*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

thor, minäkin anoin mukaan naamakirjan ryhmään. :wave: Tosin ehdin tekemään sen ennenkuin tajusin lukea tuon Annskun kysymyksen. Mullakaan ei vielä läheskään kaikki kaverit tiedä tästä odotuksesta (vaikka sen kyllä näkeekin jo kauas), mutta ehkäpä tuolla ei niin enää ole väliä... :)

( . ) Terveisiä ihanasta 4D-ultrasta! Voin suositella kaikille lämpimästi Hämeenlinnan Lääkärikulmaa ja Henrik Rosendahlia. Ihana lääkäri! :heart: Meillä tutkimus kesti kolme tuntia (!!!) ja kahden viikon päästä jatketaan, hintaa kahdelle kerralle kertyy kela-korvausten jälkeen 210 euroa. Mielestäni aika siedettävä summa verraten siihen, mitä rahalla saatiin. Kokoeroa siis edelleen löytyy ja a-vauvelin sydämen rakenteita mennään vielä uudestaan tarkemmin tutkimaan. Kaikki kuitenkin pääpiirteissään ok.
A-vauveli oli häveliäs ja piileskeli naama kalvopussien rajaa vasten. B poseerasi kaikissa mahdollisissa asennoissa. Alla siis kuvat B:n kasvoista ja A:n jalkapohjista. :D





Sukupuolikin sitten selvisi ja thor, meille voipi päivittää arvauksen lupaukseksi. :heart:


 
Valkolilja kiva kuullua että 4d meni hyvin ja olitte tyytyväisiä! :) Ite menossa 12.8 samaan paikkaaan tälle kyseiselle lääkärille, joten oli kiva kuulla että oli kaikinpuolin positiivinen kokemus. En jaksais millään odottaa paria viikkoa...

Ellen ja vaavi 24+5
 
Jennyli ja Miyaki noin mäkin tein ja kaiketi oikein on.

Voi kuinka suloiset kuvat Valkolilja sait, eikä kyllä kuulosta hinta pahalta jos noin kauan tutkittiin ja vielä jatkoakin seuraa. Ja onnittelut sukupuolien selviämisestä, täällä on monilla kyllä osunu veikkaukset kohdilleen :)

(.) ei mitään uutta, tälläkin hetkellä masussa kova mylläys käynnissä :heart: Syöminen edelleen hankalaa kun ei meinaa noi ruuat pysyä sisällä :ashamed: mutta kaketi tää viimeistään silloin lokakuun lopulla/marraskuun alussa helpottaa?!?!

Vaunu hankinnassa edistyttiin, ja nyt on päätös mallin suhteen tehty.. vaihtoehdothan olivat Gesslein Swing ja Hartan Topline. Hartaneihin sit lopulta päädyin ja varasin ne (40e käsirahalla) ja torstaina meen viel miehellä hyväksyttään värin :) vaunut jää viel liikkeeseen säilytykseen ja ne saa maksaakkin vasta sitten kun noutaa. Tai sit jos haluaa osissa maksaa niin senkun vaan sinne kiikuttelee rahaa. En halua niitä vielä viedä tonne yleiseen vaunuvarastoon ja tänne sisälle ne ei mahdu. Varmaan sit vasta lokakuun puolella ne haetaa, vaik oisha niitä kiva hypistellä :D



 
Olen kolme kuukautta tyytynyt vain lukemaan teidän kirjoitteluja, mutta nyt tuntuu että ois kiva päästä ihan mukaan kirjoittelemaankin. Aikaa on tullut hurjasti lisää, kun jäin töistä saikulle. Eli nyt vois olla aikaa paneutua enemmänkin palstailuun.

Olen siis 26-vuotias uusioperheen äiti Keski-pohjanmaalta. Itselleni tämä lapsi on kolmas ja miehelle viides. Eka yhteinen kuitenkin ;) Mies on 33 -vuotias. Synnytän K-PKS:ssa ja vauva on poika.

Mahtoiko mukana olla ketään lähistöltä?

Anilja
25+0
 
Tervetuloa kaikille uusille!! :flower:

Itse voisin kans liittyy facebookis sinne ryhmään..mut en kyllä ihan vielä taida.. :/ Mulla kans on noita kavereita ketkä on aika innoissaan aina kyttäämässä jokaista liikettä sielä. Mut toivottavasti ette nyt ihan tätä palstaa unohda kuitenkaan =)
 
:wave:

Fb ryhmään laitettu anomus :D

Tervetuloa uusille

Yhden päivän aikana hommattu sitteri (soiva ja tärisevä :D ) itkuhälytin ja kohtuamme :D
ja noi kaikki mun serkulta hintaan 45e ja kaikki olleet käytössä vajaa 4kk ;)

vaunuja oon kattellu mut vasta ens kuussa tai sit syyskussa ostetaan

kaikki hyvin,huomenna uimaan tytön ja kaverin kanssa

niina 25+5
 
:wave:

kuiskaten: http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/2874/rp Ei ollut kyllä esikoisen aikana tälläistä,ihan tavallinen amme vaan mut nyt kun saan serkulta niin pitää testata,kai se luo turvallisuuden tunnetta vauvalle :heart:

