Jos aatellaan, että löytäisin jonkun juhlavan tunikan niin minkä alaosan kanssa sellasen sitten laittaa?Alkuperäinen kirjoittaja puhnalle:Terese ja Nallu Nykyään on tosi nättejä ja juhlavia tunikoita joita voi juhlissa käyttää. Itse ainakin tykkään. Ja kyllähän ihan kunnon mammavaatteitakin löytyy juhlakuoseissa..
Me suunnataan huomenna reissuun, onneksi hyviä ilmoja on lupaillut =)
puhnalle 12+2
Entäs joku mekko, on niitä paljon sellaisiakin, mitkä mahtuu raskaana oleville =)Alkuperäinen kirjoittaja Terese:Jos aatellaan, että löytäisin jonkun juhlavan tunikan niin minkä alaosan kanssa sellasen sitten laittaa?Alkuperäinen kirjoittaja puhnalle:Terese ja Nallu Nykyään on tosi nättejä ja juhlavia tunikoita joita voi juhlissa käyttää. Itse ainakin tykkään. Ja kyllähän ihan kunnon mammavaatteitakin löytyy juhlakuoseissa..
puhnalle 12+2
Itseasiassa oon yrittänyt etsiä sellaista, onko se nyt empirelinjainen, mekkoa, jossa kiritys rinnan alla ja sitten levenee alaspäin, mutta täältä tuppukylästä en ainakaan löytänyt. Jos joku sellaisen jostain löytää, niin vois vihjataAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Entäs joku mekko, on niitä paljon sellaisiakin, mitkä mahtuu raskaana oleville =)Alkuperäinen kirjoittaja Terese:Jos aatellaan, että löytäisin jonkun juhlavan tunikan niin minkä alaosan kanssa sellasen sitten laittaa?Alkuperäinen kirjoittaja puhnalle:Terese ja Nallu Nykyään on tosi nättejä ja juhlavia tunikoita joita voi juhlissa käyttää. Itse ainakin tykkään. Ja kyllähän ihan kunnon mammavaatteitakin löytyy juhlakuoseissa..
puhnalle 12+2
Alkuperäinen kirjoittaja Terese:Jos aatellaan, että löytäisin jonkun juhlavan tunikan niin minkä alaosan kanssa sellasen sitten laittaa?Alkuperäinen kirjoittaja puhnalle:Terese ja Nallu Nykyään on tosi nättejä ja juhlavia tunikoita joita voi juhlissa käyttää. Itse ainakin tykkään. Ja kyllähän ihan kunnon mammavaatteitakin löytyy juhlakuoseissa..
puhnalle 12+2
No jos on pitemmän mallin tunikka niin silloin ihan vain legginssit, mut jos lyhyempi niin siihenhän passaa hyvin vaikka ihan yksinkertainen hame..
Itellä ei oo onneksi mitään juhlia kesällä niin ei tarvi miettiä juhlavaatteita.
Esikoista kun odotin niin menimme naimisiin sinä kesänä ja raskausviikkoja oli kasassa 17. Meni aika viime tinkaan ku uskalsin pukua lähteä sovittelemaan, mutta ihan normaali puvun sain päälleni laittaa, kun maha oli vielä niin pieni
Alkuperäinen kirjoittaja puhnalle:Alkuperäinen kirjoittaja Terese:Jos aatellaan, että löytäisin jonkun juhlavan tunikan niin minkä alaosan kanssa sellasen sitten laittaa?Alkuperäinen kirjoittaja puhnalle:Terese ja Nallu Nykyään on tosi nättejä ja juhlavia tunikoita joita voi juhlissa käyttää. Itse ainakin tykkään. Ja kyllähän ihan kunnon mammavaatteitakin löytyy juhlakuoseissa..
puhnalle 12+2
No jos on pitemmän mallin tunikka niin silloin ihan vain legginssit, mut jos lyhyempi niin siihenhän passaa hyvin vaikka ihan yksinkertainen hame..
Itellä ei oo onneksi mitään juhlia kesällä niin ei tarvi miettiä juhlavaatteita.
Esikoista kun odotin niin menimme naimisiin sinä kesänä ja raskausviikkoja oli kasassa 17. Meni aika viime tinkaan ku uskalsin pukua lähteä sovittelemaan, mutta ihan normaali puvun sain päälleni laittaa, kun maha oli vielä niin pieni
Kyllä painon nousua kannattaa mun mielestä rajoittaa. Ylimääräinen painon nousu (kun nousu menee yli 10-12 kilon) on kuitenkin rasvaa, josta ainakin useimmat haluavat päästä eroon synnytyksen jälkeen. Jos normaalipainoinen saa n. 10 lisäkiloa odotusaikana, siinä ei kyllä paljon rasvaa kerry.Alkuperäinen kirjoittaja mibetsy:Oon alkanu miettii et saako raskausaikana tulla painoa niin paljon ku o tullakseen? Jos siis ei mässäile koko ajan jtn. herkkui, roskaruokaa ym. vaan ne tulee ihan luonnostaan, koska eihän niille mahda mtn. Mun neuvola täti sano et mulle ei saa tulla enintää ku 15kg lisää, enkä siis ole ylipainoinen vaan ihan normaali.
mibetsy + mara 15+2
Olin jostain aikanaan lukevinaani, että ns. fysikaalisesti suojaavat voiteet olisi parempia ja niitä suositellaan käytettävän mielummin. Itse käytin kyllä rv 6-7 viikolla etelässä ollessani kyllä ihan perus arskarasvaa. Pitänee kysyä huomenna neuvolan tädiltä kun sinne menen. Kiinnostaa myös kuinka turvallista tuo auringossa ihan lököttely on. Nimemerkillä "suht kova auringonottaja".Alkuperäinen kirjoittaja kurpitsa:kysymystä pukkaa..saihan noita aurinkorasvoja käyttää ihan normaaliin tapaan näin raskausaikana ???