*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

Heippa,
Tietoja... itse olen 27v. ja ensimmäistä lasta siis odotetaan, Tays on synnytyspaikka...mitäs muuta?Tyttö se taitaapi olla, mutta ei osannut kyllä varmaksi sanoa, no jos on poika niin ensi jouluna asuna punaruutuinen mekko...

Täällä 4 viikon loman jälkeen eka työpäivä takana, ja kyllä huomaa, että maha on kasvanut. Iltapäivällä istuin 10 min neukkarissa jalat ylöspäin, kun muka niin kovasti turvotti...ihmetyttää kuinka tässä vielä pari kuukautta pitäis jaksaa?
 
Kuinkas moni täältä on naamakirjassa?mä oon ja ois kiva saada teistä kavereita ni vois sieltäkin lueskella kuulumisia..

Just tultiin Maskusta ja käytii samal ostaa 2 vanhemmalle neidille tämmönen kerrossänky




Masukki ei oikee näyttäny tykkäävän autossa istumisesta kun niin kipeesti rupes monottamaan mut heti rauhottu kun itekki pääsin pois vähän jalottelemaan.
 
iltoja...

taaperot Mä olen ainakin, mutta en siellä kyllä koskaan kuulumisiani kertoile :) Muutenkaan koko raskaudesta ei tiedä kuin ihan vain lähipiiri. Vieläkin niin pieni maha, että hyvin pystyis salaamaan...Tosin noita kiloja noin muuten on kyllä tullut jo ihan sopivasti...noin 8...:D Mutta useinkaan lihomisesta kukaan ei kehtaa mainita mitään... :LOL:

Siis mä en ymmärrä miten tätä syömistä pystyis edes jotenkin hillitsemään...siis mä voisin syödä kokoajan!? Kohtalotovereita?? Pelottaa jo oikeen paljonko painoa on marraskuussa...

Annsku 23+3
 
Tämä päivä mennyt ulkona kyllä väsyttää ja jalkoja turvottaa :| . Mustikoita käytiin kerään aamulla, poika kyllä napsi kaikki niin että naamastakin näkee nyt että mustikoita on maistettu. Vattuja käytiin kerään pihasta nyt illalla ja pakkaseen niitä laittelin. Puolukkaa (tosin sitä nyt ei vielä olekkaan) mutta sitten kun on niin kerään sen verran että jos vauvalle tulee sammasta suuhun niin saa sitten hoitaa, mutta sitä ei meillä kukaan syö :/ .

Saas nähdä millei tulee omenoita kun kukinta jäi niin lyhyeksi :( .
Mies on kalassa ja lapset nukkuu, me taidetaan pikkuisen kansas mennä "lepään" sohvalle, tai minä yritän levätä ja mahassa käy kova tohina.

Kiva kun kaikille kuuluu suht hyvää

Sayalle jaksamisia :hug: entinen mieheni oli (ON) alkoholisti, niitten kanssa on vaikeeta
 
Iltoja!

Niin moneen asiaan pitäisi kommentoida, mutta en kertakaikkiaan jaksa. Viime viikko yhtä hulinaa, kun mies ulkomailla työreissulla. viikonlopuksi tuli kotiin ja oli sitten korkeasaarenreissua ym puuhaa. Ei kyllä levätty yhtään ja taas tämä yh elämä kera neljän kanssa alkoi osa 2/2. Mies palaa kotia sitten pe-la yönä. Onneksi ei tämän jälkeen sitten enää lähde.

Tänään oli meidän 4 d ja päästiin onneksi vielä kelakorvauksien kera, mutta mies ei päässyt. :| Joutuu tyytymään kuviin ja videoon, mutta sentäs jotain kuitenkin :heart:

Eli kaikki täysin kunnossa. Painoarvio 550g ja rv 23. Täysin varma tyttö! :heart:

Ja tässä hän on, täysin kopio siskostaan! :D



:heart:
 
:wave:

taaperot :wave: pistähän tänne myös viestiä :D

Tilasin sen hennesin karhupuvun vauvalle kotiintulopuvuksi ja tänään se tuli ja on ihana :D kylläpä sitä on pienestä iloinen. Enään ei puutu kuin vaunut,sänky,turvakaukalo jne... :LOL:

nyt rupes vasta illalla supisteleen,tai pari tuli töissä mut kunhan hengittelin niin kestin ne

muuten kaikki hyvin,torstaina mennään tytön kanssa sirkukseen :D nyt jo neiti pälpättää siitä koko ajan!

ja jotain tietoja itestä,oon 25v ja toista lasta ootellaan ja tyttö tämänkin pitäisi olla. Pirkanmaalla asustellaan ja Tayssiin sitten marraskuussa mennään

nyt suihkuun

Niina ja 25+4 Vilma
 
Hei Chira meilläkin oli eilen 4d. Ja pojaksi varmistui =) Thor laitatko etusivulle, arvaus on nyt lupaus!
Kaikki oli poitsulla hyvin ja painoarvioksi tuli 350 gr. Tässä kuva:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4571650.jpg

Ihana kokemus :heart:
Palailen myöhemmin tänne lukemaan kuulumisia...

