Tervetuloa uudet! :flower:
Onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :flower: :flower:
Hugsy, iso :hug: ja pahoittelut!
Kummeista ja lapsen nimistä on ollut puhetta. Meillä on yksi varma kummi tiedossa, mutta toinen tarvitaan vielä. Tämän osalta on vielä mietinnässä, jokunen vaihtoehto on. (Meillä kun on jo kolmas lapsi tulossa niin alkaa nuo kummit käydä vähiin). En ole vielä miettinyt nimiä, koska en tiedä vauvan sukupuolta. Toisaalta yksi hyvä nimi mulla on pojalle mielessä kuopuksen ajoilta kun hänelle nimeä mietittiin. Luulenkin, että tämä nimi tulee sitten tälle vauvalle jos hän on poika.
Sokerirasitukseen joudun minäkin, koska ylipainoa on sen verran paljon. Olen jo molemmissa aikaisemmissakin raskauksissa ollut. Nyt on kolmas kerta. Ikinä ei ole sokereissa ollut mitään ongelmaa ylipainosta huolimatta. Toivottavasti ei ole tälläkään kertaa. :saint:
Rakenneultra mulla on rv 20+4 muistaakseni. En saanut Jorvissa itse valita ajankohtaa. Siellä antoivat viikon ja päivän sai sitten itse valita. Mä valitsin heti ekan mahdollisen eli maanantain.
Veriseulasta odottelen tuloksia minäkin. Viikon verran sanoivat, että kestää tulla. Toivottavasti soittoa ei tule, mutta kirjettä odotan jo kovasti. Toivottavasti perjantaina kolahtaa luukusta niin voin huokaista helpotuksesta. (Tähän liittyen näin tässä muutama yö sitten unen, jossa olin ollut lapsivesitutkimuksessa ja kätilö soitti mulle tuloksia: tuloksena oli kromosomeiltaan terve poika!).
Katja-75, rv 13 POKS!