Onnea uusille plussanneille! :flower:
Voih, mä niin kateellisena luen teidän muiden oireilua :'( Täällä siis ei mitään uutta
Ja jännittää se gynis ihan hulluna vaikka tiedän ettei siellä masussa vielä välttämättä näy yhtään mitään. Voi kunpa saisin sen verikokeen tänään, harmi, että saan tuloksen vasta maanantaina. Mä kyllä ostan sen pirun viikkonäyttösen tänään ja teen sen huomenna aamupissasta, jos ei tule maatakaatavia uutisia lääkäriltä.
Niin ja näistä "oireista", ei siis mitään rintamuutoksia, ei arista, samat ruppanat kuin aiemminkin, masussa menkkamaisia jomotuksia jopa vähemmän, ei sen kummempi nälkä kuin ennenkään, pissalla ei tartte juosta, jos en testiä ois tehnyt en todellakaan kuvittelisi olevani raskaana. Mä oon kyl varma, ettei tää voi olla normaalia.Valkovuotokaan ei ole lisääntynyt missään vaiheessa.
Neuvolaan en ota vielä moneen viikkoon mitään yhteyttä, lähempänä rv10 jos raskaus jatkuu. Varhaisultraan aion vielä mennä ja sen ajattelin ajoittaa rv7-8 aikoihin, mulla ne aiemmat keskenmenot tapahtu 6+5 mennessä, vuoto vasta myöhemmin, joten jos siellä alkio kasvaa ja voi hyvin ja mentäis "jo" rv7-8 uskallan jo olla aika helpottunut vaikka vielä monta viikkoa ois edessäpäin.
Koitetaan ettei tarttis kertoa kellekään vielä kuukausiin, vain yksi hyvä ystävä tietää, tarvitsen jonkun fyysisen tukihenkilön myös
Ääh, ois jo iltapäivä!!!
Toive ja toivottavasti 5+0
P.S.eikös tuo viikkonäyttönen pitäis näyttää nyt jo sitten 3+ ?