...jos vain mahtuu tänne joukkoon hurjaaan =)
Plussasin perjantaina (tai itse asiassa jo torstaina sain rfsu-testiin hailakanhailakan viivan, mut en ihan tohtinu siihen "viivanpaikkaan" luottaa, ja hain sit perjantaina apteekista toisen testin - selvä plussa), mutta olo on edelleen hyvinkin epäuskoinen. Mulla kun ei muita oireita ole, kuin menkkojen puuttuminen
Hyvin, hyvin varovaisella mielellä olen. Toiveikkaana, mut jotenkin skeptisenä tämän raskauden suhteen... Mun raskaushistoriani on 5 raskautta - 4 vahvasti alusta asti oireillutta, joista tuloksena 3 tyttöä ja 1 poika, sekä yksi lähes oireeton raskaus, joka päättyi spontaaniin ( todella rajuun) keskenmenoon rv11 viime lokakuussa. Eli mun uskoni oireettomiin raskauksiin on olematon
Mutta toivossa on hyvä elää...
Eli viides olisi tulossa, jos vain...
Lapset syntyneet vuosina -01, -03, -04 (tyttöjä nämä kolme) ja -08 (poika).
Laskuri antais la:n 3.11. enkä usko sen kauas siitä heittävän, kierto ja ovistuntemukset osuvat hyvin kohdilleen ton kanssa. Eli sen mukaan mennään.
Neuvolaan en soittele ennenku vasta joskus rv 8-10 jos sinne saakka päästään, en ole aiemmissakaan raskauksissa pitäny siinä kiirettä. Viimeksi menin ekan kerran joskus rv9+, neuvolan ultralla näkyi hienosti sykkeet ja kaikki vaikutti olevan ok, mut mulla oli alusta asti tosi huonot aavistukset sen raskauden suhteen, ja niin ne aavistukset sit valitettavasti osu vallan oikeaan
Hienoa, että tällä pinossa on jo näinki mukavasti porukkaa, vaikka vasta "alkukuiset" (olipas hölmö sana) on tiedon raskaudesta saaneet... Toivottavasti kaikki pysyy mukana loppuun saakka ja paljon tulee vielä lisää marraskuisia mukaan :wave:
Onnellista odotusta ite kullekki :heart:
*varovaisen toiveikas nallepööh ja pieni rv4+5*