin väriskaalaan useita ihania vaihtoehtoja verhoiksi ja pinniksen kuoseiksi. :whistle: Jos nyt vielä hetken malttaisi, jos vaikka jostain syystä sinne täytyisi vähän jotain hempukkaa vaaleanpunaistakin saada mukaan. ;)

Jennyli, mulla on aivan kammottava turvotus jaloissa joka ilta. En tietysti malta päivän mittaan nostella tarpeeksi usein koipia kohti kattoa. Vettä hörin minäkin niin, etten meinaa muuta ehtiäkään kuin vessassa rampata. Ja poksu :hug: sinne suuntaan!

Liinalle onnittelut ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta! :heart: Me haluttaisiin siis myös tietää sukupuoli, mutta haluaisin toisaalta pitää asian omana tietonani. Meillä kuitenkin ainakin lähipiiri sen saisi väkisinkin tietää, kun näkisivät kuitenkin mun haalimaa värimaailmaa. Ja mä olen kovin huono valehtelemaan, jos joku suoraan kysyy. :saint: Saa nyt nähdä, saadaanko itsekään tietää. ;)

Tilasin eilen ensimmäiset tavarat tulevaan isyyspakkaukseen. Mötorheadin ja Judas Priestin bodyt (isillä itsellään samanlaiset paidat) sekä kaksi "Isin kulta" tuttia. Okei, olen ehkä vähän ajoissa liikkeellä, mutta täytyy pikkuhiljaa valmistautua, ettei mies huomaa mitään... :ashamed:

Nyt ylös, ulos ja lenkille! Ja sitten siivoamaan. :whistle:
Mukavaa päivää kaikille!


 
Huomenta!

Täällä on taas yöllä synnytetty maailman kaunein mustahiuksinen pikkutyttö :D ihania nuo unet :heart:

Huomenna rakenneultra aamusta!

Tästä ruvetaan taas rannalle aamua viettämään, pojat viihtyy hyvin..

Harhis ja BeBe, 19+3
 
Murgu Onnea tuhannesti! :flower: =)

Mä ostin käytetyn pinniksen Huutonetin kautta (Brio moon lux 80?, pähkinän värinen)

Sukupuolen olen kertonut muille, jos sitä sattuvat kyselemään. Kaikki tuttuni ei edes vielä tiedä, että odotan....sellaiset ketä tapailen harvemmin...ja sukulaiset ovat pimennossa.


Tänään haen keinutuolin, jonkan olen myös huutanut huutonetistä....sen olen myös päättänyt ostaa ennen vauvan syntymää....siinä kelpaa sitten keinutella ja imetellä pientä :)

Vauvan vaatelipsastot on vielä ostamatta....ja portti koiria varten..ja manduca-repun ajattelin myös hankkia. Vauvelin petivaatteita on vielä hankkimatta...ja vaatteita. Vaunuihin pitää hankkia myös sadesuoja sekä verkko kissoja ja oravia varten. Ai niin...ajattelin hankkia laadukkaan petauspatjan pinnikseen, kun se patja näyttää olevan aika ohut... ......hmm...kyllähän tämä puutelista on vielä kovin pitkähkö ...

 
Huomenta kaikille

ultrassa kävin viime viikon maanantaina ja kaikki oli hyvin. En kysynyt kumpi on kun ei mies halua tietää enkä kyl toisaalta mäkään. Jos olisin kysyny ni enhän mä pystyis olee kertomatta miehelleni :ashamed:

Neuvolassa kävin eilen, muuten kaikki kans hyvin mut hb oli taas laskenu ja on nyt 102. Eikun lisää obsidania, taas yksi tabletti lisää :$ . Mä olen kyl ollutkin aikas väsynyt koko ajan mut aattelin että johtuisi noista allergialääkkeistä mitä olen joutunu ottaa kun heinähommat ollu meneillään. Sf mittaa ei edelleenkään mitattu, oli sijainen ja hän sanoi ettei hänellä ole ollut tapana vielä näillä viikoilla mitata. Edellisistä mulla on mitattu suunnilleen näillä viikoilla.
Paino oli noussut 288/vk, onneksi ei enempää kun lähtöpainoa on ihan riittämiin.

Voi että mun tekis mieli ostaa vauvalle kaikenlaista mutta tuolla ullakolla on niin paljon vaatetta ym. kun tullut molemmille pojille ostettua vauva-aikana. Toisaalta eipä tuota ylimääräistä rahaakaan ole. Yritän pitää itseni kurissa.

Kyllä teillä on suloisia vauvamasuja jo, itsestä tuo oma tuntuu jo valtavalta. Kai sitä vois napata taas kuvan kun näitä viikkoja on kertynyt edellisen ottamisesta.

-Anteeksi että taas tuota omaa napaa vaan, en jotenki osaa vaan kommentoida kuulumisiin :(

Oikein aurinkoista päivää kaikille ja muutenkin lämpöisää kesää =)
 
Jennyli, tilasin harmaat (vauvatar special edition väri) on myynnissä rajoitettu määrä.. Oli musta sievän väriset, ja sopii pojalle ;) Mukaan tulee hoitolaukku ja sadesuoja, kesätarjouksessa 399?, eli edulliset. :)
Kaukaloita oon kans jo miettinyt, ja ajattelin että jos sais valittua brion ja britaxin välillä.. Kokemuksia kellään..?
Vauveli varmaan kasvaa melkoista vauhtia, liikkuu yölläkin niin paljon, että saatan herätä liikkeisiin, ja liikkeet tuntuu myös selvästi ulkoa päin :)
Aurinkoista päivää kaikille ! :wave:
 
Täällä on nyt taas kotiuduttu tyksistä ja niin tympii taas kun kaikki arvot mitä olin mitannu oli normaalit niin silti täytys jatkaa sitä pistämistä,mut en mä jaksa eikä huvita.Ultrakin tehtiin juu mut ei siinä mitää ehtiny näkee kun pyöräytti masun päällä vaan pari kertaa eikä sanonu yhtään mitään,no onneksi kohta puolii pääsee sinne rakenneultraan.

 

Yhteistyössä