Heippa kaikille! :wave: kaikkien kuulumiset luettu, nyt en ehdi kirjoittaa omia kuulumisia kun meni niin kauan kun luin kaikki läpi, töihin pitäis mennä klo13...
Tyttö tenonvarrelta mullakin supisteli kipeästi ja kauan, melkein tunnin kun miehen kanssa heiluteltiin peittoja, eli ei hirveästi kiinnosta noi hommat enää.. neuvolassa kyllä sanoi ettei tarvitse olla selibaatissa mut en tiiä uskallanko enää yrittää. :/ ja ne kivut oli menkkamaisia mitkä tuntui selänkin puolella...
Voimahalituksia
Tupunalle, Sayalle ja ninni89:lle, koittakaa jaksaa niiden miehienne kanssa tai sitten jos ei jaksa niin parempi yksin ku kestää jatkuvaa hermopainetta toisen takia... meilläkin omat kriisimme miehen kans aina. välillä miettinyt eroa...
Niina22 mä kans meinasin tilata sen h&m:n karhupuvun, oliko se miten paksu, mä mietin et onko se tarpeeks lämpöinen talvella?
Liina- mä oon kans miettiny jo ristiäisiä, taidetaan pitää ne tammikuun puolella. kummeja ei olla mekään vielä mietitty.. mä oon vaan stressannu ku ei oo kippoja tarpeeksi
tai ainakaan samaa sarjaa...
Mua väsyttänyt ihan kamalasti viime aikoina, siks en oo täälläkään jaksanu käydä kirjoittelemassa.. pitää käydä mittauttaa hb ens viikolla jos vielä jatkuu.
Ja mä kans oon FB:ssä, käyn joka päivä melkein
ja minäkin oon kiinnostunu kirjoittelemaan vaavin syntymän jälkeenkin, oon aina jotenkin ajatellu et tottakai tää ketju jatkuu synnytyksen jälkeenkin
mulla ei vaan nimimerkit jää mieleen millään, ja sit kun harvemmin nyt käy kirjoittelemassa niin jää vähän pihalle jutuista.
Mut kohta töihin.... -Nunneliini & Potkunyrkkeilijä 24+2-