Saanko sittenkin liittyä takaisin mukaan??? Tää on niin paljon aktiivisempi pino
Eli LA 4.11.ikä 28v. ja synnytyspaikka todennäköisesti TYKS, kiitos jos vielä huoliteetu mut...:ashamed:Niin ja toinen olisi nyt toiveissa!
Mulla edelleen epävarma tilanne tän raskauden jatkumisen suhteen, nyt on menkat ainakin sen viikon myöhässä, mutta pirun raskaustestit ei vieläkään näytä täysin plussaa
Eli mun "historia" näin viivoilla:
-KP13 ovistestiin kunnon plus
-DPO 14 (tai13) mammaksin herkällä liuskatestilla negatiivinen, vähän ruskeaa paperiin
-DPO 15 (14) päiväpissasta (2,5h rakossa) clearblue testillä haamuplussa (tuli ajan puitteissa ja sen näki hyvin)
- DPO 16 (15) Acon testillä lähes vahva plussa (en muista teinkö aamupisusta)
- DPO 18(17) Apteekin testillä aamupisusta haamuplussa (ajan puitteissa tuli ja ihan nähtävä)
-DPO 19(18) tyhmänä tein clearbluen viikonäytön päiväpissasta (2h rakossa) ja näytti vain 1-2 viikkoa raskaana
Myös samasta pisusta mammaksin liuskalla haamu, tosi heikko
-DPO 21 (20)
tänään, menkat nyt viikon myöhässä aamupissasta Apteekin testillä lähes kunnon plussa ja mammaksin herkällä liuskalla vähän vahvempi viiva kuin maanantaina, mutta ei kyllä yhtä vahva kuin kontrolliviiva
Olen siis tosi hämmentynyt...Huomenna menen gynikselle ja lääkäri haluaa mut ultrata vaikka tiedän ettei siellä vielä näy ainakaan sykettä, huomenna olisi 5+0 tietääkseni.Mutta jotain raskausmateriaalia kokeneen ultraajan tulisi jo nähdä jos raskaus on edennyt normaalisti. Veritesti olisi nyt kultaakin kalliimpi, mutta tää on niin pirun hiljainen kylä, gynis perjantain ja viikonlopun kiinni joten saisin tulksen vasta maanantaina ja silloin pitäis ottaa vielä uusi veritesti, jotta näkis miten arvot nousee (jos nousee). Ja keskiviikkona minä ja tytär lähdetään kohti Suomea, joten tiukaksi menee :ashamed:
Raskausoireita ei ole, edelleen masussa ajoittaisia menkkakipuja ja lämmöt koholla, valkovuotoa ehkä aavistus enemmän, muttei mitenkään silmiin pistävästi. Yölläkään en juokse yhtään enempi vessassa, vuotoja ei ole esiintynyt. Jotenkin sitä haluaisi toivoa, että josko hormonit ois lähtenyt vaan matalammilta arvoilta nousemaan, mutta jotenkin järki torjuu
Kyllä noitten testien pitäis jo kunnon plussaa näyttää? Sitäkin ihmettelen miten ihmeessä apteekin testi näytti lähes kunnon plus ja mammaksin ei kun herkkyydetkin on ihan erit? |O
Jos joillain on kokemuksia niin mielelläni kuulisin, ja muutenkin helpottais kuulla teidän mietteitä, anteeksi romaani, mutta en tiedä mihin pinoon oikein kuulun, en oikastaan vauvakuumeijoihin, enkä vielä keskenmeno palstallekaan viitsis mennä...
Lohduttavaa kuitenkin lukea, ettei teillä kaikilla ole sentään ihan selviä oireita vielä, ollaan kuitenkin aika alussa...Mutta näillä menen ja toivon parasta, kiitos jos jaksoit lukea :heart:
Toive ja 4+6???