Ompas tullut tekstiä, kun ei juurikaan vkl:n aika ole ehtinyt koneelle, hyvä te
Uusia tullut, tervetuloa minunkin puolestani :wave:
Painosta; Täällä BMI melkein 25 joten ei täälläkään mikään keijukainen kirjoittele
Mulla ollut sitä pahaa oloa koko raskauden ajan ja 4 kiloa paino tippunut, joten mä syön just sitä mikä menee alas, kaloreita laskematta
Aikaisemmista tullut molemmista sen 25 kiloa ja kyllä oli sotanorsu olo :ashamed:
Mä en kanssa tuota
testiä meinaa ottaa, musta se on ihan humpuukia
rakenneultraa odotellessa.
Sykkeet; meillä ollut jätkillä todella vaihtelevat sykkeet joten en niihinkään usko. Juu olen ateisti
harjoitussupistuksista ei kuulu sattua yhtään, pelkkä kohtu kovettuu hetkeksi. Omat kivut on onneksi helpottaneet, kohtu ksvaa ja painuu lantioon, koska nyt niin edessä. Nuo aiheuttaa kipuja.
Terese; Kannattaa juoda heti herätyä jotakin niin on helpompi oksentaa, itse juon lasin mehua niin ei tarvii sappinesteitä oksennella. Jaksamisia, tiedän tunteen liiankin hyvin.
Auringonotosta; Itse olen palvonut esikoisen aikana koko kesän arskaa, la oli syyskuussa. Enkä ole ikinä ollut niin ruskea, oikein paahdettu papu
Normi rasvoja käytin, pidin huolen etten palanut.
Täällä on pystytetty viikonloppuna leikkimökki ja kertaaleen saatu maalattuakin kunnes alkoi satamaan. Ruusut pitäs saada penkkiin ja kämppä siivota mutta en jaksa. Tuli taas huono olo kun on rehkinyt liikaa
No jätkät tyytyväisiä uuteen kesäasuntoonsa
Op ja TiTi-Uuu 14+3, jouduin oikein laskemaan ja olin jo kirjoittamassa 13+3, mutta olenkin jo 14+ viikoilla vautsi!