*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - KESÄKUUSSA ***

:wave:

olipas kiva lukea taas mukavista ultrakuulumisista :D

mä en oo vieläkään ostellut mitään,sinnittelen kyllä vielä syksyyn =)

Eipä täällä mitään ihmeempiä juhannussuunnitelmiä ole,töissä huomenna ja sunnuntaina. varmaan vaan grillataan kotona (tuli vettä tai ei )

Tänään taas töihin,eilen 3 työkaveria huomasi mun mahan :D kauheesti onnitteluja sain!

tänään poksuu taas viikot :eek:

niina ja napero 20+0
 
No johan oli taas tullu kaikilta kivoja kuulumisia :) tyttönen ihana vauva sulla siellä kelluilee <3
Mie laitoin aamulla kaks koneellista vauvan vaatetta pesuun ja sit pääseekin illalla näpräilee niitä jo tuonne kaappiin, kunhan vaan on ensin tilaa sinne tehty :D Hitton että osaa olla kaikennäköstä tavaraa, mut kun ei raaskis heittää poiskaan.. Paljonhan maksaa ne sellaset valkoset korit ja siihes se sellanen kehikko?

Tietääkö kukaan koiraihminen miten tuo kaatosade vaikuttaa tuohon punkkipantaan? Täällä tullu eilisestä asti kuin sangosta kaatamalla tuota vettä, mutta pakkohan pojun on päästä pissille.. Niin kun apteekista sanottiin että uintia ei suositella, ni mitenköhän tuo kaatosade sitten?

Ja pariin päivään ei oo kummosia liikkeitä tuntunu, kun niin hulluna sillon yks pvä tömisteli tuonne oikeelle alas.. Ja kummallista, mutta en oo myöskään pariin yöhön heränny yöpissille :eek:

pikkuihra ja mörkö 17+4
 
teddybear82 tsempit ultraan :heart:

Omaan napaan ei ihmeitä..tässä vaan odotellaan edelleen rakenneultraa :whistle: ja suunnitellaan vintille rakennettavia huoneita. Meillä ei ole kuin kaksi makuuhuonetta tällä hetkellä, mutta jos tuo laajennus saataisiin tehtyä ennen vauvan syntymää, niin saatais kaikille omat huoneet. Ei vauva tietty alkuun tarvitse omaa huonetta, mutta onpa valmiina sitten. On vaan todettu että kaksi uhmaikäistä samassa huoneessa ei ole hyvä juttu :kieh: Viimeksi eilen toinen sai melkein mustan silmän kun tila loppui kesken ja toinen tönäisi toisen lattiaan.

Hirveesti tekis mieli ostella kaikkea, mutta eipä ole rahaa juuri nyt..Ja toisaalta odottelee jos saisi etukäteistietoa siitä kumpi on tuloillaan :) Sitteri pitäisi hommata myös , ja kaikkea pikkutavaraa mitä tarvitsee.

Eipä tänään kummempia sitten :wave:

H ja BeBe 17+5 :heart:
 
Poksutaan täälläkin :heart: :heart:

Aamukastetta ja daavid :LOL: rv19

Vauva on aivan hirmuisen aktiivisella päällä...alkoi potkiskelemaan oikein kunnolla kun menin nukkumaan, tuntui kovasti käteenkin ja yöllä potki kanssa..nytkin potkii kun tähän kirjoittelen :heart: Voih, on se jo niiiiiin rakas vaikka tunnettu niin pieni aika. Voi kun sais jo syliin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja teddybear82:
pikaseen käyn.. kohta lähtö sinne rakenne ultraan.. :)

TB 19+3
Tule heti kertomaan kuulumiset kun ehdit =)

Harhaanjohtaja sama täällä...hankinnat teen vasta rakenneultran jälkeen..sitä kuumeisesti vain odotellaan ja pah kun vielä pitkä aika :| reilut kaksi vkoa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja aamukastetta:
Alkuperäinen kirjoittaja teddybear82:
pikaseen käyn.. kohta lähtö sinne rakenne ultraan.. :)