PlanBaBy 23+2
 
Chira ja PlanBaBy ihania ultrakuvia! Ja onnea tytöstä ja pojasta! Omaa 4D-ultraa odottelen innolla, mutta siihen on vielä piitkä aika...

Kohta taidan lähteä ostamaan vaunut. Tuli sen verran hyvä tarjous vastaan, että pakko kyllä hommata ne nyt.

Esikko77 ja Möhköfantti 23+4
 
:heart: :heart: :heart: :D

Ihania 4D-kuvia :heart: Melkein kateellinen kun ei tullut itse mentyä ;)

Minäkin olen naamakirjassa ( tunnustan että miltei asun siellä :whistle: ) joten jos joku haluaa ystäväkseen niin voi laittaa yksäriä :wave: =)

(.) Nyt on iskeny kyllä sellanen virtapiikki että oksat pois :whistle: :D Tuntuu että energiaa riittäis vaikka muille jakaa ja kauhee siivous-sisustusvimma menossa!!
Poikien huonetta yritän duunailla ja samalla näköjään koko huushollia ;) Kaikkee uutta olis ihana hommailla ja vanhaa heittää pois ja suursiivousta oon muutenki tehny tässä ohella...eilen siivosin kaikki seinät, ovet, patterit jne. ja hiki virtaa!! Mut hyvä fiilis tuli kun kämpässä tuoksui kerranki niin puhtaalle =)
Tää viikko menee siis pitkälti näissä merkeissä ja huipentuu sitte sunnuntaina poikien 3vee synttäreihin :heart:
Ensviikko vielä kesälomaa ja sillon onkin sokerirasitus sekä neuvolääkäri ohjelmassa. Muutoin voi laiskotella ihan huoletta ;)

Kun tässä ehdin niin laittelen tuoretta masukkakuvaakin tulemaan! :heart:



 
Huomenet kaikille! :wave:
Nyt se on näköjään taas edessä.. Raskaushepatoosi nimittäin.. :(
Äitipolin lääkäri sanoi, että aletaan seuraamaan noita maksa-arvoja rv 30 alkaen, mutta illalla alkoi kova kutina kämmenissä ja jalkapohjissa.. Eli siis pitää alkaa soitteleen neuvolaan, ja varata aika verikokeisiin.
Samasta vaivasta kärsin myös aikaisemmissa raskauksissa, eka käynnistettiinki sen takia..
 
Huomenta kaikille :wave:
Eilen ensimmäinen työpäivä loman jälkeen. Kyllä oli raskasta, supistelee kovin herkästi mutta onneksi ei sentään kipeää tee.. Kuinka sitä jaksaa vielä pari kuukautta tehdä töitä :kieh: Olen vanhainkodissa töissä joten työ ei ole kovinkaan kevyttä.
Hankintoja olen jonkin verran tehnyt, vaatteita on tullut osteltua ehkä hieman liikaakin :snotty: Maxi-Cosi Capriofix turvakaukalon ostimme. Vaunut ja huonekalut vielä ostamatta, niin ja tuleva vauvan huone vielä remontoimatta, joten kyllä tehtävää/ostettavaa vielä riittää.
Vauvan liikkeet tuntuvat kyllä jo todella hyvin ja vatsanahasta näkee koska vauva liikkuu ja möyryää :)

Nennii 24+5
 
:wave: :wave: Täällä ilmoittautuu myös yksi FB addikti :whistle: eli yksäriä vaan tulemaan =)

Ihania 4D kuvia :heart:

Ja sayalle paljon voimia vaikeaan tilanteeseen.

