MARRASKUUN MURUSET 2010

varovaisesti tuun nyt lopultakin tänne odottajien puolelle, tänä aamuna sain digillä raskaana 1-2 :heart: nyt olisi siis rv 4+0 mutta mulla on kyllä ihan menkkajuilinta olo ja toivon vaan että ne ei sieltä tuu ja olotila menis ohi.. kuiteski, ikää siis 26-vee, toinen lapsi ja synntyssairaala oys. toivottavasti pysyn nyt täällä teijän kans =)
ja LA 14.11 oviksen mukaan.
 
Tervetuloa uusille!

Varasin eilen netin kautta itselleni ajan sinne varhaisultraan.. Aika ois silloin, kun viikkoja kasassa 7+1. Neuvolaan soitan ensiviikolla. Mulla tosiaan kierto on ollut 28-34 mutta tästä kierrosta satuin tikuttamaan oviksen ja sen mukaan mulla ois tämä kierto ollut 28pv joten uskoisin, että viikot pitävät v.ultrassa paikkansa.

Joku mainitsi kylmästä, mulla sama vika, tuntuu että saa koko ajan olla kietoutuneena peittoihin. Iltaisin on paljon kylmempi mitä päivisin. Ja kurkkua kuivaa myös jatkuvasti, muuten ihan normi olo.

Jiinas ja pikku2 4+4 (melkein jo 5 =) )
 
Täällä menee loistavasti välillä tissit painaa mutta mulla on muutenkin 85f eli ne ei tosta kasva ja mahaa on samankokonen ku joillain viikoilla 20 eli kukaan ei aavista mitään:D

Tänään on ensimmäinen onnelinen olo jolloin voin antaa ajatuksen että ollaan raskaana :wave:

Sitten tuhmuus osastolle: Mä nään koko ajan niin riettaita unia että aamulla osaa sitten hävettää:D

Me ei hoitipöytää osteta missään tilanteessa, ja ajateltiin muuten käydä antiikkiliikkeestä ostaa vanha peltinen pyykkikori johon tulee sitten reiät ja kattoon vaan :p

Vaunuissa osaan nyt olla viisaampi, eli mitä isommat pyörät ja koritila alhalla sen parempi oli merkki mikä tahansa eli noilla mennään (yhdistelmävaunut) tietty :)

Ja mulla on edelleen vahva poika olo että vois ehkä sinne mun nikkiin merkkaa poika olo :heart:
 
tasse, onnea!:) kävin eilen vai millon se oli lukemassa vielä tuota vauvakuumeen puolta ja arvasinkin, että kohta tänne tuut. Ilmeisesti on vahvistunut! :heart:

Mulla tänään lievähköä ällötystä, vähän piti nieleskellä kun jääkaapin avasin ja siellä oli miehen eilen puoliks juoma viinipullo jäänyt auki.. :x Tissit tuntuu, mutta eivät nyt ihan kipeät oo. Ja alamahassa juilii kokoajan. Toivottavasti ei tän kummempia oireita tuukkaan mutta turha taitaa olla toivo. :kieh:
 
varovainen kurkistus tälle puolelle...

lasketusta ajasta ei tarkkaa tietoo, testasin kp41 plussan, ovistuntemuksia oli kp28 joten oliskos nyt sitten rv4+0 vai miten se lasketaan?

kolmatta odotellaan aika sekavin ajatuksin mulla kun on kolme edellistä raskautta aikaan saatu hoidoilla ( mulla pco ) eikä näiden menneiden 8 vuoden aikana ole luomuplussia näkynyt niin on hiukan hämmentynyt olo mutta kuitenkin onnellinen :D

ikää mulla 33v ja lapset 4v10kk, 1v10kk, kolmoistytöt s.k. 9.10.03 rv23
 
kurpitsalle onnea luomuplussasta ja pahoitteluni kolmosten menetyksestä :'(
Minä kanssa onnistuin samaan luomuplussan 17 kuukauden yrityksen jälkeen. Kaksoset -03 autettiin alkuun hoidoilla.

