....Marraskuun masunkasvattajat SYYSKUUSSA.... (la:t 1-15.11)

Ja vielä laitan teidän iloksenne erään juustokakun ohjeen jota aion siis sunnuntaina tehdä :p

http://www.melankolia.net/arkistot/2006/05/tosi_hyvae_juus.html

Nyt siis laiskana laitan pelkän linkin vaan!

Kerran olen tehnyt, laitoin silloin tuota flora vispiä ja sitten kevyt tuorejuustoa.

Hyvä vaan kun käytiin tänään kaupassa ja tietenkin juuri tuorejuusto unohtui ostaa:whistle:
Mun mielestäni sitä on jollain merkillä pastöröituna vai liekö kaikki kotimaiset? Olen uskaltanut syödä, sen verran luotan kotimaiseen.
 
RD: mä veikkaan kans että ku tää viikko tätä päivää lukuunottamatta menny väsynä niin tän päivänen sit huomenna kostautuu jotenkin. Mut toivottavasti virtaa riittää huomennakin.

Luminka: ajattelitko mimosta kuvaa? masusta vai ihan kokovartalo kuvaa?

nyt ei ajatus enempääluista täytyy mennä uinumaan...kauniita unia kaikille!

keiju
 
heippa typyt!!!

PAULA-ihanaa et sulla kaikki hyvin mäkin jännäsin kynnet sinisenä täällä.

LUMINKA-toi vois olla ihan kiva idea=)ainakin näkisit mihin mulla se 21kg on kertyny :LOL: :LOL: :saint:

täällä taas kamala päivä takana..aamulla(siis kun yheltä päivällä heräsin :ashamed: mut hei menin 6 aamul nukkuu)ni kamala olo,käytiin miehen kans kaupassa ja selkä sano siellä poks kun kumarruin..sattu perkuleesti..
noh kotiin ku päästiin sainkin olla hikipäässä suppareiden kanssa sellaset 2h ennen ku hellitti soitin kätilölle ja sano et nyt kun on rauhottunu ni voin olla kotona vaikka vihloo et panadoolia ja lepoa vaan...et jos alkaa uusix ni sit soittoa...teki kyllä taas tosi tiukkaa..

eilen mmuuten tuntu ekan kerran PAINETTA HÄNTÄLUUSSA onkos kellään muulla samaa tuntemusta?ilkeeltä tuntuu..

kaverit veikkaillu ettei mun pieni kuulema taida jaksaa mun masussa enää kauaa olla kun olo on tällänen..eilenkin jo roskien vieminen aiheutti suppareita=(

noh sinnitellään vielä ees vähän eteenpäin...
jaksuja leidit(heh ei muuten kauhee lady olo oo ku röyhtäilee ja ilmavaivojakin on mukavasti,hih)
 
Mä nyt päätin alkaa toteuttamaan tota Luminkan ehdotusta ennen ja nyt kuvista. Sattu olee nim. kuva jossa on toi sama kietaisuhame kuin viimeks otetussa masukuvassa. Tuolloin kyllä olin aivan laihimmillani.
Vyötärö on siis kadonnut, rinnat kasvaneet, ja muuallekin tullut reippasti lisää kerroksia!! kasvotkin on pulskistuneet, mutta niitä en nyt kuitenkaan viitsinyt laittaa nettiin yksityisyyden säilyttämiseks.




 
Huomenta!

Täällä herätty jo kuudelta, mikähän se on ku poika nukkus viikolla kasiin elleipidempäänkin mut ku viikonloppu koittaa niin herää yleensä aina kuudelta. Mullaon sämpylät uunissa ja karjalanpaisti odottaa pääsyä uuniin. :p

Mulla ei taida olla tollasta kuvaa missä masu näkyis ennen raskautta. ainut on rv 13 otettu ja sit viimesin räppästy on rv 30+0 mutta tuoltapa niitä voi katsoa jos on tunnukset sinne http://irc-galleria.net/archive.php?nick=keiju%5E&album_id=2273997&lk=aa4cfce69ccb225432c989419fda9360d59f46cb52a7ad93

keiju ja wiljo 33+3
 
Huomenta!

Kyllä oli kummallinen yö. Heräsin pari kertaa siihen kun selkää vihloi jonnin verran, rupesi jo kauhukuvat vilistään silmissä että nytkö pitää lähteä. Mutta menivät onneksi sitten ohi kun vähän uutta asentoa esti. Mutta oli suht kevyttä unta sen jälkeen.

