Milli2:Tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja tarrasukkia pikkuiselle :heart:
Mä sain eilen "luvan" kertoa yhdelle luottoystävälle tästä raskaudesta.Hänkin on aiemmin kokenut keskenmenon ja hällä myös yksi lapsi, joten hän mua parhaiten ymmärtää. Ei vielä tiedä kun pistin sähköpostia ja kysyin ns. tukihenkilöksi
Mutta muille en vielä halua sanoa mitään, tahdon odottaa ainakin ultraan. Tässä on vielä monia juhliakin edessä ja mietin nyt jo miten selviäis niistä ilman, että tarttis paljastaa, mä kun en yleensä sylje lasiin (silloin siis jos pääsee vapaalle), en nyt mitään perskännejäkään vetele, mutta tiiätte varmaan mitä tarkoitan =)
Mulla ei ole mitään sukupuolioloa, esikoisesta oli poikaolo kunnes 4D paljasti tytön ja olo muuttuikin yllätys, tyttöoloksi
Varmaan sitten alkaa tulla oloja kun liikkeet alkaa tuntumaan. Esikoisesta tunsin liikkeet jo rv14 alkaen eli tosi aikaisin, mutta istukka olikin takana. Lisäksi mulla on kotidopleri joka oli mun "pelastus" esikoisraskauksessa, tietty helpotti sen käyttö kun ekassa neuvolassa rv10+1 kuultiin jo sydänäänet niin oli ihanaa saada tarkistuttaa äänet aina iltaisin :heart:
Onko muilla menkkakipuja?Mulla välillä on, välillä ei. Valkkari on hiukan lisääntynyt, lämmöt varmaan 37 luokkaa. Rinnoissa ei edelleenkään mitään muutoksia, samat ruppanat A-kupit kuin ennenkin
Ihan kuin nälkä ois useammin, mutta kuvittelen varmaan nyt kun tiedän, että masussa jotain voipi olla.Kuuma ja kylmä vuorotellen, ihan kuin ennen menkkoja.
Tuli eilen hetkellinen onnellisuuskohtaus ja ihana fiilis jos tästä nyt tulis tytölle pikkusisarus :heart: Voi kun nää viikot juoksis nyt eteenpäin ja ois se np-ultra jo käyty ja sais sieltäkin hyvä uutisia...Mutta eka nyt se varhaisultra. Ajattelin varailla sitä rv7-8 aikoihin ja yksityiseltä.
Onko muita ketä juoksee vessassa tarkistamassa pöksyjä?Aina kun tunnen jotain niin pakko kurkata :ashamed: Tuhruja ei ole onneksi nyt tullut...
Toive ja 4+2