*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

Hei kaikille!

Vieläkö mahtuu mukaan yksi marrasodottaja?

Odotetaan esikoispoikaa syntyväksi 23.11 (keksussairaalan la 22.11, en tiiä miksi on eri?). Itse olen 27v ja miehen kanssa ollaan oltu jo lukioajoista asti yhdessä. Kun molemmat saatiin opiskelut valmiiksi ja saatiin töitä niin päätettiin antaa pikkuisen tulla. Nyt sitten odotetaan innoissaan syksyä ja valmistaudutaan pojan tuloon.

Olen seurannut tätä palstaa kutakuinkin alusta asti, mutta en vain ole saanut rekisteröidyttyä. Teidän iloissa ja suruissa on kuitenkin eletty mukana eikä kyyneliltäkään ole välttynyt. Toivotaan, että jatkossa saadaan kokea vain niitä ilon kyyneleitä. :)
 
Minäkin olen kelan paprut jo täyttäny (tein netissä ) ja päätös avustuksesta on jo tullut! Päivärahasta taas ei taida tulla päätöstä ennenkuin oon toimittanu 6kk palkkatodistuksen jonka saan vasta syys-lokakuussa. Mutta ei hätää paatöksen kanssa kun työnanataja kuitenki maksavat palkan ekat 3kk.
 
Ludde Tervetuloa vaan porukkaan :)

Kelapaprut mullakin kiertää palkanlaskijan kautta, ja vain luoja tietää koska ne saa lähetettyä ne kelaan...blaah...

Mä koitan lähettää yksäriä niin väittää että en oo kirjautunu sisään...vaikka siis todellakin oon??!!
Et mä en sit taida saada FB kamuja muutenkuin jos joku laittais mulle yksäriä!! :attn:
 
ihania ultrakuvia.. :heart: onnea siis tyttö/poikalupauksista..

taaperot yksäriä.. :)

Jennyli siulle myös yksäriä.. :) ja onnea poksuista.. :) aika samoissa mennään.. :)

Tervetuloa Ludde.. :)

TB 25+1

Ps. Olipas monta FB:ssä olijaa.. miten sitä muistaa kaikkien nikit.. :D yksäriä saa siis lähettää niin saapi tiedot sitten.. :)
 
Kaikkien kuulumiset luettu :)

Mäkin voisin ehkä vihdoin sitä kerhon salasanaa sitten kysellä :ashamed: Tyhmänä voisin vielä kysyä että millainen se kerho palsta on, en ole ennen semmoisiin kuulunut?

Mäkin olen feissarissa :D Tosi moni taitaa olla :)

Täällä ei mitään kummempaa, alaselkää alkanut särkeä ja vihloo toiseen jalkaan ilkeästi :kieh: Mutta ihanaa miten pieni jumppaa jo kovasti niin että maha heiluu :heart: Ihmettelen vain kun edellisessä raskaudessa oli tässä vaiheessa jo 5kiloa enemmän painoa kuin nyt...tosin ei haittaa kun vauva kumminkin ihan kunnossa :)

Saya ja typy 22+4
 
Jep, enpä tainnut olla ainoa naamakirjan käyttäjä! :saint:

Ahkerana tyttönä helpotin tätä FB yksärien vilkasta edestakaisin lähettämistä perustamalla meille sinne suljetun ryhmän. Eli kun laitatte hakukenttään (oikeaan yläkulmaan) Marraskuun Kaksplus odottajat 2009 se antaa ryhmän etusivun, johon voi pyytää minulta liittymistä. Ryhmä on meille ainoastaan avoin ja siellä voi kirjoittaa seinälle, jakaa kuulumisia kuvia ym. yleistä. Minä valvojana ainoastaan hyväksyn hakijat. :D

Ja muihin asioihin - ihania ultrakuvia ja kuulumisia, paljon onnea niistä! :flower:

Tervetuloa uudet odottajat, lisäilen listaan. :heart:

thor ja prinsessa 26+4
 
Annsku, ei tuu, jos et julkaise sitä - niin ainakin luulen... Jos ei sitten näy tiedot -välilehdellä, missä näkyy sun ryhmät. Osaako joku sanoa?

muoks. teddybear82 hyväksytty on! :LOL: Laitoin seinälle esittelyn nimimerkillä, niin tunnistetaan toisemme!
 
annsku näin mä siis olettaisin sen toimivan.. :D mut en oo satavarma itsekään.. :D

Ja hei kaikki muutkin FB:ssä olijat.. :attn: tulkaa siihen ryhmään jonka thor perusti.. :) sitten voidaan sitä kautta lähetellä käveripyyntöjä.. :)
 
Saya En löytänyt kuin sellaisen asetuksen, että voi laittaa niin, että se ei näy missään, että olet liittynyt ryhmään...Mutta siis kyllä se siellä näkyy edelleen, että kuulun nyt ryhmään...
Noh, tuskin jo olemassa olevat kaverit enää kyttäilee mun profiilia niin tarkasti, että sen huomaisivat :) Ja piruvie jos huomaavat niin eipähän jää epäselväksi sitten :)
 
teddybear82 Visiin joo :) Ja nyt täl hetkellä kun en taida juurikaan kuulua mihinkään :D No eihän tuosta ryhmän nimestä välttämättä noin niinku heti edes tajua mitä se tarkoittaa :) Tai sitten vaan kuvittelen, ettei tajua :) Itse en varmaan tajuais, niin se on... :LOL:
 
teddybear82, jennyli ja taaperotx4 yv:tä laitettu

ja thor FB ryhmään pyyntö myös =)

:attn: nyt kaikki muutkin innolla ryhmäpyyntöjä laittaan, en mäkään siellä vielä oo tilanteesta suuremmin huudellu, mut tuskin kukaan mun ryhmiäni kyttää. Näkyykö se kavereille että oon liittyny johonki, tyhmänä kyselee :whistle:



 
neuvolakuulumiset:
paino 68,6kg (+920g/vko järkyttävää)
turvotus +
RR 121/79 p.113 :eek:
pissa puhdas (paitsi leukkarit ++, viljelyyn meni näyte)
hb 128 (edelleenkään ei tarvi rautaa lisää)
sf-mitta 24 (yläkäyrällä)
liikkeet ++
syke 150

kaikki siis ok.. toi painonnousu oli itelle aika järkytys, pitäsköhän juoda vähemmän limukkaa
seuraava neuvola 4 viikon päästä

fb ryhmään hakemus menossa :D
 

Yhteistyössä