Täällä herätty jo 05.28 kämppä siivottu,tein miehelle aamupalaa ja maksoin laskut ja just lähti mies töihin,tyttö herää vasta 9 jälkeen ja sitten päivällä hammaslääkäriin (saa nähdä avaako likka edes suutaan.. ) ja sen jälkeen uimaan ja ostoksille. joten ihana päivä tulossa!

mut nyt jatkaan hommia :wave:
 
Huomenta!
Laitoin myös fb ryhmään anomuksen.
Voi että kun väsyttää |O Viime yö meni ihan pyllylleen :( Vauva on nyt ruvennut painamaan tuonne alapäähän niin, että juoksen vähintään kerran tunnissa pissalla! Alkuyön ainakin noin usein, viimeisen kerran kävin 3:30 ja seiskalta kun nuorimmainen heräs, oli jo taas pakottava tarve mennä, tuntu että rakko halkeaa ihanjustnyt! Ärsyttävää, tuntuu kun ei olis nukkunu juuri ollenkaan :kieh:
Tähän mennessä olen selvinnyt 2-3 vessakäynnillä yössä, nytkö jo tämä mahdoton ramppaaminen alkaa?! Mulla on kohtu niin taake päin kallistunut kun olla vaan voi, en tiedä onko sillä sitten vaikutusta... ja vielä kun ihan selvästi istuu edelleen pepullaan, niin kaikki voimakkaammat potkutkin suuntautuu tuonne alapäähän!
Pakko oli tulla purkautumaan heti aamutuimaan :hug: , mutta nyt aamupalan tekoon!

Jennula ja poju rv25+1
 
Voi vinetto että maailma on pieni :whistle: :D Eli heippa vaan Jennula :wave: Samalta kylältä siis ollaan...ja hertsyykkeli La samana päivänä, uskomatonta!! :eek: :D :wave:
Jänskää että teillekkin tuloillaan nyt poika tyttöjen jatkeeksi :heart:
Toivottavasti tuo öinen pissuttaminen jättää sut pian rauhaan! :hug:

Täällä ei ihmeitä...mietiskelen että mitäs sitä tänään touhuais siivousrintamalla :whistle:
Tylsää kun on niin harmaan ja sateisen näköinen päivä ja meidän pitäis just tänään lähtee isännän kans illalla Tampereelle testaamaan maailmanpyörä :D Ja katsomassa pojille lahjaa!!
Masukki on ollu ihmeen hiljainen paripäivää mutta nyt potkotellu taas aamusta asti kovasti :heart:
Voiko hikan tuntea jo nyt?!?! Välillä tulee niin tasaista ja tiuhaa pientä 'nytkytystä' että tulee ihan hikka mieleen :LOL:



 
Huomenta päivää!

anilja tervetuloa mukaan odottamaan! :flower:

Ninni89 eiköhän tää keskustelu pääasiassa täällä puolella pysy, odotusaikana ainakin. :heart:

Tosiaan meitä alkaa naamakirjassakin olla mukava porukka, tervetuloa vaan kaikki sinne jotka ovat valmiita itsensä paljastamaan. :D Itse olen aika ahkerasti siellä visiteeraamassa, niin on mukava lukea myös teidän kuulumisia sitä kautta, vaikka keskustelu vilkkaana tällä palstalla kävisikin!

Valkolilja aivan ihanat 4D kuvat ja paljon onnea pojista! (olikos ne kummatkin nyt poikia?)

Jennula täällä kanssa kirottiin viime yönä, kun sai ravata pissalla useamman kerran. :/ Tähän asti on riittänyt sen kerran tai kaksi, nyt kävin vissiin kolme tai neljä kertaa. Olen varmaan niin huvittava näky, kun kauhian ähistämisen jälkeen pääsen vääntäytymään ylös sängystä, raahustan silmät kiinni vessaan laittamatta valoja päälle (ettei liiaksi heräisi - huom, mä oon tehnyt tätä pian vuoden putkeen) takaisin sänkyyn ja taas kauhea operaatio että pääsee takaisin sänkyyn makaamaan ja pitkä tyyny hyvin järjestellyksi jalkojen väliin! :LOL:

niina22 onpa hauska amme, näyttää vähän taikinakulholta! :p Mutta varmasti pikkuinen tykkää. Oletpas ollut ahkera jo näin aamutuimaan! :eek:

Mukavaa päivän jatkoa,

thor ja prinsessa 26+5
 
Ainiin Valkolilja ONNEA sinisistä lupauksista :heart: :D Ihana kuva ja kyllä silmään pojalta näyttääkin :heart:
Ällistyttävän halpa 4D kyllä jos nuin pitkään tutkinut ja vielä jatkoa seuraa :eek: :D Kuinka iso painoero vauvoilla sitten on?
Sitä varmaan tulevat tiuhaan tarkkailemaan mutta ei hätää jos ero pysyy kuitenki suht pienenä!! Oliko A:n sydämessä jotain miksise täytyy uudestaan tutkia?! Vai oliko vaavi vaan niin huonossa asennossa ettei näkynyt kunnolla?
 
