Hyvin ne sinne mahtuu, jos ei muuten niin änkemällä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Katja-75:BV, meidän esikoinen on 4-vuotias ja kyllä meillä on siinä airbag. Mä olin siinä käsityksessä, ettei siitä olisi haittaa kun kuitenkin naama menosuunnassa matkustaa, mutta nyt mä vähän googlasin, enkä taida sittenkään laittaa etupenkille. Hyvin paljon tuntui olevan eriäviä mielipiteitä asiasta, mutta parempi varmaan vaan laittaa kaikki kolme takapenkille. Kaukalo saakin mennä reunapaikalle, jolloin on helpompi naksauttaa paikoilleen ja jompikumpi poikien tuoleista keskipaikalle. Pitäisi kyllä mahtua, mutta ei siinä varmaan hirveästi tilaa jää. Täytyykin kokeilla kun uutta kaukaloa lähdetään kaupasta ostamaan.
Meille tuli just toi 13+1 kun oltiin np-ultrassa ja ihan hyvä aika oli käydä. Toinen oli muka niin iso jo.Alkuperäinen kirjoittaja Crocus76:Tereselle jaksuja kahden viikon odotteluun! Hienoa tosiaan että nenäluu näkyi!
Onnea kaikille ultrassa käyneille ja ihania uutisia saaneille!
Voi rähmän käpylä! Soittelin tänään äippäpolille ku aikaa ei sinne ultraan ole kuulunu...ja voi plääh! Sinne on vielä kaks viikkoa aikaa!?! Eli viikkoja ois sitte alkuraskauden ultran mukaan 13+1! Onko kukaan teistä käyny noin myöhäsillä viikoilla np-ultrassa? Tuntuu vaan että kaikki muut ovat jo käyneet.. :ashamed: Mutta miten ihmeessä mää jaksan vielä kaks viikkoa oottaa????
Hipsu, soita neuvolaan ja pyydä saada keskusteluapua. Neuvolanhoitajasi tai esimerkiksi psykiatrisen hoitajan koulutuksen saanut henkilö osaa auttaa erittäin hyvin vaikeiden tunteiden käsittelyssä. On tosi yleistä, että raskaus ja äitiys pelottavat kovasti. Jos kuitenkin tuntuu, että pelko häiritsee normaalia elämääsi, vaadi apua neuvolasta. Heidän tehtävänsä on auttaa odottavia äitejä.Alkuperäinen kirjoittaja hipsu86:kannustavaa kuulla että muillakin on masennuksen tyyppistä oireilua. tai en mä tiedä mikä mua vaivaa ku mua on alkanu ahdistaa tää raskaus niin paljon että mietin jo että soittaisin neuvolaan ja kysyisin saada anoa lupaa tehdä raskauden keskeytys vielä vaikka viikkoja onkin 13+4 :'( kauheeta ois kyllä ajatus tappaa tää pieni ja oonki toivonu et menis itekseen kesken...mut ei merkkiäkään siitä...tää on rankkaa ja kamalaa, oon vaan itkeny ja nukkunu. miettiny et jätän mun miehenki ja lähen jatkamaan elämää sinkkuna ja vapaana kaikesta. emmä teidä onko musta tekemään tätä, mutta olo on kyllä nyt niin ahdistunu et en tiiä miten tää loppuu :ashamed: lueskelin noita teidän kirjotuksia ja en voi kyl samastua nyt yhtään mihkään noista odotuksesta innostuneista kommenteista. voi jestas tätä tilannetta.. kuinka myöhään niitä keskeytyksiä muuten pystyy sillä erikoisluvalla tehdä, tietääkö kukaan? mä jään nyt miettimään tän homman kohtaloa.