TB 19+3
Tule heti kertomaan kuulumiset kun ehdit =)

Harhaanjohtaja sama täällä...hankinnat teen vasta rakenneultran jälkeen..sitä kuumeisesti vain odotellaan ja pah kun vielä pitkä aika :| reilut kaksi vkoa..
Mulla ihan samat ärsyttävät kaksi viikkoa :kieh:
 
Kävin muuten eilen lopultakin sokerirasituksessa, vasta siinä ensimmäisessä vaikka toisestakin oli puhetta.. Jännäsin kamalasti onko omatekoiset litkut vai pullotavaraa, olipa pullossa se glukoosineste! Sanoin labralle jännänneeni onko tätä vai omatekoista niin se oli ihan kauhuissaan siitä omatekoisesta kun sanoi ettei sen mielestä sitä saisi enää ollenkaan käyttää...!

Minä nyt painin tosissaan sen 4D-ultran kanssa menenkö vaiko en, maksaa kuitenkin jokusen verran ja kun ei ole ihan kamalan isot paljon tuota rahaakaan ja paljon kaikkea hankittavaksi niin sillä parillasataa saisi kyllä jo ison kasan vaatetta.. Toisaalta se olis kiva käydä katsomassa vaavia ja jos vaikka sitä sukupuolta..

Koko juhannuksen olen töissä, tänään iltavuoro 14-22, huomenna 10-18, lauantaina 12-20 ja sunnuntaina 9-15.30... Ja kun siihen päälle tunnin työmatkat yhteen suuntaan niin siinäpä se mun juhannus :D Mutta oikein mukavaa juhannusta teille kaikille

19+4
 
Oikein leppoisee ja janoista ;) juhannusta kaikille marrasmasuille. Toivottavasti ette joudu kuskin rooliin pyhinä. Kirjoittelen kuulumiset heti maanantaina, ku silloin on mull rakenne ultra ja päivät tuolloin 20+6 eli ens viikolla rv 22. lähestyy B)
 
Ihana lukea kaikkien hyviä ultrakuulumisia :) Etenkin Finskin ja Jennulan hyvät uutiset oli mahtavaa lukea!

Me lähdemme huomenna juhannuksen viettoon mökille ja palataan vasta keskiviikkona torstain rakenneultraa varten. Olen nyt tullut siihen tulokseen, että aion kysyä sukupuolta. Mies saa vaikka mennä siksi aikaa ulos jos ei sitä halua kuulla :kieh: Tosin mun tuurilla sitä ei näy ja saan taas jännätä loppuun asti.

RöhkyPossu Mä en aio mennä 4D-ultraan, koska se on mielestäni tosi kallis hinta sukupuolen selvittämisestä. Uskon, että ne rakenneviat yms. nähdään kyllä rakenneutrassakin. Käytän rahat mieluummin johonkin muuhun turhaan ;)

Hyvät juhannukset kaikille! Palaan palstalle torstain rakenneultran jälkeen :wave:

Liina ja ötö 19+2
 
Hyvää juhannusta kaikille myös mun puolesta! B)

Itsellä ei hirveesti juhannussuunnitelmia ole kun mies on huomenna ja lauantaina aamuvuorossa, eli todennäköisesti hengaillaan vaan kotona. Eikä täällä kerrostaloasunnossa voi edes grillata :( No, mutta on luvattu aika kylmää keliä että ehkä se juhannuksen vietto anopin mökillä ei olisi ollutkaan niin kivaa.

Nyt on sitten alkanut hirveä pakkausurakka kun me muutetaan ensi viikon lauantaina! Ainakin mulla on aikaa pakkailla kun on paljon vapaapäiviä... On paljon poisheitettävää kun muutetaan pienempään asuntoon, ihanaa vihdoin päästä eroon kaikesta turhasta kamasta!

