Taidan uskaltautua mukaan tähän joukkoon! Testit on näyttänyt plussaa jo reilun viikon (en ole millään voinut sitä uskoa, joten on tullut testattua muutamaan kertaan...). Lasketusta ajasta mulla ei ole tarkkaa tietoa, mutta siinä marraskuun alussa se on. Ja siksi en ole voinut uskoa asiaa, kun esikoinen (1v 2kk) sai alkunsa ivf:llä ja tämä olisi nyt sitten ihan "luomu".
miimiille mun pitikin kommentoida, että mullakaan ei ole mitään oireita. Ei mitään. Parina päivänä oli vähän menkkakipuja, siinä kaikki. Esikoisen odotusajoista muistan rintojen aristuksen alkaneen jo ennen plussausta. Tosin sitten oireet kyllä vaihteli aika paljon: oli viikkoja, että ei ollut mitään oireita, ja sitten toisinaan taas oli paljonkin kaikenlaista. Mitä ne sulle siellä naikkarilla tarkkaan ottaen sanoi? Kun mä olen nimenomaan lukenut joka lähteestä, että jokainen raskaus voi olla erilainen ja normaali raskaus voi olla niin oireeton kuin oireellinenkin.
Toki oireiden puuttuminen muakin vaivaa ja ehkä mä jollain tasolla varaudun jo siihen, että siellä ei ole elämää. Mutta olen nyt päättänyt elää hetkessä ja olla raskaana, kunnes toisin todistetaan!