Toi on kiva idea laittaa kroppakuvaa ennen raskautta ja nyt, ainoo brobleema meillä on se että saatiin digikamera vasta toukokuussa jolloin olin jo melko pöhö. Eli mulla ei ole kun perinteisiä paperikuvia ajasta ennen raskautta. Höh. Mutta mannalla hyvät kuvat!

Tänään on esikoisen ja isin jääkiekkopäivä, eka kolmen tunnin reenit ja sen jälkeen jäävät halliin katsomaan Ilveksen pelin. Ajattelin tuon kuopuksen kanssa olla reipas ja siivota ja jos vaikka puistoon mentäisiin. Tekis niin mieli mennä ulos haistelemaan syysilmaa. Saiskohan vaikka leivottuakin... no, ei liikaa pidä tehdä suunnitelmia, pettyy vaan kun ei saa kaikkea tehtyä.

Jaahas, mies heräsi. Huutelee tuolla että missäs kahvi viipyy. juupa juu... :LOL: Minä poistun takavasemmalle, mukavat lauantaipäivät kaikille!

HM ja sätkijät 32+2
 
Jaa a. Olipa yö. Mies reissussa ja jännitti jo viikkoa etukäteen yksin kotiinjääminen...esikoista odottelen :snotty: Aika pätkittäin nukuttu yö takana siis ja päätä jomottaa. Onko kellään muulla tullt yöriesaksi levottomia jalkoja? Itse olen kärsinyt niistä jo toista kuukautta. Aloin syömään magnesiumia ja se auttoi hetkisen, muttei enää. Käytössä kaurahaude, villasukat, panadol ja yksityinen hieroja eli ukkokulta :heart: Onko lisää ideoita mitä voisi kokeilla? Varastorauta kunnossa samoin hemoglobini.

33+2
 
Huomenia... Täällä taas roikun kun mies lähti raivaamaan metsää eikä tiedä mihin aikaan se sieltä kotiutuu. Ei varmaan tänään kauaa siellä ole kun sataa, voi olla märkä mies ku tulee kotiin.

Sainpa nukuttuakin yllättävän pitkään vaikka illalla epäilin ettei tuu nukkumisesta mitään. Mulla on alkoi toissa yönä tuolla vasemmalla alavatsassa tuntumaan sellaista vihlontaa ja aina liikahtaessa repäisevää kipua. En tiedä sitten käännyinkö jotenkin huonosti, kun vihlaisi pahasti ja siitä asti on tuntunut tuo kipu. Ihan kuin sieltä olis jotain revähtänyt...

masukas: Mulla vaivaa levottomat jalat. Hieronta auttaa aina vähäksi aikaa (voi mies raukkkaa). Alkuun auttoi kylmät suihkut jaloille ja parhaaksi keinoksi on koettu tukisukat tai sitten idealside käärittynä aika tiukalle pohkeitten ympärille. Noi tukisukat on ihan sellaset mitkä äiti osti Prismasta, vähän tavallisten ohuiden polvisukkien näköiset. Ilmeisesti pienikin puristus pohkeissa auttaa... Muitapa vinkkejä mulla ei niihin oikein ole, kun en ole itsekään keksinyt tuohon vaivaan kunnollista helpotusta.

Paula: Ihanaa että kaikki on hyvin. Täälläkin jännättiin sun puolesta...

tietämätön: Mullekin on sanottu monta kertaa ettei tuo pieni enää kauaa ole tuolla yksiössään. Vauva on jo niin alhaalla ja supistukset on alkanu kypsyttää paikkoja. Kunhan nyt vähän aikaa vielä olis tuolla, niin olis sitten valmiimpi pakkaus maailmaan tullessaan. Lääkärikin sanoi, että kun tuonne lokakuun puolelle malttais pysyä, niin sitten sais tulla jos haluaa.

Just eilen kaverin kans viestittelin, niiden vauva syntyi viikolla 30+6 ja painoi silloin 1740g. On kuulemma kasvanut hyvin ja käyrien mukaan, nyt 2v neiti. Eli eipä meillä kai enää hirveetä hätää ole, musta alkaa jo kyllä tuntuakin että oon hiukan kyllästynyt tähän olotilaan, tai lähinnä näihin vaivoihin. Onneks ei oo enää kauaa...

Nyt aamupalan kimppuun ja sitten taidan jatkaa tuota korppiselle tulevaa vauvan pukua...

-JennyA & pieni 30+5-
 
Huomenta!