Täällä ollaan lähdössä taas vaunuliike kierrokselle, äiti lähtee makutuomariks joten saa nähdä onko kotiin palatessa, kärrit hankittuna ;) Ja testasimpahan viel eilen varmuuden vuoksi niitä vanhoja vaunujani tuolta vintistä ja eihän ne tonne hissiin mahtunu, joten uudet on saatava, ja varmaankin pehmeällä kopalla jotta saan koirat ja beebin samalla kertaa hissiin.. kun tuskin ne uudet vaunut sinne sen paremmin mahtunee.. :/



 
Meillä oli eilen rakenneultra ja sukupuolta ei saatu sitten millään selville vaikka ultraaja sitkeästi yritti. Vauva oli niin jalat tiukasti ristissä koko operaation ajan. =) Hän haluaa sitten varmaan säilyttää yllätyksen loppuun saakka. Ihan kiva näin, vaikka olisin kovasti toivonut saada tietää sukupuolen :whistle: Mutta mikä tärkeintä, kaikki oli loistavasti ja vauvalla oli jo painoa arviolta lähes 700g!

 
Tupunalle ja Sayalle isot voima :hug: Yrittäkää pitää huolta omasta jaksamisestanne, vaikka miehet harmeja aiheuttaakin.

Liinamaria tervetuloa mukaan! Me saatiin kanssa tyttölupaus, ja jos poika tulee niin jouluna on päällä vaaleanpunaruudullinen mekko :LOL:

Ai niin, täällä myös yksi FB-addikti, jote yksäriä saa laittaa tulemaan.

Kuinka moni muu on jo kerinnyt miettimään ristiäisiä? Mä ajattelin, että ne vois pitää joulunpyhinä kun menis siinä samassa tohinassa sit. Mun äiti haluais kovasti pitää ristiäiset sen luona, mutta saa nähdä mitä sen kanssa tehdään. Kummeistakaan ei vielä oo täyttä varmuutta. Todennäkösesti pyydetään mun veljeä.

Liina ja ötö 25+0
 
Noniin, nyt on putsattu yksärikansio joten saapi taas laitta viestejä :attn: ;)
Eli jos joku haluaa fb kamuksi niin laittakaa yksäriä tulemaan :wave:

Tultiin just poikien kans ystävän luota leikkimästä...nyt päikkäreille! Tai minä taidanmennä raivaamaan pojille vaatekaappitilaa :D

Tässä vielä masupäivitystä tänään rv 25 :heart:

...ja istuen :D
 
Heipat!

Minäkin olen siellä naamakirjan puolella, eli jos joku haluaa fb kamuksi, niin laittakaapa yksäriä tulemaan :)

Mä kävin tänään hakemassa matkahuollosta ostamani käytetyt emmaljungan twin ceroxit. Vanhathan nuo ovat, muistaakseni vuosimallia 2005, mutta ihan toimivat ja siistit. Kyllä ne meillä sen vuoden verran menee vallan mainiosti, tokkkopa nyt kaksi vuotias enää vuoden päästä niissä paljonkaan istuu. Varmaan oltais pärjätty muuten ilmankin, meillä on niin pitkä matka joka paikkaan, paitsi hoitoon ja koululle, joten kuljetaan autolla, mutta koiraa on lenkitettävä, niin pakko oli jotkut ostaa. Vielä kun löytäis jostain tupla-matkarattaat, noita ei kyllä jaksa autoon nostella, vaikka mahtuisivatkin. Kyllä oli masuasukki vauhdikkaalla päällä mun tuskallisen vaunujen nostelun jälkeen :)
Jalat särkee kuten aikaisemminkin, eli tarkkaan on mietittävä, mitä tekee. Kauppareissukin on jo liikaa, paras olis jos sais istuttua 30min, liikuttua 30min rytmillä, muuten on ihan hirveät säryt illalla ja pari seuraavaa päivää. Viime yö meni taas valvoessa säryn takia, onneks on vielä lomaa tämä viikko, niin ei ihan puoli viisi aamulla tarvinnut nousta, mutta kyllä tää pahasti siltä näyttää, että meikäläinen ei enää montaa viikkoa töissä pysty olemaan, toivottavasti edes elokuun, pitäis tuuraaja vielä ehtiä opettamaan... Noi mun laskimoläpät on ihan sekundat taas vaikka ne juuri viime vuoden syyskuussa korjattiin :( No, ristinsä kullakin, vielä kun 15viikkoa jaksais.
TÄNÄÄN POKSUU SIIS VIIKOT, ELI RV25, POKS POKS :)

Kelan papereita tässä vähän olen odotellut mutta ei ole vielä tullut. Tosin mun piti laittaa paprut menemään työpaikan kautta ja sielläkin taitaa olla vakkari palkanlaskija lomalla, joten voipi kestää...
 

Yhteistyössä