Heippa kaikille! :wave: kaikkien kuulumiset luettu, nyt en ehdi kirjoittaa omia kuulumisia kun meni niin kauan kun luin kaikki läpi, töihin pitäis mennä klo13...

Tyttö tenonvarrelta mullakin supisteli kipeästi ja kauan, melkein tunnin kun miehen kanssa heiluteltiin peittoja, eli ei hirveästi kiinnosta noi hommat enää.. neuvolassa kyllä sanoi ettei tarvitse olla selibaatissa mut en tiiä uskallanko enää yrittää. :/ ja ne kivut oli menkkamaisia mitkä tuntui selänkin puolella...

Voimahalituksia Tupunalle, Sayalle ja ninni89:lle, koittakaa jaksaa niiden miehienne kanssa tai sitten jos ei jaksa niin parempi yksin ku kestää jatkuvaa hermopainetta toisen takia... meilläkin omat kriisimme miehen kans aina. välillä miettinyt eroa...

Niina22 mä kans meinasin tilata sen h&m:n karhupuvun, oliko se miten paksu, mä mietin et onko se tarpeeks lämpöinen talvella?

Liina- mä oon kans miettiny jo ristiäisiä, taidetaan pitää ne tammikuun puolella. kummeja ei olla mekään vielä mietitty.. mä oon vaan stressannu ku ei oo kippoja tarpeeksi :LOL: tai ainakaan samaa sarjaa...

Mua väsyttänyt ihan kamalasti viime aikoina, siks en oo täälläkään jaksanu käydä kirjoittelemassa.. pitää käydä mittauttaa hb ens viikolla jos vielä jatkuu.

Ja mä kans oon FB:ssä, käyn joka päivä melkein :whistle: ja minäkin oon kiinnostunu kirjoittelemaan vaavin syntymän jälkeenkin, oon aina jotenkin ajatellu et tottakai tää ketju jatkuu synnytyksen jälkeenkin ;) mulla ei vaan nimimerkit jää mieleen millään, ja sit kun harvemmin nyt käy kirjoittelemassa niin jää vähän pihalle jutuista.

Mut kohta töihin.... -Nunneliini & Potkunyrkkeilijä 24+2-
 
Anomus lähtenyt fb-ryhmään, joten siellä kohta (toivottavasti) "nähdään".

Onnea Valkoliljalle ultrakuulumisista.

Milli82 Meillä oli kanssa Hartanin vaunut esikoisella ja olin niihin tosi tyytyväinen. Nyt on siirryttävä tupliin. Toivottavasti tykkäät vaunuista yhtä paljon kun minäkin ;)

tyttö Tenonvarrelta ja Nunneliini Täälläkin petipuuhat aiheuttaa välillä kipeitä suppareita, mutta niitä tuu aina, joten en oo vielä siirtynyt täydelliseen selibaattiin. Mulla on halut alkanut hyrräämään kunnolla vasta nyt melkein vikalla kolmanneksella raskautta :D

Meidän asunnosta tehtin tänään kaupat ja nyt olis kaksi kuukautta aikaa löytää uusi ja isompi tilalle. Pieni paniikki iskee päälle, vaikka onhan noita myytäviä asuntoja tarjolla. Mitenköhän sitä jaksaa muuttotouhut tän masun kanssa???

Liina ja ötö 25+1
 
Moi kaikille! Enpä oo taas vähään aikaan kirjotellut tänne mutta lueskellut teidän muiden juttuja kumminkin. Neuvolassa kävin tänään ja sain kelan paperitkin. Nyt vaan pitäis jaksaa täytellä ne. Tässä neuvolan "kuulumiset":

paino 62,8 (lähtöpaino 57,5)
verenpaine 102/58
Hb 121 eli noussut jee:)
sf 18
syke 130
Kaikki ok siis.

Pomo soitti tänään ja kehotti jäämään suosiolla saikulle, kun tietää meidän duunin rankkuuden ja sen kuinka mua välillä supistelee. Mutta sovittiin että menen maanantaina loman jälkeen kokeilemaan ja katsotaan sitten uudestaan. Äsken leikkasin osan nurmikosta ja heti sattuu selkään. Miten sitä voi kroppa ollakkin näin kovilla? Ja kun ei ole tottunut olemaan tekemättä mitään.



Peggy+Rusina 22+5
 

Yhteistyössä