....Marraskuun masunkasvattajat SYYSKUUSSA.... (la:t 1-15.11)

paula: Mukava kuulla, että kaikki on ollut hyvin! :hug:

manna: Mulla sf-mitta viimeksi rv 31+5 oli 28. Mahan kasvu näköjään alkanut hiljentyä, ku kahdessa viikossa oli kasvanut vain sentillä :D
Mitä eilen katoin tyttöjen nla-kortteja, ni esikoisen kohdalla sf-mitta on mennyt keskikäyrällä. Ja kuopuksella alakäyrällä ja kerran-pari oli arvot alakäyrän alapuolella.

HM: Kiitos halista! Jospa tää väsymys pikku hiljaa kaartaa paikalta. Olin eilen saunassa ja sen jälkeen oli pirteämpi olo eli onkohan mulla niskat sitten niin pahasti lukossa, että saa väsymyksen myös aikaiseksi.

Itsekin on tosiaankin kuullut saman lauseen ukolta: "Saisinpa joskus nukkua plää plää.."
Mie tosiaan huolehdin neidit nukkumaan ja jos toiset herää keskellä yötä.. Vaikka ukko valvoo myöhään.. Mutta onneksi nuo ihan kiltisti nukkuuvat yöt.

Itse alan olla pikku hiljaa kypsä tähän olotilaan.. Helkutin vaikeaa nousta ylös vesisängystä, muutenkin hankala liikkua. Ja tuntuu, että maha on aina tiellä.. Jos pääsen rv 37 asti, ni sitten saa vauveliini alkaa syntyä..

Mutta nyt imuroimaan. :wave:
 
Aamulla tuli jo neuvolassa käytyä ite ja poika 5-v tarkastuksessa.
Poika oli tosi reipas teki kaikki tehtävät niin nopsaan et äiti ei kerinny käyvä omassaan kokonaan :D Sano neuvola täti et on kyllä vihmerä poika :heart:

Sf-mitta oli tänään 31 ja viikkoja siis 32.Nyt on kasvanut paljon tuo masu.
Paino oli noussu 200g/viikko eli ei paljoo,nyt on tullu 2.2 kg yhteensä painoo lisää =)
Sokeri näky TAAS pissassa,miks se näkyy heti kun oon syöny jotain :/ mut rasitus oli siis OK.Vauva oli raivotarjonnassa ja kuulemma tosi alhaalla lähtö kuopissaan.Ja koosta täti sano että näppituntumalla tuntuu isolta :( Parin viikon päästä sit taas tarkastukseen....

Piti jotain muuta kommentoida mut en nyt muista mitä kun tässä välillä hyppään katsomassa noita leipomuksia...Huomenna ois ne jätkän juhlat :D
Odottelee kovasti isiä töistä että saisi lahjansa kun isi haluaa olla mukana antamassa lahjaa ja toinen ei malttaisi odotella lahjaa :D
Mutta nyt leipomusten kimppuun :wave:
 
paula: hyvä että kaikki hyvin.

manna: mulla oli viimeksi rv32+1 sf30.

(.) mulla on joku ihme virtapiikki menossa, tänään vähän miehelle kaappien raahausta tiedossa kunhan töistä tulee olen täällä tyhjentäny kaappeja/lipastoja ja suunitellu niille uudet paikat että saan alaaulaan tilaa noillevaunuille etteivät edessä pyöri.
Pakkasin tuossa nuo sairaalakassit mulle ja sit pakkasin vauvalle kassin kotiutumista varten. Onpahan nyt nuokin sit tehtynä. =)
Nyt jatkamaan kaappi/lipasto operaatioo....
 
Heissan!

Ihan pikanen morjehdus tällä kertaa, tarvee mennä syömään jotain. Aamulla vein pojat tarhaan, ehdotin kyllä vapaapäivää heille mutta ehdottomasti halusivat mennä. Samalla reissulla hain lisää insuliinia ja kävin ruokakaupassa, sivusilmällä katselin tarjouksia mutta mitään ruokaa kummosempaa en ostanut. Esikolle tarvis sisäpelikengät ostaa mutta ei ollut kokoja. On tuo harrastaminen aavistuksen verran kallista, eka lisenssimaksu 250 e, sitten kiekkovehkeitä n kahdella sadalla ja nyt sitten salibändikengät päälle (lauantaisin on jääharkat ja maanantaisin salivuoro). Konkurri tulee... toivottavasti tuo kuopus löytäs jonkun halvan harrastuksen... :/

Liikkeistä asiaa ollut, eilenhän vähän hätkähdin kun Oskari ei ollut juurikaan liikuskellut, mutta illan mittaan osoitti kyllä elonmerkkejä. Mä en ole niinkään laskenut liikkeitä vaan näppituntumalla arvioinut vilkkautta. Ensi viikolla on se ä-poli jälleen niin kysyn siellä sitten asiaa.

