Onhan meillä omat vaikeutemme ollut varmaan koko suhteen ajan, mutta vasta tän toisen raskautumisen jälkeen on mennyt ihan totaalisesti päin mäntyä, silloin kun olen raskaaksi tullut, niin meillä meni ihan hyvin sillä hetkellä. Tossa huhtikuun alusta lähtien ollaan menty rytinällä alaspäin ja mies on nyt totaalisesti välinpitämätön. Nää mun raskauspahoinvoinnit sun muut on vaan pahentanut tilannetta, mutta minkäs minä voinnilleni olen voinut. Nytkin mies eilen lähti, en tiedä minne ja vielä ei ole kotona näkynyt, kyllä se laitto tänään viestin, että ei ole huomenaamulla kotona, että tiedän pyytää lapsenvahtia kun itse lähden töihin ja kysyin siltä sitten että millos tulee kotiin, tuleeko tänään vai ei, niin vasta ei tiedä. Paha sitä on asioita yrittää selvittää seinän kanssa, kun toinen ei enää suostu kummemmin enää puhumaankaan, joten olen todennut että miettikööt asioita ihan omassa rauhassa ja ilmoittakoot mulle mitä on päättänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Tanya 82:Anteeksi kysymykseni, mutta miksi toinen lapsi tuollaiselle miehelle jos kerran erokin alkaa olemaan päivänselvä juttu?Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Me täällä poitsun kanssa vietetään ihan normaalia päivää kaksistaan, mies on jossain hunningolla ja tulee ties milloin. Tuolla jo aiemmin kerroin, että ero taitaa olla ihan lähitulevaisuuden juttu ja se vaan vahvistuu se tunne, miehellä ei ole mitään intoa tehdä mitään suhteen eteen ja ei oikein sitten minullakaan. Jos toinen ei ole valmis tekemään asian hyväksi mitään, niin miksi minäkään sitten vaivautuisin.
shihtzu + mönniäinen 13+3
Ja lisätään vielä, että tää toinen sai alkunsa aika yllättäen, ei tarvittu kuin yksi kerta ilman mitään ehkäisyä ja se oli siinä, että ei tätä ole tekemällä tehty.