Mä kävin lukees sun profiilin kautta, toivotaan teille parempaa onnea ensi kerralla :hug:Alkuperäinen kirjoittaja hugsy:BW voitko poistaa mut listoilta? :'(
Voimia koko perheelle :'( :hug:
Mä kävin lukees sun profiilin kautta, toivotaan teille parempaa onnea ensi kerralla :hug:Alkuperäinen kirjoittaja hugsy:BW voitko poistaa mut listoilta? :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Tanya ei sun pidä vissiin sitä salaatin määrää vähentää, vaan vähennät sitä muuta sapuskaa siitä lautaselta?
Ei kun siis oikeesti mua nimenomaan kehotettiin vähentämään sitä salaatin määrää ihan kunnollaAlkuperäinen kirjoittaja aletheia:Tanya, mäkin vedin ruokaa ihan uskomattomia määriä, kun odotin tuota meidän poikaa. Lounaalla saattoi mennä 7 perunaa heittämällä ja siihen vilä muut vermeet päälle Ja tosiaan vähennä mieluummin sitä muuta ruokaa. Salaattia pitäisi olla lautasella aina puolet.
Mä olen sun kanssa ihan täysin samaa mieltä! Turha murehtia kaikkia mahdollisia katastrofeja. Niitä ei voi kuitenkaan estää, jos jotain käy niin sitten käy ja asian kanssa täytyy elää silloin - ei nyt!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mikäänhän ei ole raskauden hyvin sujumisen kanssa varmaan, esim vispilällä kaikki oli ok np-ultrassa, mutta rakenneultrassa kaikki olikin perseellään ja nyt he miehensä kanssa hautaavat pienokaisensa :'( :hug:
MUTTA, elämä on liian lyhyt 24/7 murehtimiseen, mä olen nauttinut raskaudestani TÄYSIN rinnoin , jos jotain kävisi, niin se olisi sen ajan murhe.
En jaksaisi mitään jos koko ajan pitäisi murehtia, miten VOISI käydä =)