Paula, hyvä että kaikki on ok! :hug:

Mutta nyt ruokaa, maha huutaa.

HM ja pikkuruiset 32+1
 
kiva kuulla paulan hyviä kuulumisia!

Meillä täällä on neuvolan ohje että kaikkien pitää tarkkailla vauvan liikkeitä just noin kuin paula selvitti. Eli tunnin aikana pitäs tuntua vähintään 10 liikettä. Vauvalla on toki lepojaksoja jotka meidän saaman lapun mukaan kestää 40-60 minuuttia muistaakseni, eli ei nyt joka tunti varmastikka noita liikkeitä kymmentä tunnu. Mutta jos koko päivään ei niitä liikkeitä saa tuntumaan 10/tunti niin sit pitäs tarkastuttaa tilanne. Ja jos jonkun tunnin aikana liikkeitä tulee se 10 niin se on sit ok sen päivän osalta.

Meillä on ohje että viikolta 34 alkaen pitää laskea liikkeitä kahtena päivänä viikossa ja sit 36 (vai oliko 37) viikolta eteenpäin joka päivä. Esikoisen aikana kun laskeskelin niin tuli jo puoleen tuntiin usein 40-60 liikettä eikä sit tarvii sitä tuntia maata kuulostelemassa. Varmaan siis tärkeintä on se, että niihin liikeisiin sit osaa ruveta kiinnittämään huomiota (ihan kun niitä ei vahdittais jo muutenkin! ;) ). Enkä mie ainaka pysty millonka tuntia vaan pötköttelemään putkeen, kyllä tuo pikkumies (ja isompiki...) pitää siitä huolen että tekemistä riittää!
 
manhis: Mä tilasin ne sporttiliivien näköiset. Koko ei ehkä ole mulle ihan riittävä, kun niiden taulukoiden mukaan mä oon ihan siellä ylärajoilla et riittääkö se isoin koko. Aika hyviltä nuo kyllä tuntui päällä, mut senpä näkee vasta sitten kuinka paljon näihin tuota kokoa tulee lisää...

-JennyA-
 
korppinen: täällä kans ihme aamuyön herääjä, siinä viiden pintaan nousen käymään vessassa ja saapi unta narrata sen jälkeen todellakin! Jotenkin jään lisäksi "odottamaan" että mies tulee siinä kuuden jälkeen töistä... Ärsyttävää :headwall:

Mä tein tuota kinkkupiirakkaa tytön yksvee synttäreille, myös broileriversiona. Et ei tuo ihan jokapäiväistä syötävää ole rasvapitoisuutensa takia :whistle: Mut tautisen hyvää =)

viides: no johan ollut melkoinen yö :eek: Jospa kaikki nukkuis kiltisti ensi yönä :D

paula:
Kiva että olet päässyt vielä kotiin vauvaa hautomaan =)

Sf-mitta oli rv32+3 28cm. Esikoisesta oli joitain senttejä enemmän. Mut silti tuntuu masu nyt isommalta, ainakin silloin kun pitäisi taipua kaksinkerroin :LOL:

Ai niin, oonko kertonut että käytiin siellä perhekerhossa katsomassa millaista on? Minä ajattelin että tyttö ei uskalla lähteä sylistä pois ollenkaan, mutta vähän aikaa oli minun tai kaverini jaloissa kunnes uskasi lähteä leluja tutkimaan =)
Oli kyllä tosi positiivinen kokemus itsellekin! Oli jotenkin kuvitelmia että siellä on äideillä omat piirinsä (saattoi kyllä ollakin ) eikä kukaan tule vapaaehtoisesti juttelemaan.. Mutta aika monen kanssa juttelin ja ihana kun siellä oli ihan pieniä vauvojakin =)
Eli mennään siis uudelleen, lähtee se mun kaveri mukaan tai ei :D

Hyi että miten närästää, söin juuri purkillisen ananasta (turvottaa sikana)... Röyh.. Eli sit siihen jälkkäriksi vielä Rennietä, niin pääsee siitäkin vähäksi aikaa eroon!