On se vaan jännä.. Ei yöllä saanut nukuttuu.. Todella huonosti siis nukuin. Tytöt kyllä olisi antaneet nukkua. Aamulla olisin saanut unen päästä kii, mutta ei mennyt kauaakaan, ku neidit heräs.. Ja ei tietenkään ukko pysty herää, ku se on vastoin lakeja.. Yritän tässä vähän heräillä.. Tai jotain, että jaksan ruveta noi kaapit siivoilee.. Hemmetin hemmetti.. Olis antanut mun nukkua, vaikka tunnin, niin olo olisi ihan erilainen. Mutta ei..

Miten olikaan, ettei väsyttänyt yöllä.

Eniten potuttaa, ku housut tippuu päältä :headwall: , nyt oon pahalla päällä.. Grrr..Grrr...
 
Mahoton kylkisärky, mutta pikaseen...

Isäntä kotiutu eilen kaheksan aikaan vasta päivystyksestä. Ei oo ainaka ruusu, veriarvot oli kohillaan. Allergista reaktiota oli lääkäri veikannu ja sai sit jotain lääkettä ja voidetta siihen. Illalla syötiin pizzaa ja käytiin ajoissa nukkumaan.

Tänä aamuna pikkumies herätteli taas heti kuuden jälkeen. Mie alotin sit ahkeroiden (nyt prkl teen kaikki rästihommat pois!!). Keittelin valmiiks tutit ja pari pulloa ja rintapumpun ja pakkasin ne oottamaan mahdollista käyttöä. Pakkasin sairaalakassin siihen vaiheeseen mitä nyt voi tässä vaiheessa pakata ja katoin mitä vielä pitää hankkia vauvaa ja kassia ajatellen. Laitoin myös vauvaa varten valmiiks pieniin purkkeihin vanulappuja ja vanupuikkoja hoitotasolle laitettavaks. Ja eilen pesin hoitotasonki jo oottamaan. Eli alkas olla valmista!

Sateinen aamu oli, mutta lähettiin ulos kuitenki. Isi jäi kotiin ja huomenna aamusta on miun vuoro sit jäädä kotiin ja isi käyttää ukon puistossa riehumassa. Nyt ovat miehet tuolla käymässä jo päiväunille, että saadaan ukkeli vähän aikasemmin hereillekki. Sit lähetään pikkumiehen serkun synttäreille. Iltaan varmaan menee kun ollaan takas kotona. Tekee hyvää taas selälle HUH - en kyllä enää yhtään nauti näistä kylättelyreissuista. Onneks on semmonen kyläpaikka että ilkeää mennä välillä sit pötköttelemään makariin. On vaan miehen perhepiiri siellä juhlimassa tänään.

Anzkuli 33+2
 
Eilen oli shokkipäivä kun kävin neuvolassa!! Verenpaine taas huiteli tosi korkealla ja valkuaista löyty pissasta pieni määrä, eli aletaan epäillä lievää raskausmyrkytystä jo :/ Määrättiin viikonloppu ainakin kotilepoa, pötkötellä vaan sohvalla telkkua kattoen.. Epäilen että kylpyläreissu tais tehä tehtävänsä. Että tämmöstä tänne :ashamed:

rv 32+6
 
Heips!

Ahkera aamu takana... Kasin jälkeen ylös, siitä puurot ja pesut. Käytiin likan kanssa kaupassa ja sit mies herättelemään (tulikin töistä jo kahden jälkeen kotiin )... Sit rupesin imuroimaan, pyyhin lattiat ja pölyt. Pari koneellista pyykkiä + astiat. Sit vielä vaihdoin ihanat uudet musta-valkeat petivaatteet meidän sänkyyn =)

Ja kylläpä tuntuu persuuksissa! Ei onneks ihan iskiastyylistä, mutta jossain tuolla kuitenkin. Kai niitä liitoskipuja, sattuu jokatapauksessa.

Sen verran sain miehen tekemään että hinkkasi keittiön lattialta neidin ruokasotkut ja laittoi kuivia pyykkejä kaappiin. Sitten makasi sängyllä että voi kun väsyttää :LOL: Joo, meikä tulee siivousurakan jälkeen siihen ihan kuolleena.... Ehkä veikkasin että mua väsytti enemmän :whistle:

Tajusin just et eihän mulla ole kuvaa ihan ihman raskautta, rv15 taitaa olla aikaisin kuva minkä olen napannut. Ei tullut mieleen ottaa löysästä mahasta kuvaa :LOL:

Noh, otan tuossa myöhemmin kuvan niin laittelen illalla. Nyt en millään jaksaisi alkaa kameraa virittämään :whistle:

keiju:
Niin, en sen tarkemimn ajatellut millainen kuva, kunhan mahan muutos vaikka näkyy :D

tietämätön: Olen mielestäni tuntenut painetta häntäluussa,
vähän koko takalistossa :kieh: Varsinkin nyt kun aamu meni siivotessa!

