Osanotot
Marrasmammalle, onneksi kuitenkin ehditte kertoa isällenne ja sulla on jotain mikä auttaa jaksamaan, pieni masuasukki :heart:
Vakuutus on ollut mietinnässä mutta ei vielä otettu, ollaan kyllä ottamassa heti kun vaan saa, kun pitikö siinä olla RU käytynä vai raskaustodistus ennen kun sen saa.
Onnea
Emotar poikalupauksesta! Ja
Bosch hyvistä ultrakuulumisista!
Hiirenhäntä, jaksamista!! Mulla oli myös joskus rv 8-10 paikkeilla flunssa kuumeella ja pahoinvointi huipussaan. Se oli ihan hirveetä enkä tainnu oksentaa ku kerran sen aikana, joten sulla on vielä miljoona kertaa enemmän kestettävää
Nyt seuraa omanapaista hehkutusta, täällä poksui eilen puoliväli, 20+0!! Siis viikkoluku alkaa jo kakkosella! Tuntuu, että parissa viikossa on tapahtunu ihan hirveesti edistystä: liikkeet tuntuu, maha kasvaa ja muutama päivä sitten alkoi jo potkut näkymään ulospäin. On se kyllä niin ihanaa, illalla tää vauveli on ihan hurjana ettei aina tiiä missä asennossa ois sohvalla hyvä olla.
Muuten ei mitään ihmeitä, ensimmäisessä neuvolalääkärissä tuli käytyä keskiviikkona ja lääkärin mukaan kaikki ok. Se kuunteli sydänäänet, tarkisti kohdunsuun ja tunnusteli vatsan päältä. Hemoglobiini tosin jatkoi laskuaan ja nyt rautatabletteja on otettava joka päivä. Niistä tulee kyllä välillä vähä huono olo mutta yritän nyt sinnitellä ja ottaa ne sisulla.
Oon myös ruvennu vähä netistä kattelemaan vaunuja, turvakaukaloita.. mutta oon ihan pihalla, että mitä sitä tarviikaan ja mikä ois järkevää, ekaa kun odotellaan. Voisitteko viisaammat antaa vinkkejä mitä kriteerejä teillä on vaunuille, kaukaloille? Onko sellanen yhdistelmäjuttu (vaunut, rattaat ja turvakaukalo samassa) järkevä vai erikseen?
Kubix 20+1