Moikka kaikille!
En oo vähään aikaan saanu kirjoiteltua mitään ku tuntuu ettei oo ollu oikein asiaakaan.. En tiiä onko nytkään, mut kirjoittelen silti :kieh:
Mä kans kiinnostuin tuosta sukupuolitestihommelista, mut mies ei antanu mun tilata sitä! Syynä se, että se ei oikein luottanu siihen testin toimittajaan (Ruotsista tilattavana) ja varsinkaan siihen maksupalveluun. Suhtautuu nimittäin hyvin kriittisesti luottokortin käyttöön maksutapana ellei ole tietyllä tyypillä suojattu yhteys. Ja toki viisasta onkin olla varovainen
joten jospa odottelisin vaan sinne rakenneultraan ja josko sattuis sit kiva ultraaja joka suostuis asiaa valaisemaan..
Olin tänä aamuna sokerirasituksessa ja vaikka saanki tulokset tietoon vasta maanantaiaamuna niin tiiän jo että ainakin paastosta kävi käry |O mittas nimittäin ensin sormenpäästä sen arvon ja se oli 5,7 joten se sit siitä.. tuskinpa tuo nyt suonesta mitatussa on niin paljoa pienempi.. ja tuohan oli kyl niin arvattavissakin kun viime raskaudessa olin loppuajan ihan insuliineilla juuri tuon paastoarvon kuriin saamiseksi - ja siihen ku ei auttanu yhtään mikään; ei myöhäinen liikunta, myöhäinen iltapala tai mikään muukaan..
Tää nyt ei sinänsä tänne palstalle kuulu, mut eilen illalla sain kyllä niin makeat naurut kun katseltiin miehen kans sokkokokkia neloselta. Oli kyl niin hauskaa katsottavaa ettei välillä tienny kumpaa tein itkinkö vai nauroinko
On tuo pahoinvointi vetäny välillä mieltä niin ankeaksi että teki hyvää saada välistä nauraa oikein kunnolla.. ja onneks se pahoinvointikin näyttäis helpottaneen ku tänäänkään ei oo ollu huono olo vaikka olin siinä rasituksessakin
Pirtsi ja masuasukki 15+6 (?) huomenna kuitenki poksuu viikot, sen muistan