norjanangervo:Meillä on vauva heitellyt kokonsa puolestanii, että välillä ollut 3 päivää pienempi, ja viimeksi oli 3 päivää isompi, ja lääkäri sanoikin että noi mitat on aina+/- 3 päivää, eli ei kuulemma tarvinnut huolestua..Sillon menin paniikkiin kun vuotojen aikaan oli tuon 3 päivää pienempi..Siitä meni kaksi viikkoa niin johan oli pyrähtää kasvanut taas
kaikki on varmasti hyvin! Onnea tyttölupauksesta :heart:
Täällä onkin jo aika paljon tyttylupauksia saatu, vieläköhän meillekkin riittäisi tyttötomua
no joo, ihan sama loppujen lopuksi vaikka sieltä pippeli löytyisi
Vauvan möyrimisestä: olen alkanut huomata jo saman mikä esikoisella tuli muistaakseni myöhemmin: vauva änkää pyllöttämään jommalle kummalle puolelle masua, ja mun maha menee toispuoleiseksi
kätilöt naureskelivat esikoisen kohdalla osastolla, kun mahan päältä näki selkeästi missä peppu milloinkin oli
maha oli välillä todella oudon näköinen
Yöllisistä pissareissuista: mulla nämä loppuivat jo tuossa 13 viikon aikoihin, muistaakseni viimeksi Thaimaan reissulla nousin pissalle, nyt ei ole tarvinnut. Eiköhän sekin johdu siitä että kohtu on noussut ylöspäin, aikä paina enää rakkoa. Toisaalta mun hullu janotukseninin loppui, eikä enää yöllä tarvitse herätä juomaan.
Hyvät juhannukset kaikille :wave: täällä varattiin kaappi täyteen ruokia, ja minä (huono ihminen) tein vanilja-juustokakkua (tuli siis tuorejuustoa siihen) ja mansikkakastiketta..Eilen syötiin jo puolet siitä herkusta
tälle päivälle on pihviä, fetasalaattia, makarooni-kinkku salaattia, uusia pottuja,silliä, kananpojan ribsejä...eli keittiössä+ syödessä taitaa tämä sateinen päivä mennä, samoin huominen.
Harhis ja BeBe, 17+6, huomenna poksutaan taas!!