Anzkuli: Ah, pizzaa :p Minä vieläkin jaksan kuolata pizzeriassa käynnin perään, mutta en taida uskaltaa enää kun seuraava päivä on ihan kauhee turvotuksen takia. Mutta ajattelin tehdä itse huomenna pikkupizzoja, jos laittais omiin vähemmän suolaa niin ei tuvottais niin pahasti =)

tanjuska: Voi ei! Toivottavasti ei tuosta arvot nousisi! Otahan tosiaan levn kannalta tulevat päivät :)

helmi: justa samaa minäkin hehkutan, jee rv34! :heart: :D
LA:han enää vaivaiset 6 viikkoa :eek:

Luminka ja neitonen 34
 
Huhhuh.
Tulipas sitten imuroitua ja pestyä lattiat sekä pyykättyä yksi koneellinen. Nyt on selkä tosi tosi kipee ja kaverit myllää oikeen kunnolla. Hetken istun ennenkuin lähden kuopuksen kanssa kauppaan ja puistoon.

Tulipa muuten tuossa siivotessa yhtäkkiä mieleen mun viime yön uni. Näin nimittäin unta että vauvat syntyy tänään, ja siinä unessa vesi meni kesken siivouksen!!! :LOL: Että oli jännä imuroida kun aattelin koska lorahtaa... onneksi ei kuitenkaan.

Mutta nyt märkien pyykkien kimppuun. Heido!

HM
 
moi!

huh huh, täällä ollut kans päivä täynnä touhua. nukuttiin kyllä myöhään, esikoinenkin heräs vasta puol ysiltä (tuli viereen ja nukahtikin siihen), itse kyllä nousin jo aiemmin. on ollut ihanan rauhallinen aamu/päivä. siis siten, että mies kerrankin kotona eikä aina töissä!

mies haki aamusella kaupasta puuliimalevyä ja alkoi väsäämään itselleen lipastoa johon saa kaikki vaatteet. on tehnyt meille ennenkin huonekaluja, sohvapöytä, tv-taso, yöpöydät...
ja periaatteeksi on otettu että kaikki uudet huonekalut pitää olla tästä lähtien puuta ettei enää kelpuuteta mitään lastulevyjuttuja. nuo tulee vaan hurjan kalliiksi vaikka itse tekeekin. pelkät tarvikkeet 300e lipastoon. toi samalla mulle sellaista levyä meidän työpaikalta että sain tehdä sellaisen taulun tapetista makkariin. olin tosi tyytyväine siihen tauluun, sellainen huoneen väreihin sopiva kuviollinen tapetti taulu koko sängyn levyisenä. ei ole vielä paikallaan kun annetaan rauhassa kuivua ja sitten ikeasta ostettu uus lamppu sinne taulun päälle (eli tulee aika matallle) lukuvaloksi. odotan ihan innoissaan että kuivuu niin saadaan paikalleen. :)

sitten on tullut imuroitua, raahattua lipasto vauvan vaatteille, järjesteltyä vaatteita eri paikkoihin, laitettua ruoka pari kertaa, pestyä pyykkiä ja astioita koneelliset.... nyt esikoinen meni vasta hetki sitten päikkäreille. herättyä pitäis mies saada vielä sahaamaan yhteen vaatekaappiin sopivan kokoiset hyllyt ja sitten pitäis lähteä kauppaan ja sen jälkeen olis suunnitelmissa mennä mun vanhemmille saunaan (meidän sauna-remppa vielä kesken).

että sellaista....

tanjuska: ota nyt rauhallisesti ja lepäile, toivotaan ettei myrkytys mene pahemmaksi.