Kiitos BornToLose onnitteluista..
 
ella: kiitos onnitteluista! meillä ei ollut edes yritys päällä kun lapset piti olla tehtynä mut luontoäiti näytti päättävän toisin, onnittelut myös itsellesikin luomuraskautumisesta, on se vaan jännä juttu miten sitä elimistö jotenkin "paranee" raskauksien jälkeen, en olis ikinä uskonut, tokihan näistä ihme raskautumisista on lukenut mutta ei sitä itselle uskonut tapahtuvaks..
 
Tervetuloa uudet! Onhan tuollaiset luomuihmeet sitten upea ylläri. Nyt kuullut et useammalle tapahtunut noin :heart:

Täällä kauhia "rapula" päällä, ihan kauhi olo. Kaikki pitää tehdä hitaasti ja harkiten. Jos veskiin menis niin ei varmaa kauhiasti taitais tarvita pidätellä että oksu tulis.
Onneksi kohta pääsee hiljaiseen taloo päikylle, nuorimmainen kainaloon ja muut harrastuksiin..
Joko on mielihaluja heränny monella?
Mulla tekee mieli paljon maitotuotteita, jopa maitokaakaota olen juonut. Muuten en maito juo, kahvii sitä hiukan laita. Ja piimää on pakko aina olla kaapissa :p
Sama homma ollut aikaisemmissakin raskauksissa, varmaa keho koittaa tasapainottaa kalsiumin saantia tai jtn :D
 
Tervetuloa uusille! :heart:

miimii onpa ihana kuulla, etten oo ainoa noiden tuhmien unien suhteen :LOL: :ashamed:

Muutoin tänne ei mitään kummoista.. nettilaskurin mukaan tänään 6+0 eli POKS :D (lasken siis itse tällä erää sen mukaan et la ois 31.10) mut eiköhän tuo sit joskus varmistu. Mulla on kans tällä erää jotenkin poikaolo, kun ei noita oireita juurikaan oo (edellisestä oli pahoinvointia ja tyttö tuli) tai sit masussa onkin jokin pielessä, mut en haluais sitäkään ajatella :(
 
Uskaltaisinkohan minäkin tänne.. :wave:

Tänään aamulla testattu vahva plussa Clearbluella :heart: Nettilaskurin mukaan tänään olisi menossa rv 3+6 ja LA olisi 15.11. Ensimmäistä odotellaan ja yksi km takana 05/09. Hoidoilla saatiin alkuun tämä raskaus. Meinaan mennä vielä veritestiin alkuviikosta, mutta oli se plussa sen verran vahva että eiköhän sitä raskaana olla.. :) Toivottavasti tämä pieni saadaan syliin asti.

Täällä näkyy olevan tuttujakin, ainakin RouvaPapunen ja Ella-83, kiva juttu :)
 
Mulla on siks niin vahva poika olo kun näitä oireita ei oikeastaan ole kun menkat puuttuu ja välillä repäsyjä ja tissit "painaa".

Tytön kanssa oli vaan niin kamalaa, supistuksia,vuotoa sairaala reissuja lista on loputon ja se alko rv heti tonne loppuun saakka.

niin ja mulla oli ovis just sillon ku peuhattiin et sekin vois olla 50% et kaverit on ollu tyttöjä nopeampia :saint:

Ei muuten löydy mistään odotus hääpukua :eek:

Aika moni puhuu että olis kylmä, mulla lähinnä tulee kylmiä väreitä ja varsinki silloin kun juon kahvia

B)
 
Mulla on enemmän tyttöolo (taas) vaikka järjen mukaan poika ois todennäköisempi.
Kaksospojista mulla oli jo tässä vaiheessa kuvotusta ollut ja 6+0 oksensin. Nyt mulla on taas hyvä olo. Eri fiiliksen vuoksi toiveet tytöstä heräävät. Vaikka kyllä se poika on jälleen :D
 
Ihan mielettömästi onnea Silent Whisper :flower: =) ! Onpa kiva kuulla, että plussasit, olen aina välillä kuikuillut kuulumisiasi sen jälkeen kun siirryit enemmän apuja tarvitsevien pinoon km jälkeen kuumeilevien pinosta... Nyt vaan hurjasti lykkyä pyttyyn, liimaa ja tarrasukkia ja kaikkea asiaankuuluvaa, että pieni jaksaa matkassa marraskuulle saakka :heart: !

