Täällä on alkanut vihdoin tuntumaan liikkeitä
Tosin kyllä ovat melko hentoisia, eikä niitä huomaa, ellei asiaan oikein keskity. Istukka on edessä, eikä niitä kyllä tuossa edessä vielä tunnukaan, ainoastaan sivusuunnassa. Meillä ei kyllä kukaan lapsista ole ollut kovin kova potkija/liikkuja mahassa (mutta auta armias kuinka potkivat nyt isoina mikäli nukkuvat vieressä
), toivottavasti kolmonen olisi aktiivisempi tapaus, ekan raskauden kanssa kun piti pomppia äitiyspolilla kun liikeitä ei tuntunut pitkiin aikoihin.
Tervetuloa
Marrasmamille, Ananastikkarille ja Joyfulille
Ja onnittelut kaikille maagisen 20+ rajan ohittaneille! Tuo on kyllä sellainen raja, jota itsekin kamalasti odotan, aiemmissa raskauksissa pahoinvointi rupesi tuolloin helpottamaan ja kieltämättä kun tässä on yli kolme kuukautta oksentanut melkeinpä päivittäin, niin senkin ajan voisi mielellään käyttää johonkin kivempaan
Sokerirasituksesta... Mä olen ainakin toistaiseksi ajatellut kieltäytyä koko hommasta. Tosin ihan itsekkäistä syistä, eli jos vedän jonkun 12h paaston, niin satavarmalla oksennan koko seuraavan päivän, siinä ei hirveästi siirrytä paikasta toiseen saati juoda mitään litkuja. Aiemmissa raskauksissa vältyin koko testiltä matalan iän vuoksi. Nytkin kyllä oma bmi oli (ennen raskautta...) alta kaksikymmentä, mutta kun ikä alkaa kolmosella ja sukurasitettakin löytyy niin saa sitten nähdä, kuinka ehdottomia asian suhteen neuvolassa ollaan...
Mites, joko muut on lähtenyt vetelemään
rautaa? Mulla on tosissaan kesäloma menossa, joten yöunet ovat periaatteessa ihan riittävät, mutta eivät riitä mihinkään, koko ajan väsyttää ja päikkäreitäkin on pitänyt vedellä. Alottelin tässä varmaan viikko sitten lisäraudan syönnin, mutta toistaiseksi ei ole vielä ollut vaikutusta. Millos se keskiraskaus alkaa, senhän pitä perinteisesti olla energistä aikaa
Hiirenhäntä ja Elsa 17+5