Huomenta vaan kaikille, vaikkakin täällä herätty jo 7:15.. =)
Meillä edelleen vatsatautia ja kuopuksen kanssa tälläkertaa sairaala reissu :| Nosti melkein neljänkympin kuumeen eilen ja lapsi oli ihan veto veks
Eipä ole koskaan mun lapsista yksikään nukahdellut ihan mihin sattuu, vaikka ovat olleet joskus tosi kipeitäkin. :| Lopulta oltiin lasten polilla ja yöllä päästiin kotiin. Takaisin heti jos ei virkisty tänään tai ripuli jatkuu vielä huomenna. Labrat oli ok, taitaa pukata vaan uutta tautia päälle? :/
G: Hoitoalalta alunperin, ennen kotiäitiyttä olin kuntouttavalla akuutilla vuodeosastolla. Nyt kuitenkin 12h/viikko kaupan alalla, kassalla. Muut lapset olen hoitanut kotona vähintään kolmivuotiaaksi, esikoisen viisivuotiaaksi, joten alan vaihdos väliaikaisesti
Halusin kuitenkin jotain sosiaalista elämää itselleni ja kyllä piristää kun pääsee töihin muutamaksi tunniksi illassa ja näkee ihmisiä
Mahtava porukka töissä ja näin jaksan kotona hienosti. Kolmivuorotyö ei oikeen onnistu, ilman että laittaa lapsen päiväkotiin ja mielestäni kuopus 1,5v on vielä ihan liian pieni sinne. Eikä sitten myöskään huvita tehdä keikkaa joka vkl, joten tämä järjestely toimii hyvin. Enpä olis aiemmin uskonut itseäni kaupassa töissä, kun hoitoala on mun juttu, mutta kyllä tämäkin on kivaa. Sinne kassalle osa mun entisistä potilaistakin tulee, kiva nähdä heitä paremmissa merkeissä
Ehkä sitten muutaman vuoden kuluttua palaan omalle alalle, kassalla en jaksaisi olla kyllä päivästä toiseen pitkää päivää :ashamed: Ja kyllä oli alkuun hiukan hankalaa oppia ison marketin kassakoneenkäyttö, kun ei mitään kokemusta ollut. Ihmistä on helpompi hoitaa
ON:
Täällä ei mitään tuntemuksia muuta kuin repäisykipuja jos vaihtaa nopeasti kylkeä vaikkapa nukkumaan mennessä. Ultra onkin sitten 12.20, joten jännät paikat alkaa olla
Chira ja rv7+1