Hugsylle :hug:
samoin
tereselle jajaksamista odotteluun.
Itse olen tänään käynyt neuvolassa kesken töiden kuunteluttamassa sydänäänet, ja siellä ne onneksi oli :heart:
Viime viikolla tuli nimittäin taas verta ja eilen ihan kunnolla. Mutta taitaapi sitten edelleen olla se alkuviikoilla menehtynyt kaksonen, joka vuotoa aiheuttaa :/ hirveesti sitä kyllä pelästyy, vaikka lääkäri sanoi varhaisultrassa, että saattaa aiheuttaa vuotoa myöhemminkin. Mutta onneksi neuvolan tädillä oli aikaa ja otti minut kuuntelemaan. Yllätyin,miten korkeallakin äänet jo kuului! Esikoisesta ei varmastikaan vielä näillä viikoilla ollut kohtu niin korkealla! Hassua oli, että pieni osasi jo karkaillakin dopplerin alta, heh. Niin suloista ja uskomatonta
syömisestä minä en myös kauhean tarkka ole. Syön maltillisesti "kiellettyjäkin", jos mieli tekee. Mutta harvemmin onneksi tekee. Mutta hitsi että mun tekisi mieli maksalaatikkoa! Ja sitä ei saa syödä niin paljon kuin haluisin :kieh:
onkohan tästä täällä jo juteltu.. mutta siis
moniko kahden tai useamman lapsen äiti aikoo hankkia sisarusrattaat, jos pienimipien ikäeroksi tulee alle 3v? Mulla on stressi tästä. Meillä kun ei ole tilaa sellaisille rattaille! Vasta vuoden päästä, kun talo valmistuu, olisi tilaa, mutta sitten on jo vähän turha niitä hankkia... ja olen kova käymään kävelyllä, mutta nytkö siitä pitää sitten luopua. Meillä kun ikäeroksi tulee 2v2kk, niin luulen, että esikoinen ei vielä jaksa seistä seisomalaudalla pitkiä matkoja... mutta se kai se meidän hankinta tulee olemaan.
Jos taas jakaisi töitä. Aurinkoista viikkoa!
suhveli 14+0 *POKS*