Terkuin,
Jaja 6+1 (virallisesti lokakuinen, mutta taas täällä roikkumassa ;) ...)
 
Paljon onnea Silent Whisper ja tietenkin kaikille muille plussanneille :heart:

miimiiKyllä niitä hääpukuja löytyy odottajillekkin.Mä olen ainakin törmännyt googlettamalla.Ja sitte sellaiset sifonkiset varmaan menee.Ja jossain oli et aika monesta tavallisesta puvusta voi muokata sopivan.
Mä ostin itselleni tavallisen ja vien sen sitte muokattavaksi.Ompelija sanoi et saa siitä tehtyä jos vaan kangas riittää :D Mua vaan hiukan pelottaa minkä näköinen mä siinä olen.Toivottavasti maailman kaunein :D möhköfantti.Äh,mut ihan sama.Tahtoo tuo mies kuitenki mut :heart:

Tänään ei ole ollu niin ällötys olo mut väsyttä.Ja vielä on vaikka kuinka monta tuntii ennen ku pääsee nukkuu...
 
löysin ebaystä upeen häämekon ja tallensin sen nyt koneelle meen niiiin teettää sen :wave:

http://cgi.ebay.com/Tulle-Maternity-Plus-Size-Wedding-Dress-Bridal-Gown_W0QQitemZ270541386030QQcmdZViewItemQQptZWedding_Dresses?hash=item3efd85f12e tossa jos toitain kiinostaa kurkkaa mammahääpukua :attn:

OnneA kAIkille plussanneille ja uusille ja vähemmän uusille :flower: :D
 
Voi ihanaa kiitos kaikille vanhoille kamuille :heart: :heart:
Tulipas hyvä mieli kun kävitte täällä moikkaamassa, tuli ihan kyynel silmäkulmaan :)

Varovasti tälle puolelle vasta kurkkasin.. Veritestin jälkeen vasta uskallan tänne kokonaan siirtyä :)
 
miimi, on kyllä nätti puku =)

Onkos muut ehtineet vielä miettiä äitiyspakkausta? :D
Mä meinasin sen ottaa, ellei tosissaan tulossa olisi jotain ihan extrajärkkyä pakkausta, juu ilmaisesta ei saisi valittaa, mutta mä valitan silti :xmas:
Koska 2006 saadessani tytön, äitiyspakkaus oli lähinnä poikia ajatellen tehty, joten ne vaatteet jäi pitkälti käyttämättä.
Toisaalta taasen toinen lapseni syntyi viime vuonna, eli niitäkin on käyttämättä jonkun verran.
Kunhan nyt näkee sitten sen pakkauksen netissä, niin pitää miettiä asiaa uudelleen.
Voishan sen siinä tapauksessa sitten ottaa ja myy/antaa ne pois pakkauksesta, millä ei ole meille käyttöä =)

Missäs kuussa ne julkistaa sen uuden äp:n?

Mulle voi merkata poikaolon, vaikka tiedän että kolmas tyttö meille on tulossa ;)
Meidän suvussa on tapana tehdä pääasiassa tyttöjä :D

BV ja Chilli 5+4 vissiin :D

 
Eikös ne viime vuonna ainakin julkaisseet äitiyspakkauksen lapsimessuilla? En ole varma, mutta muistelisin niin. Itse en taida ottaa koko pakkausta, vaan rahana. Jotenkin tuntuu että ei sitä tarvitse, kun kaikki tarvikkeet on jo olemassa pinnasänkyä ja toisia vaunuja tai sisarusvaunuja lukuun ottamatta. Niitä kerkiää sitten kesällä miettiä.
 

Yhteistyössä