Olen miettinyt että olisipa varsin kiva vaihtaa uusia tauluja tytön huoneeseen :heart: NallePuhia on suurimmalta osalta, voisi laittaa kaappiin taulut ja laatikot ja vaihtaa jotain muuta teemaa. Kun niitä on jo vuoden päivät saanut katsella :whistle: Jos löytäisi pari kivaa julistetta ja niihin kehykset, ois sitten helppo vaihtaa uudet tilalle =)

Luminka ja neitonen 33+6
 
Hari Mao missä noin kallis lisenssi? Meillä poika nyt 12v ja lisenssi maksoi 59e Sitä luokkaa ollu alusta asti. Seuramaksu ollu jotain 40-50e ja jos samassa seurassa pelaa salibandyä niin seuramaksua tarvi maksaa ollenkaan. Silloin kun poika aloitti pelaamisen 6vuotiaana niin varusteet ostettiin käytettyinä. Ihan sen takia kun lapsi kasvaa nopeaan niin tulee noin halvemmaksi. Nyt tosin jouduttu ostaan joitain uutena. Esim hanskat. Luistimet ostettu aina uutena. Ja niitäkään ei kalleimmasta päästä. Viimeksi kun ostin noin kuukausi sitten niin maksoi n 75e. Poika tietty haluais tosi hyvät ja parhaat mutta en rupea pulittaan 200e luistimista kun jalka vielä kasvaa ja nyt luistimet mahtunut yhden kauden. Meiltä saattais löytyä sisäpelikenkiäkin tuolta kaapin kätköistä ellen sitten ole jo kuskannu nitä siskolle.

Joo. isä tuossa soitteli yx päivä ja sanoi että oli saanu ihan kiitettävästi rahaa kun perikunta oli myynyt paritalon pois. Ja haluaisi sitten antaa meille tytöille hieman rahaa kun ei ole oikein voinu meitä muistaa kun tiukilla on joutunut olemaan. Niin nyt sitten sen naisystävä pistää hanttiin. :headwall: :headwall: Niin kuin se sille jotenkin kuuluis. Minusta on isän oma asia jos haluaa meitä tyttöjä jotenkin muistaa. Ja kuulemma oli tonnin ajatellut meille antaa. Sillä olis nyt ihan kivasti saanu ostaa kaikkea tarpeellista lapsille ja itselle. Ja vielä näin joulun alla olisi ollut ihan mukava lisä kun muutenkin on välillä tiukkaa. No, en tosin ihmettele yhtään että se emäntä laittaa hanttiin ku aina jos meillä tytöillä on jotain mihin tarvitaan isän apua/isää kaveriksi esim. isompaa remonttia tai vastaavaa niin alkaa nurina sen emännän puolelta. Joskus tuntuu että tekis mieli sanoa jotain mutta onneksi olen vielä pitäny suuni kiinni.

Tuosta sitten päästään sisaruksiin. Eli ite olen 33v keskimmäinen sisko 31 ja nuorin 23v isä on 56v ja äiti 53v. Nuorimman siskon lapset on tytöt 3v ja 1v. Keskimmäisen lapset on tyttö 9v ja pojat 8v ja 5v. Itellä on 12v poika ja 2v tyttö.
 
moro!

Luminka nyt on piirakka tehty ja kaverin kanssa sitä maistettiin tuosa kahvitellessa ja hyvää oli!:) kevensin vielä jättämällä juustoraasteen pohjasta pois. tosiaan ei mitään joka päivä syötävää, sen verran rasvasta mutta aivan ihanan makuista!:)

tässä mietiskelen, että jospa ottais päikkärit, aamupäivästä väsytti sikana ja olin jo nukahtaakin kun kaveri tuli, mutta nythän tuota on pirteämpi olo. pitää poika lähteä kuitenkin hakemaan parin tunnin päästä hoidosta niin mietin että käytänkö ajan lepäämiseen vai yritänkö saada aikaan jotain...

tuli veronpalautuspäätöksetkin... miinukselle jäädään kun molemmat otetaan huomioon, mutta huomattavasti vähemmän mitä pelkäsin!:) viime yönä viimeksi mietin että mitäs jos käy niin että mulle tuleekin mätkyjä jopa tonni ja miehelle ainakin saman verran niin millä ne maksetaan, mutta kävikin ihan kivasti. pelkäsin sen takia kun vaihdoin viime vuonna yllättäen työpaikkaa siten että sain periaatteessa vuoden aikana 13,5kk palkan (maksoivat lomat monesta paikasta enkä pitänyt yhtään) enkä käynyt nostamassa veroprosenttia ollenkaan niin nyt oon koko syksyn ollut kauhuissan että kuinka käy. taidanpas pitää veroprosentin vähän korkeammalla jatkossa ihan tarkoituksella niin on kiva saada sitten sitä joulurahaa.:) siis onhan niin että äitiyspäivärahaa varten ei tarvi viedä uutta verokorttia vaan verotoimisto ja kela hoitaa sen keskenään jotenkin?!?!? vai oletteko käynyt itse laskettamassa uuden kortin?