Tunsin sitten eilen ensimmäisen potkun! :heart: Kuuntelin sydänääniä dopplerilla ja yhtäkkiä tunsin kunnon potkun laitetta vastaan kun painoin sillä mahaa! Liikehdintä kuului myös doppleriin... Nyt ei oo sitten enempää potkuja tuntunu.
 
Poksista ja 18 rikki! :heart: Enpä sitten ehtinytkään aamulla poksumaan, olin taas kasannut itselleni jos jonkinmoista askaretta. Mutta käytetään nyt tehokasta työaikaa hyväksi, kun tuntuu olevan kovinkin hiljaista. :)

Schnappy, täällä ainakin yksi kuski! :wave: Mutta en pistä pahakseni, ihan kivaa, kun kerrankin päästään vapaasti liikkumaan. Huomenna pakkaan autoon mieheni lisäksi äitimuorin ja siskon miehineen, suunta otetaan sukulaisten mökille saunomaan ja grillaamaan. Ihanaa! :heart:

aamukastetta ja harhis, mulla on ärsyttävät kolme viikkoa. (Mutta ei mua lasketa, kun pääsen kuitenkin ensi viikolla taas "väliultraan".)

Liikkeitä olen mielestäni nyt alkanut tuntemaan, varsinkin illalla. Tänään kävin isoäidilläni syömässä iiiison kasan muurikkalettuja (nam! :p ) ja seurauksena oikeampi kaveri pisti tulittaen sellaisen potkusarjan, että tunsin ihan käteen asti. :heart: Tai ainakin luulisin niin, en edelleenkään osaa olla varma asiasta. :ashamed:

Tsemppiä kaikille juhannuksena työssä raataville, mä tässä koitan päätellä, koska on tarpeeksi hiljaista, että kehtaa lopettaa päivän kesken. Johan tässä on puolitoistatuntia jo töitä tehtykin. (Tai siis ainakin oltu työpaikalla...) :D

:heart: Ihanaa juhannusaikaa kaikille! Syökää hyvin ja nauttikaa, ilmoista huolimatta! :heart:


 
Hauskaa juhannusta kaikille!!!

Mä oon juhannuksen töissä, joten sitä ei isommin tule juhlistettua..tai no lauantai on vapaa, joten kotosalla ehkä perjantaina jotain hyvää ruokaa ja rentoutumista vaan...

Nyt taidan minäkin olla tuntevinani jonkin sortin liikehdintää masuasukin taholta, vaimeita, mutta luulisin niitä olevan :) Vatsa ainakin kasvaa hurjaa vauhtia, joten eiköhän se ainakin siellä yritä kasvaa ja kehittyä...Ultraan vielä aikaa...sitä odotellessa =)

Minäkin tulin pikaisesti poksumaan :)

Milliz + toukka 18+0
 
PUNKKIPANNOISTA piti tulla kommentoimaan: Mun käsittääkseni uimista ei suositella siksi pannan kanssa, kun siitä liukenee myrkkyjä mitkä on vesistölle haitallisia...ihan varmaksi en mene vannomaan, mut näin muistan lukeneeni. On sit sellaisiakin joiden kanssa voi uidakin.

Bartsu ja Marianne 20+0
 
no niin.. rakenne ultrassa käyty ja kaikki niin kuin pitikin, löyty kädet ja jalat,sydämen kammiot jne.. :heart: sukupuolta emme tiedä, saa olla arvoitus loppuun saakka.. :) pari kuvaa saatiin myös.. pikkuinen vastasi viikkoja 19+0, vaikka menkkojen mukaan 19+3.. ja istukka olikin takaseinämässä.. :eek: et kaiketi ne on ollu liikkeitä ne tökkäykset mtä oon tuntenu.. :/

Hirveesti tuli omaa napaa, mut kaikkien muiden kuulumiset luettu.. :) onnea kaikille muillekin ultrassa käynneille.. :) ainakin CrystalBlue ja onnea tytöstä.. :heart:

TB 19+3 (19+0)

muoks. poksujille onnea.. :)
 
Täällä on jo ruvettu vähän pakkailemaan kamppeita ettei huomenna tartte kaikkea tehä kun kyllä täältä aika kauan ajaa Vaasaan neljän pienen muksun kanssa ja ennen 18.00 siel pitää kummiski olla.

