Mua on laiskottanu enkä oo jaksanu kirjotella tänne enkä faceen. Töissä yritän sinnitellä päivittäin, mut motivaatio on kadoksissa ja hengästyn helposti.
Onneks oon ny yksityisen palkoilla ja saan tehä semmosta päivää ko ite haluan.
Yleensä siis klo 8-15, ja välillä 8-14. Työmatkaki on vajaa kilsa, nii sekää ei paljo rasita. Työt muutenki loppuu viikon-parin kuluttua. Sitte jään työttömäksi, kunnes äippäloma alkaa syys- tai lokakuussa. Ei puhettakaan et jaksasin tätä työtä tehä enää syksyllä, ainakaa täyspäiväsenä.
Toivottavasti pääsen lomalle jo perjantaina. Sillon mulla on rakenneuä, ja täyttyy 20 rv.
Mä olin jo päättäny et otan äitiyspakkauksen, mut siskolla on vuodenvaihteessa saatu pakkaus, ja se lupas luovuttaa sen mulle, joten käytän ne pakkausrahat sit vaikka vaunuihin. Oon tilannu Hartanin valkoiset vaunut, jotka tulee vasta joskus elokuussa. Eipä tässä kiirettä oo niien kans.
Vaatettaki oon jo shoppaillu, jotain tilailin NetAnttilan alesta ja yhen poikavauvan vaatepaketin huusin huutonetistä. Lisäksi sisko ja veljenvaimo on antanu vaatetta nii paljon etten tiiä mihin saan kaiken mahtumaan.
Maha ei oo vielä kovin näkyvä. Työhousut sopii jalkaan yhä. Mammavaatteet ei viel oo käytössä. Olo on hyvä ja aika energinen verrattuna alkuraskauteen. Nälkä on usein. Painoa tullu noin 4kg. Kivuttomia supistuksia tulee päivittäin. Kivuliaita joskus töissä.
Tämmöstä tänne.
Hauskaa raskauden loppupuoliskoa kaikille ja tervetulemast uudet! <3
Emo&Tale 19+3