mutta taidanpas kallistua levähtelyn puolelle ja olla ahkera vaikkapa huomenna.... :ashamed:

oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!:)

tuntuu ihan hullulta että äitiysloma alkaa kelan laskurin mukaan mulla viikon päästä lauantaina mutta virallista päätöstä edes siitä päivästä ei ole tullut. rahasta puhumattakaan, ei ole tullut siis siksi siitä rahasta että palkanlaskija pystyy toimittamaan vasta tällä viikolla mun palkkatiedot kun 15.päivä oli palkkapäivä ja lasketaan puolen vuoden tulojen mukaan.

korppinen
 
Moikka moi!

Meillä mies tekee kans pitkää päivää ja usein on vkl töissä kanssa.. Nyt ei oo onneks kuukauteen käyny viihteellä, mikään ei oo ärsyttävämpää ku krapulainen ukko nukkumassa sohvalla.. Muuten miehelle kans uni maistuu ja ite en oo n. 2 vuoteen nukkunu yhtäkään yötä yli kuutta tuntia putkeen.. Likka on siis 1v 8kk kohta.. Ja tytöllä on allergioita ja atooppista ihottumaa ni yöt on välil yhtä raapimista ja repimistä.. Toivon vaan ettei tulevalle vauvalle puhkee ainuttakaan allergiaa, ottaa voimille äitiäkin vaikka lapsi siitä kärsii..

Mulla on se sf mitta edelleen 24, tiistaina sinne äitipolille kurkkaa vauvaa, miten voi..

Mulle tulee marraskuun alussa eka äitiyspäiväraha, ja se on kiva summa; sillä saan lyhennettyä velkoja (iskälle oon pesukoneesta auki yms, meillä onneks on tyyli takasin maksun kanssa että maksa ku jaksat, ja nyt kotihoidon tuella ei oo yhtään ylimäärästä rahaa, ni maksetaan nyt loppuvuodesta kaikki pois :))

Närästystä on useinki, mut viel en oo raaskinu ostaa renniee.. Rautatabut pitäs alottaa, mut ei jaksa.. Ku se on niin pirun tarkkaa miten niitä ottaa ja miten sen jälkeen maitotuotteita.. Keskellä yötä pitäs varmaan nousta ottamaan tabu..

Mitään vierasvaraa en meinaa tehä, ei kuulu mun hommiin.. Meillä sukulaiset tuo "rotinoita" kahvin kanssa, ei kukaan oleta et mul olis siel pullat ja kakut pöydässä.

Esikoista imetin 13kk, aiemminki olisin voinnu lopettaa, mut kun on sitä maitoallergiaa ni piti päästä ensin altistukseen ja sit saatiin apteekkiin resepti nutri-soijaan ja päästiin alottaa vierotus 1vee synttäreitten jälkeen. Imetys oli kyl kivaa ja nimenomaan helppoa ja taloudellista :) odotanki jo et pääsee taas imettää, toivon et se vaan onnistuu. Mulle on ihan sama, miten muut lapsensa ruokkii, en alkas ketään syyllistää jos antaa korviketta.

Nyt jatkaa villasukan tekoa ku typykkä on päikkäreillä, saa äitiki hetken lepoa :)
 
korppinen: Mä kävin laskettaa ittelleni uuden verokortin äippärahaa varten koska muutoinhan äippärahasta menee vähintään 20% veroja, nyt se laski mulle sen tän vuoden loppuun niin laski aika huimasti prosentti. Eli kannattaahan se käydä laskettaa. Sit siinä kuulema joku homma et sitä verotetaan eritavalla niin sen takia mullakin laski tuo prosentti noin alas.
Jos käyt laskettaa ittelles uuden kortin niin mukana oltava viimesin palkkanauha, päätös äitiyspäivärahasta ja osa siitä missä näkyy paljon sulle sitä maksetaan ja milloin.
 
heippa pikaseen!