HM: on varmaan ollut jännä imuroida ja miettiä oliko enne uni vai ei!;)

Jenny A. kiitos vaan etukäteen!:) just eilenkin mietin että kuinka ihana on saada uus villapuku!:) sen 30 vuotta vanhan tilalle.....

nyt taidan alkaa suunnittelemaan vessan "stailausta" :) vessassa on vaalean vihreät maalatut seinät, kolmen värisiä laattoja seinissä... (muutettiin siis vanhaan omakotitaloon vuokralle silloin pari kuukautta sitten) ja nyt pitäis keksiä sinne jotain uutta joka vähän uudistais sitä. maalaamaan en vihti vuokrakämppää alkaa. oon nyt keksinyt että haluan vessasta harmaan johon vähän pinkkiä. suunnittelin tekeväni harmaa-pinkkki tapetista tauluja joihin maalaan harmaat kehykset, sitten pitäis löytää joku nätti pieni puuhylly kaupasta jonka vois maalata tummanharmaaksi, sitten jotain pinkkiä laatikkoa/koria (joita ei oo löytynyt vielä mistään!) ja jos raaskisin uusia käsipyyhkeitä kyseisiin väreihin. nyt vaan mietin että miltä nämä näyttävät yhdistettynä siihen vaalean vihreäään seinään.... :LOL: mutta en kyllä raaski alkaa ostamaan maalia ja maalamaan omaan laskuun! ja vuokraisäntä tuskin maksaa sitä maalia kun koko vessa olis kyllä maalin tarpeessa. mutta nyt ajatustyöhön... =)
mukavat viikonlopun jatkot!

korppinen

ps. kaikilla tuntuu olevan hirmu ahkera vaihe ja laittavan innolla kaikkea valmiiksi!:) oikein milenkiinnolla aina luen että kuka milloinkin leipoo, ompelee, siivoaa, askartelee... ja voimia niille jotka on määrätty lepoon! :hug:
 
Ja pihalta palattu! Oltiin jannun kanssa melki kaksi tuntia ulkona, puistossa toinen viiletti ja minä istuin tihkusateessa. Kaupan kautta koukattiin sitten kotiin. Nyt en jaksa enää ruveta tekemään mitään, loppuilta kuluu siis ottamalla lungisti.

Korppinen, kieltämättä oli hieman hassu tunne imuroida, koko ajan tavallaan odotti että alkaako jotain valua reittä pitkin. Mutta ei se uni siis enne ollut. :( Ois vaikka jo voinutkin olla, aika kökkö olo välillä.

Poitsu söi jo ruokansa, nyt nauttii telkun edessä namipäiväherkkujaan ja katsoo telkkaa. Kohta kuulemma menee ulos. Menköön vaan, jos vaikka sais toviksi itsensä oikaistua tuohon sohvalle.

Tanjuska, tsemppiä :hug: . Nyt vaan lepoa ja nosta jalkoja ylöspäin. Itseä kanssa kiusannut kun mulla on enenevissä määrin ollut niitä näköhäiriöitä mitä toksemiaan kuuluu ja päätä on särkenyt+ turvotus, mutta pissa on ollut puhdas ja verenpaine ok. Täytyy siitä taas ensi viikolla puhua ä-polilla. Sillon ekaa odottaessa mulla tuli toksemia tosi nopeeta, jotenkin pelkää että taasko...

Kyllä taas supistaa! |O Tuntuu että kohta joku tippuu tuolta alhaalta, kauhee paine. Ei kiva fiilis. Nyt hätistän tuon pojan tuosta sohvalta ja meen ite pitkälleen. Muikeat lauantait kaikille!

HM
 
heh ..eka kuva muuten siltä illalta kun vaavi on saanut alkunsa ja ollaan ulkoilee lähdössä :LOL: tosin tohonkin kuvaan olin just pari kiloo pyöristyny normista=)

sit taitaa olla rv 20 tienoilla
ja nyt viimesin rv 31 tienoilta...

nii ja mulla oli se + 21kg...laitan koko vartalo kuvan ku saan naaman sen näkösex joskus et voi kuvia ottaa..mut oon kyl levinny aika lailla joka puolelta...
 
Mul tulee ihan paha mieli kun katon mun ennen ja jälkeen mahakuvia... en haluu ees kuvitella miltä näytän sit ku oon synnyttäny... :$
Mä en ikinä saa laihdutettua itteeni takas ees noihin mittoihin mis olin, saati kun lähtöpainostakin oli tarkotus pudottaa viel:(

Rinzessa ja papuRinssi rv.33+3
 
Lähtöpainostaki laihuttaa vielä?? sähä olet ollu enne raskautta iha luurangon laiha että ei siitä paljo kannata laihuttaa... oot vaa somasti pyöristyny raskauden myötä ja se sopii sulle Rinzessa.
Laitan omat vertauskuvat tossa kunha tolle toiselle koneelle joskus pääsen, nyt mies pelaa sillä
 
juuh rinzessa sä oot kyl ollu kans tosi hoikka.
.mä ainakin haluan uskoa siihen et palaudun hyvin..etköhän säkin..nuoria kun ollaan ni kroppakin palautuu paremmin ja mun monet ystävät on ekan synnytyksen jälkeen tuskaillu jopa sen kanssa et paino tippuu liikaa..saahan sitä jo tässä vaiheessa naiselta näyttää eikä pikku tytöltä
eikös niin leidit=) :flower: :flower:
positiivista ajattelua kehiin!! =) =)
 
Kyllä työ kaikki ootte olleet niin laihoja ennen raskautta.. Ihan kateellisena niitä katselen. En ees muista koska itse oon viimeksi laiha ollut.. Heh, onneksi siis ei tarvitse kuvia otella ennen ja nyt :D.

Mutta mie oon päättänyt, että vuodessa tiputan sen 20-25 kg. Tai ainakin yritän.. :ashamed: . Jospa ladyline:sta olisi siis jotain apua asiaan.

Mutta kyllä noissa kaapeissa on ihan hirveä urakka.. Pitkälle päivää vaan loikoilin, koska ei ollu intoa/voimia aloittaa. Nyt on itse vaatteet vaihtanut kaappejaan ja oli mukava huomata, paljon on neideiltä vaatteita pieneksi käyneet.. Ja mitä sai sitten omistakin ja miehen vaatteista heitellä pois. Vielä ois vaatekaappien "rojupuoli" käymättä läpi.. Mutta se saa jäädä huomiselle.

Mies jo taas kerran sanoi: "mie kyl tulostan ne eropaperit, koska en jaksa tuota sun mäkättämistä". Pyysin itseni mielestä nätisti, että voisi astiat laitella astianpesukoneeseen, että saa koneen pyörimään eli toisin sanoen keittiön siistiksi.. Ni sanoi vaan: "ei oo mielekästä hommaa" :eek: :headwall: Kun etsi kerran tekemistä, ni ajattelin ehdottaa tuollaista tylsää hommaa.. No minullehan se jäi.. Teen sen sitten, kun saan tytöt maate.

Sain myös sen kuulla, että saan jäädä osastolle niin pitkäksi aikaa, kunnes asukki on ulkona.. Eli parempi olis maanantaina jotenkin nla-tädille sanoa, että enkö mitenkään voisi tarkistuskäynnillä mennä käymään, vaikka jos ei mitään oireita ole myrkytyksen suuntaan..

Tanjuska: Muistahan sinä levätä! :hug:
 
RD: Minunkaan mieheni mielestä ei ole oikeaa tekemistä siivoukset ym. Eli tekeminen täytyy olla mukavaa, ei kotihommia. Mut onneks tekee kuitenkin jotain silloin tällöin.
Ja en siis mitenkään pahalla tarkoita seuraavaa. Mutta mies tottuu vaan siihen että ei tarvii tehdä mitään jos itse tekee! Ei ne sitten omasta aloitteesta tajua tehä kun vaimo hoitaa kuitenkin.

Ja mun mielestä kotihommia täytyy kaikkien tehdä, ei ne ole pelkästään naisten hommia!
Meillä äiti aina sanoo että ite on tullut aikoinaan mies passattua liian hyväksi, se siis siivoaa keittiön aina syönnin jälkeen, isä ei oikeestaan koskaan taida laittaa astioita edes tiskikoneeseen!

Meinaatko RD jäädä sit sairaalaan?

Raskaudesta palautumisesta...
Mun mielestä yleensä laihat taitavat paremmin saada nahkansa kuosiin? Ainakin mun pari hoikkaa kaveria ovat kuin ei mitään ois koskaan tapahtunutkaan!
Itsellä kun esikoista ennen oli ylipainoa, jäi kivat löllöt raskauden jälkeenkin.

Unista, näin itsekin pari viikkoa sitten unta että meni lapsivedet :eek: Oli kieltämättä pelottava lähteä vessassa käymään, tuntui niin todelliselta! Varsinkin kun esikoisesta vedet meni juuri sängyssä, ja vessareissulla asia selvisi...

Luminka, joka ei vieläkään ole saanut sitä kuvaa otetuksi... Tuossa illemmalla sitten :D
 

Yhteistyössä