Täälläkin tuntui eilen illalla monta potkua ja kun olin nukkumaan menos ni sama peli vaan jatkui.

Nyt toivotan hyvät juhannukset ja mä tuun koneelle seuraavaksi viimeistään maanantaina.

 
Tulin pikaisesti poksumaan 19 viikkoa täyteen :heart:

Täällä tuntunut liikkeitä reilut 2 viikkoa, tarkalleen viikosta 16+5 alkaen. Aina hiljaisina päivinä iskee pieni paniikki onko kaikki kunnossa. Mutta kaipa tän liikehdinnän pitäisi tästä tihetä hermoja rauhoittavalle tasolle.

Rakenneultraa odotellaan, siihen aikaa tasan kaksi viikkoa. Aiotaan kysyä sukupuolta, yhtään en osaa itse arvailla kumpi voisi olla.

Hyvää Juhannusta kaikille!!

Lispu ja Poikanen 19+0
 
hauskat jussit kaikille :D

Ensimmäiset vauvanvaatteet ostettu (pakko oli ku halvalla sai) ja ne on poikapainotteisia (osa kyl ihan unisex).. eli mun tyttöolo on muuttunu poikaoloksi.. varmaanki ultrassa saa jo jotain varmistusta :D Ultra siis 29. päivä...
ens tiistaina olis neuvola :)
nyt sohvalle pötkölleen ja kuulostelemaan liikkeitä

tt ja pömppis rv 19+3
 
Hauskaa juhannusta kaikille täältäkin :wave:

Liikkuuko teillä muilla vauva tosi paljon?
Tää taitaa vetää kyl melkein koko ajan sellasia voltteja että.. välillä tulee oikeen epämukava olo kun muljahtelee todella paljon.
Ennen ootti niitä liikkeitä.. mut nyt niitä on jo kyllä liian paljon :D Kun ei aina tunnu niin mukavalta tuo muljahtelu..tosin tietää sitten ainakin että kaikki siel on kunnossa.
On mullakin ongelmat.. voi sitä aikaa kun se kasvaa ja tulee oikeen kunnon potkuja :eek:
 
Heips ja hyvää Jussia kaikille!

Jipii,vihdoin uusi kone ja heti ekana tänne...Rakenne ultrassa käytiin tänään.Oli vähän jännitystä päivälle ja pieni huoli jäi kyllä vieläkin kaivelemaan.Rakenteet ok mutta sydän löi pienellä välillä ylimääräisiä lyöntejä.Lääkärin kanssa kätilö jutteli ja soitti myöhemmin että ei tarvitse jatko seurantaan,ovat kuulemma yleisiä.Nyt ainakin mennään 4d ultraan varmistelemaan tilanne kun eivät muuten tarkista.Siis jos kela korvaa.Missäs kaikkialla näitä ultria oli ja onko kuinka teillä hinnoista tietoa?Siis tampereella.Toivottavasti tämä kela korvaus tosiaan tulee kun terveystalon kätilö sanoi että kela korvaus poistunut hiljattain.Ja hinta 4d:lle tuolla yli 300 :eek: Sekin jäi mietityttämään kun np ultrassa oli pikkuinen 3päivää suurempi kuin la:n mukaan,nyt taas mentiin takapakkia ja vastasi vk18+5,vaikka nyt mennään 19+2.Noh,kaipa tuo normaalia eikä pitäis liikoja miettiä...Juu ja sanoi että olis tyttö :heart: Voi ihanuus näin 3 pojan jälkeen...Tyttö olohan tässä on ollut vaikka en sitä tänne teille kertonut.Paitsi rupesin viimepäivinä pitämään poikana :D
Tulipas omaa napaa mutta olkoon nyt.Muistaakohan mua edes kukaan :ashamed:
 

Yhteistyössä