Neuvolassa käyty, painoa tullut ihan reippaasti 700g/vko, mutta turvotustahan tuo on..
sf-mitta 30
RR: 118/82
syke: 140
kaikki siis ihan ok!
Nyt ootteleen kunhan mies tulee kotiin, illalla meen ystävän luo iltaaistuun, lupasi tehdä jotain hyvää ruokaa :p Me ollaan nyt sen kanssa oltu silleen 1-2viikon välein toisillamme kylässä ja vuoroin tehdään ruokaa. Kiva kun pääsee valmiiseen pöytään ja rauhassa jutteleen.

Palaan huomenna..

helmi 33+6 :heart:
 
Pikamoi!

Jauhelihakeitto tekosessa, tovin ehtii tässä istumaan kun perunat kiehuu.

Löllykkä, toi on Ilveksen kiekkokoulun maksu tuo 250e (tapparahan siis ei käy...), ja suurin osa varusteista on ostettu Kiekkobussista eli käytettynä. Maila ja kaulasuoja taidettiin uutena hankkia.

Ihanan pieniä masuja teillä. Mun sf-mitta oli viimeksi 38 cm!!!! :LOL: Oikeesti ei voi enää paljoa ihminen venyä.

Nyt takasin keiton kimppuun. Mukavat perjantai-illat kaikille!

HM ja sätkynuket
 
Meillä ukolla meni alkuviikosta toinen käsivarsi punaseks ja kävi työterkalla. Epäili ruusua, mutta ei ollu tulehdusarvot koholla ollenka, eikä kuumetta eikä mitään. Ei se oo mikskä muuttunu, mutta mie patistin sen tänään uudestaan käymään terkalla, että mittaisivat ne tulehdusarvot uudestaan ihan kaiken varalta. Tuttavan tuttava oli joutunu tiputukseen sairaalaan kun oli ollu semmonen kuumeeton ja turvotukseton ruusu, pikkusen punanen käsi vaan. Soitteli ukko tuossa puol kolmen aikaan että käski terkka päivystykseen ja että päivystyksessä on useamman tunnin jonot... Nyt äsken soitti että oli jo päässy verikokeeseen ja muutama on enää ennen häntä lääkärille. Saas nähdä mikä se on...

Mie oon nyt viikkosiivouksen täällä yksikseni urakoinu. Reilu kolme tuntia meni, kun piti välillä pitää selän lepuutustaukoa ja muutenki hissun kissun huhkia kun alkaa muuten supistella. Niin ja ruoka tietysti piti laittaa kans että pikkumies saa syödäkseen. Mutta nyt on valmista. Pyykit on vielä koneessa ja tiskikone pitää tyhjentää kunhan jäähtyy astiat hieman. Pikkumies kattoo lastenohjelmia ja mie meen kohta toviks pötkölleen. Ja kohta ois saunavuoroki.
 
Mulla oli rv 29+4 sf 26,5cm. Ens Ke on taas neukku ni näkee et oisko kasvanu siitä. Tuntyäuu että maha ei kasva kauheesti. Työkaverit päivittelee et on niiiii iso masu ja ootanko kaksosii jne.. Must tää on kyl aikas pien masu. Vatsanympärys nyt rv 31+6 on 107cm
 
Tervehdys kaikille!

mitäs tänne kuuluu? :D

Arvatkaas mitä tää rouva on saanut tänään aikaiseksi? :attn:
Mie oon imuroinut, pessyt lattiat ja ikkunat!!!! Taputtakaahan minulle, että oon jotain saanut aikaiseksi :D B) . Tytöille vaihdoin prinsessa-verhot, jotka kuopus sai synttärilahjaksi, meidän makkariin verhot, jotka hiukan pimentää meidän huonetta :D, ja olkkarin kahteen ikkunoihin sitten vaihdoin kapat, jotka oli makkareissa. Pitäisi mitata kuinka paljon on kappojen kangasta jäljellä, että jos tekis pitkät verhot.

Vielä pitäisi sitten nuo vaatekaapit vaihtaa. Jos sen tekis huomenna. Enää tänään en rupea, ku tuli miehen veli avokkinsa kanssa käymään.

