Moi taas!
Kyllä se vaan siltä näyttää, ettei mun raskaus ole normaali :'( Viikkotesti näytti edelleen sitä 1-2 viikkoa ja koko yön pidätin pissaa, joten laimeaa se ei missään nimessä ollut. Olo on surullinen, mutta kyllähän tätä olen koko ajan vaistonnut ettei kaikki ole kuten kuuluu. Oireiden puuttuminen, siis lähes täysi, on aika selvää. Mä rukoilen, että vuoto alkais spontaanisti, ettei tarttis ottaa tyhjennyslääkkeeitä. Mutta en aio odottaa vuodon alkamista viikkoja.Hoidan asian pois päiväjärjestyksestä Suomessa sitten ensi viikon jälkeen. Jouduin kertomaan asiasta nyt äidilleni ja anopille koun tänne tulevat, sillä tarvitsen apua tyttären hoidon kanssa, koskaan kun ei tiedä joutuuko myös kaavintaan.
Menen nyt maanantaina vielä toiseen verikokeeseen, että tiedän onko arvo laskemassa, vaiko paikallaan vai mitä tapahtuu. Mutta en usko enää mihinkään ihmeisiin, kyllä tää on nyt tässä :'(
Hillun nyt sen aikaan listoilla, että voin konkreettisesti kertoa tuloksia lääkäriltä, jos sopii. Seuraan teitä nyt taustalla ja toivon kaikille paljon tarrasukkia, hyvältä ainakin vaikuttaa teidän odotuksen alku :heart: