MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

Alkuperäinen kirjoittaja liirah:
LIIRAH IS BACK IN BUSINESS!!! :D Tänään käytiin toisella lääkärillä, sen viime viikkoisen käynnin jälkeen (missä meille sanottiin et keskenmeno tää on) ja tämä lääkäri löysi pienen vauvanalun ja jopa sykkeen!!! :heart: :heart:

Alkuun sitä oli todella, et mikä tää juttu nyt oikein on? Oli jotenkin surrut jo valmiiksi ettei tässä nyt raskaana olla ja meille ei vauvaa tule tällä saumaa. Mutta toisin taisi joku korkeampi voima päättää. :D
Ja muuten, saanhan jäädä tänne, vaikka mun laskettu aika siirtyi joulukuulle? Saanhan?
IHANAA!! :hug: :heart:
Tottakai jäät tänne meidän kanssa =)
Tulen illalla päivittämään listan :)
 
Liirah Ihania uutisia! :heart: Tervetuloa takaisin! :)

Onnittelut kaikille hyviä uutisia ultrasta saaneille. Itellä ultra huomenna edessä kun on hoitojen jälki kontrolli ja siinä samalla ultraavat. Toivottavasti kaikki on hyvin ja saan vihdoin rauhoittua onnelliseen odotukseen. Jotenkin näin lapsettomuushoitojen jälkeen on todella vaikea ensinnäkään ymmärtää olevansa raskaana saatika uskoa, että kaikki on hyvin ennen kun sen sykkeen näkee. Kyl mä silti uskon kaiken olevan ok kun ei oo ollu mitään kipuja tai vuotoja.

AaVee & Baby 7+1
 
Hieno Liirah!! Onnea hirmusesti :heart:

Joo, en sitten tiäkää oliko toi doppleri (ainakaa tässä vaiheessa vielä) loisto ratkaisu.. Minä etsin ja etsi niitä ääniä enkä löydä, samperi :headwall: Jäätävää ressiä pukkaa nyt sitten vielä enemmän. Oli jo lauhein mielin ja nyt sitten meni tämmöiseksi,äääääääh.
jotenki tuntuis et pitäs ne jo saada kuulumaan ku neukassakin edellisessa raskaudessa kuulu jo 10+0.. Hulluksi kai tässä ny tulee :kieh:
 
Mahtavaa Liirah! Onneksi olkoon :heart: Kyllä elämä on ihmeellistä, ensin luulee että vauva on menetetty ja sitten onni kääntyykin...mahtavaa!

ihanasti on tullut hyviä ultrauutisia!
:flower: Onnittelut kaikille hyviä uutisia saaneille :flower:

Mua jännittää hurjasti ensi viikon perjantain ultra. Ihan kuin siihen olisi ikuisuus vielä aikaa. Monina päivinä edes unohdan olevani raskaana ja aika kuluu siivillä... toisina päivinä taas tuntuu, että aika ei vaan millään kulu :ashamed:

T:Katti 10+1
 
Minnäi, ehkä kannattaa muutama päivä tai kokonainen viikko odotella dopplerin kanssa, että stressi äänien kuulumisesta ei kasva aivan älyttömiin mittoihin. Neuvolassa on kuitenkin paljon paremmat laitteet kuin koti laitteet ovat. En usko, että kannattaa verrata neuvolan ja kotidopplerilla äänien kuulumista. No panic! :heart:
 
Mun laskettu aika siirtyi 5.12, eli kahdella viikolla. Ja viikkoja ois hurjat 6+3 kasassa, siis ultran mukaan. Ja todellakin, jo nyt näkyi syke. :heart:

Minnäi älä vielä murehdi ettei kotidopplerin kanssa kuulu mitään. Mulla kuului ekassa raskaudessa vasta joskus pitkälle yli puolivälin. Mulla kun oli istukka etuseinämässä niin en saanut niitä kuuluviin kunnolla. Joten, varmasti ei ole mitään hätää!!

Feels good to be back! :D
liirah ja Toivo
 
Ihania uutisia Liirah!!! Täällä tuli ihan tippa linssiin :'( :hug:

Ja toki onnittelut muillekkin hyviä ultrakuulmisia saaneille! ja onnea huomisiin ultriin menijöille :flower:
Minnäi Elä ressaa, odota vaikka huomiseen aamuun jos vaikka silloin kuuluisi :hug:
 
moikka kaikille!vihdoinkin tulee pelkästään vaan hyviä uutisia IHANAA :flower: ja onnea kaikille =) jokapäivä käyn lukemassa taidän juttuja..oma olo ollu niin kurja etten ole kyennyt kommentoimaan :ashamed: hommasin noi pahoinvointi rannekkeet ja ovat (ehkä :LOL: )auttaneet....viime pe oli eka neuvola kaikki ok sydänääniä yritettiin kuunnella mutta ei kuulunu :( noh minä tyttö siitä huolestumaan ja tilaamaan koti doplerin jonka sain tänään
pitkän etsinnän jälkeen löyty :heart: 165lyöntiä/min...olen todella helpottunut ja myös kummissani että kuului sillä kohtuni on reilusti taaksepäinkallellaan ja vararavintoa löytyy myös jonkinverran :D niin ja mieskin kuuli =)
en tajuu miks oon näin hysteerinen tän raskauden kanssa,5aijemmassa en ole varhais ultrassa käyny saati tilannu mitään dopleria :LOL:
TOIVON KAIKILLE IHANNAA ODOTUSTA :flower: :heart:

pimpula-76- ja tirri 9+2
 
Kokeilin taas aamusta ja ei löydy ei!! :headwall: Kiitos tsempeistä, tiän kyllä et toi ei oo neuvolan dopplerin kanssa kilpaileva, mut jotenki pelko alkaa hiipii, ku lukee kui moni on saanu kuuluviin jo paljon aikaisemminki noi äänet samalla koneella :'(
Mä en haluu huonoja uutisia en!!! Miten mä kestän ton viikonlopun yli maanantaille neuvolaan???
Edellisessa odotuksessa mulla oli vuokralla sellainen erilainen näytöllinen doppleri, mutta silläki muistaaksen aloitin kuuntelut vasta rv 12 jälkeen.

Minnäi ja Myry 11+4
 
Huomenta kaikille!
Ihania uutisia liirahilla ja hipsu86lla :heart:
Puolitoista tuntia niin oon siellä np-ultrauksessa, koko yön nukuin todella levottomasti kelloa kyttäillen, että milloin voi nousta. Jännittää todella paljon juuri tämän totaali oireettomuuden vuoksi, jos kaikki nyt ois hyvin niin lupaan, että nautin täysin rinnoin loppuajasta :)
Pitäkäähän mulle peukkuja pystyssä, tuun kertomaan aamupäivällä kuin kävi.
11+4 ?
 
Minnäi Ei kannata huolestua...testaan vaikka viikon päästä uudestaa ja mahd. hiljaisessa paikassa. Sitä ääntä kannattaa suunnata joka suuntaan yhdestä kohdasta ja mä itse testasin rakko tyhjänä ja jalat suorina, että maha meni mahdollisimman litteäksi. :)

Täällä vielä viimeistä saikkupäivää vietellää ja huomenna taas harjoitteluun....vähän ahistaa, kun 3 päivää ollut pois, mut toivottavasti tulee tavoitteet täyteen.

Tällä viikolla pitäs tulla postissa kutsu siihen ensimmäiseen ultraan...hieman jännittää :) Kyllä siellä jotain on, mutta ei sitä koskaan tiedä mitä tulee vastaan...realistikaan tuskin pettyy koskaan :D

Liirahille paljon onnea...ihana uutinen :flower:

Mutta nyt sohvailemaan =)

Riikka & öttiäisvauva 9+6 :heart:
 
Tanya 82 b =) d tsemppiä ultraan! :flower:

Onnea liirah ihanista uutisista!! :heart: :hug:

Itse odottelen huomista ultraaaaaaa... Jännittää!!! Toivon saavani hyviä ja ihania uutisia ja voin tästä eteenpäin nauttia odotuksesta huoletta!!! :heart:
 
liirahin uutiset on kyllä mahtavat, onnittelut siitä :flower:

imetyksestä, mulla ei oo noussu maitoa juuri ollenkaan kahdesta ensimmäisestä enkä siitä stressiä aio tälläkään kertaa ottaa, mutta tottakai imetän jos se vain onnistuu =)

Pahaolo on vähentynyt aivan huimasti, mutta alavatsakivut ja selkäkivut on tulleet sit tilalle.. enemmän jos touhuaa tai pitkää matkaa istuu autossa niin johan särkee masua..

seuraava neuvola 29.4. ja eka ultra 3.5. ens viikolla verikokeissa käynti. odottavan aika on pitkä..

 
Kävin päivittelemässä listan =)

Nyt ei ehdi sen verran enempiä jutella, kun kohta on esikoisen 3,5v neuvola.
Joku kyseli RouvaPapusesta, hänellähän taisi olla muutto ja joku reissu siihen päälle vielä.
Antoi päivittäjän roolin mulle siksi aikaa, jos hän sitten ehtisi päivittelemään jo toukokuun pinoa.
On sitten kiva päästä itsekin kommentoimaan enemmän, nyt kun päivittää listan, niin oikein muuta ei enää kerkeä.

Jännittää ihan sairaasti huominen, onneksi np-ultrassa pitää olla jo 7.15, en kestäisi odotella huomenna tuntikausia sinne pääsyä :kieh:
Nyt mä vaan toivon parasta ja pelkään pahinta, pitäkää peukut pystyssä että kaikki olisi hyvin :heart:

Onnittelut ultrassa hyviä uutisia saaneille :flower:

Mulla oli koko ajan sellainen käsitys, että mun rv vaihtuu maanantaisin, mut se vaihtuu jo sunnuntaisin.
Se on kato tärkeetä nämä päivät tässä alussa ja lopussa ;)

BV ja Chilli 11+4
 
Tanya; peukutukset ultraan :)

Eilen näin kaksi västäräkkiä takapihallamme, kyllä se kesä sieltä tulee. Ihanaa
=)
Tänään odottelen doppleria saapuvaksi, aamulla saapunut Tampereelle, josta pitäs keretä vielä tänne maalle.

(.) ei mitään uutta. Pahoinvointi edeleen kamalaa ja lisäksi sain sitten flunssan ja lämpöä joten taidan mennä sänkyyn..

OP ja Voitto 9+2
 
OP-81, kiitti sitä tarvitaan :D
Mä olen yleensä sellainen hätähousu, etten ymmärrä miten olen malttanut olla käymättä varhaisultrassa tai en ole ostanut doppleria :LOL:
Viime raskaudessahan ostin dopplerin alussa ja möin sen pois kun liikkeet tuntui, mut kohta ostin jo toisen tilalle :D

Ehkä mä olen nyt vaan tajunnut sen,että jos jotain käy niin en mä voi sitä kaiken maailman hilavitkuttimilla estää,en tiedä

Niin ja tsempit muille ultraan menijöille :hug:
 
MINNÄI:ymmärrän huolesi,minullakin noi eiliset sydänäänet kesti toosikauan löytää,oma syke ja istukan kohinat löysin nopeesti.jos löydät istukan kohinat niin koita siitä ympäritöstä n4cm akselilla joka suuntaan seuloa ihan milli kerrallaan niin minä ainakin löysin oli ihan häpykummun yläpuolella ja keskellä,laite täysille ja voi ihan rohkeesti painaa masua samalla kun ultraat,mulla ainakin mahassa makkaroita :D voit myös pyytää jotain ystävää joka on itse joskus kuullu miltä niiden sydänäänien pitäs kuulostaa niin kokeilemaan on helpompaa kun itse yrittää =)
voi olla että tämän kaiken jo tiedätkin mutta ajattelin kertoa mitä itse olen tehnyt :LOL:
tsemppiä ja uskon että kaikki on hyvin,mutta ymmärrän myös huolesi :hug:

pimpula-76- tirri 9+3
 
Kaikki on pikkuisella hyvin, hää halusi vaan nukkua, joten kätilön oli pakko vähän hölskytellä mahaa, että saatiin kaveri liikkeelle :heart:
Vastasi muistaakseni 11+3, laskettuna aikana on nyt 29.10, jonka voi siis muuttaa.
Aivan ihanan huojentunut olotila, ja nyt mä vaan nautin tästä kaikesta. Kiitos kaikille peukutuksista =)
 
Mäkin voisin vähän kirjotella taas kun ei näy seuraavaa potilasta.. (mitään yleishyödyllistä siis ei voi tehdä..:D)

Ensinnäkin Liirahille paljon onnea!! :flower: Toivottavasti tänne saadaan tästä lähtien pelkästään hyviä uutisia.:D

Hyviä uutisia toivon itsellekin, mulla on nimittäin huomenna np-ultra. :| Ei millään malttais oottaa. Haluan jo tietää että se on varmasti siellä ja hengissä. Sitten yritän rauhottua.:)

Täällä töissä nyt vähän levis jo tämä mun uutinen, eilen kerroin yhdelle hammaslääkärille kun se kysy et onko mulla lapsia. Enhän mä sit voinut olla kertomatta. Ja sit tämä hammaslääkäri kahvihuoneessa vähän lipsautti, että "tietääkös nää muut täällä jo..?" Vaikea siinä on sitten enää olla sanomatta kun kaikki tuijottaa että mitäs nyt pitäis tietää.:D Noh, sitä suuremmalla syyllä toivon, että vauvelilla olis kaikki kunnossa. En ois ikinä uskonut hermoilevani näin paljon raskauden suhteen, saa nähdä millanen hermoheikko musta tulee sitten kun se syntyy. :D

Elina ja vauveli 9+4
 

Yhteistyössä