Mutta nyt antaa iltapalaa tytöille! :wave:
 
korppinen: Hyvä että tykkäsit piirakasta, on kyllä hyvää :p Yleensä aika varauksella suhtaudun netistä löydettyihin ohjeisiin, mutta tuota olivat hirveästi kehuneet joten luotin heidän makuaisteihinsa :D

verokortista: Mulla meni viime äitiyslomalla suht pienellä prosentilla, tällä kertaa lähtee 19%. No, en se yksikin prosentti jotain :D

RD: TAP TAP! =) Minä en vastaavasti tehnyt tänään kovin ihmeempiä. Siivotaan huomenna ja sunnuntaina ajattelin tehdä juustokakun maanantaille maustumaan jääkaappiin. Sit teen vielä jotain pikkupizzoja. Kaveri tulee yöksi maananataina ja ompahan tuolla ukolla sillion synttäritkin!
Verhot ajattelin vaihdella tuossa viikon, kahden päästä. Onneks ei oo kuin 4 pestävänä ja silitettävänä, muut oon jo aiemmin vaihtanut.

Ootteko kattoneet sitä Sairaalan syke- ohjelmaa subilta? Mä oon kattonut joka jakson, ihan kiva kun välistä tuollainen tositv, mä kun en jaksa noita big brothereita ym...

Luminka
 
RD: sinähän olet piristynyt eilisestä *tuulettaa*

Luminka: juu olen seuraillut sarjaa ja tykänny siitä kovasti olen.

Nyt ois Nuo lipastojen paikat vaihdettu ja sisällötkin suurimmäksi osaksi, huomiseksi jäi vielä hieman hommaa mutta ei onneksi paljon. huomenna ois edessä kangaskaupassa käynti niin teen yhden verhon tuonne yläkertaan siitä.

Nyt sairaalan sykkeelle....

keiju ja wiljo 33+2
 
Heippa marrasmasut :)

Kamalasti tekstiä tullut taas parissa päivässä ...

Kiitos Luminka ihanasta kinkkupiirakan reseptistä! Oli aivan loistava.

Puhetta on ollut pakkaseen leipomisesta. Itse leivon nykyään monta kertaa viikossa ... Mutta ei niistä kyllä pakkaseen mitään jää laitettavaksi :ashamed: Toisaalta, mikä olisi parempi tekosyy laittaa muut tuomaan hyvää kuin vauva ja (oletettu) väsymys. :D

Tänään oli neuvola, ja sf-mitta 32cm. Kuulostaa hurjan isolta, mutta itikka vieläki sitkeästi poikkitilassa, joten ei se niin suurelta näytä miltä kuulostaa.

RD, taptap! Mistä virtaa riittää? :O Täälläki pitäisi vielä parvekkeen lasit pestä ennen ko kylmenee liikaa, muuten onkin vielä ihan puhtaat, n. kk sitten pesty.

Pää ihan tyhjä, täytyy koittaa kirjoitella enempi jatkossa.
Iltapalan tekoon ja BB:tä seuraamaan :wave:

Yamini + itikka 33+5
 
No niin, piti sitten mennä pilaamaan terveellinen iltapala suklaakekseillä ja kuumalla kaakaolla :headwall: Iltapalalla oli nimittäin mun ja ukon herkkua jälkiuunileipää +kevytleviä, kinkkua ja jogurttia.. No, en jaksanut alkaa taistelemaan mielihalujeni kanssa joten periksi annoin prh..
Kun vauva on syntynyt, pitää taas palata entiseen eikä mässätä ihan mitä sattuu. Eikä tällä kertaa saa imetys olla tekosyynä et voi syödä vähän enemmän :whistle: Ilmankos paino pysyi pitkään samassa toissa kesänä, kröhöm, imetys kuluttaa joo :D

RD:
Mulle tuli jossain vaiheessa just noita siivousintoja, et saatoin koko päivän siivota, leipoa ym.
Sit seuraava päivä meni totaalisesti pyllylleen kun joka paikkaan koski ja väsytti :snotty: Nyt oon koittanut vähän jakaa monelle päivälle hommia ettei tosiaan mene yksi päivä ihan täysin sohvalla |O Mutta minkäs sille voi jos joku päivä jaksaa vaikka mitä!
 
Sellainen kävi mielessä, miten ois kuvia ennen raskautta ja tämän hetkinen tilanne? :D Näkisi vähän miten jokainen tässä ollaan kasvettu :whistle:

Mä laitan itse huomenna samalla kun otan viikkopäivityksen! Siis oikeesti mihin on taas kokonainen viikko hurahtanut :eek: Ensi viikko menee varmasti vieläkin nopeammin kun tosiaan ystaväni tulee yökylään, on neuvola, tapaan mammakaverin, ja käydään siellä perhekerhossa ym... Ja sit onkin taas lauantai ja mulla alkaa jo äippäloma :heart: =)
Ei mee kauaa kun vauva pitää lähteä hakemaan, hui hurjaa B)
 

Yhteistyössä