Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

Pikaisesti muutama rivi... Remontti kutsuu ;)

Luminka; joko lähdit??? :p

keiju; kiitos synnytystarina ja ihana poika teillä on siellä tuhisemassa :)

Korppinen; tuo kantoliina-asia varmaan riippuu paljonkin liinasta ja sidontatavoista. Mutta suurin osa sidonnoista on kai siitä pariviikkoisesta alkaen.

Lapsivedet mulla on aina menneet vasta synnärillä enkä kyllä edes muista, että missä vaiheessa. Kerran on vissiin ainakin puhkaistu kalvot. Viime synnytyksessä vedet olivat menneet "mystisesti" eikä edes kätilöt tienneet että missä vaiheessa...

Täällä remontti edistyy :attn: . Eilen käytiin hakemassa tapettia ja toinen laitettiin tilaukseen (pitäisi torstaina tulla) ja olkkari on kokonaan tyhjennetty (nyt sitten kaikki muut huoneet on täynnä tavaraa :/ ). Kohta menen laittamaan remonttikamppeet päälle ja alan maalaushommiin.

Heräsin tänään jo klo 5 ja nyt on jo sitten pesukoneet laitettu töihin ja tukeva :ashamed: aamiainen nautittu. Kaikki muut vielä nukkuu, joten ihanan rauhallista täällä on ;) .

Aamupäivällä olisi vielä tarkoitus käydä uimahallissa ja sitten päälle hampparilla... Sitten onkin kiva jatkaa remontointia väsyneenä ja ähkynä ;) :whistle:

viides rv 35+1
 
huomenta! luminka,sullapa on ollut jännät paikat! :eek: =)
nukuin ehkä viis tuntia viime yönä,puol 7 asti ollut jopa hereillä..taitaa olla tänään päikkäreiden paikka...jo nyt alkaa väsyttään
taidanpa mennä lukemaan hesaria, leppoisaa sunnuntaita kaikille!
 
moi! Täällä olen, pakko oli tulla ilmoittamaan heti aamusta vaikken normaalisti vielä konetta aukaise!
Tosi kiva oli valvoa sinne puoleen kahteen ihan turhan takia :kieh: No, ei tuo varmaan ihan pahasta ollut, jospa tästä vielä viikon aikana synnärille pääsis =) Ois kyllä ihan "unelma-ajankohta" kun tosiaan mun äiti pääsis tulee noin kolmen vartin varoajalla :p

Väsyttää nyt ihan mielettömästi, neiti heräs seiskalta, meis tosin nousi puuron tekoon. Sain vielä tunnin nukuttua joka on iso ihme!

Tuun takas kunhan likka päikkäreillä puolenpäivän tienoilla :p

Luminka ja neitonen 37+1 joka tahtois jo ulos? :D
 
Huomenta!
ja HUH luminka, täällä oikeen jännitysnäytelmä ollut yöllä, ja heti kun mä menin nukkuun :D

On se vaan kumma miten unta ei nyt riitä, eli varmaan yhden aikaan sain unen päästä kiinni ja nyt sitten 8 aikaan ylös, vaikka ei poika ole herättämässä :eek: eli nukkua sais!! No kun tässä juon aamuteen, niin josko sitten vielä petiin..

Mulla sitten flunssa taaaaaaaas :headwall: :headwall: Pari päivää jo nenä ollut tukossa, nyt sitten kurkku niin kipee!! saameri!! on tälläkin flunssalla ajankohta! Enkä juuri koskaan oo ollut näin usein flunssassa, saati että näin sitkeessä..

Viides: Vähänpäs sitä ollaan ahkerana heti aamusta =)

Mulla ei ole mitään suunnitelmia tälle päivää, jaa mutta synnyttään vois vaikka joutaa tänään ;)

helmi 37+1 :heart:
 
Huomenta!

Luminkalla on täällä ollut jännät paikat... Eipä silti, mukava kun olit saanut jo sängyn laitettua sieväksi niin olisi ollut jo sekin valmiina... =)

Keiju, näyttää niin lutuiselta tuo teidän Wiljo.. :heart:

Helmi, hyvät vaunukaupat olet tehnyt!

Löllykkä, surulliselta kuulostaa tuo teidän tilanne parisuhteessa. Toivottavasti tilanne laukeaa, tosi ikävää tässä elämänvaiheessa - tai no ihan missä tilanteessa vaan. Kaikki miehet ei vaan osaa ottaa naisia huomioon ja paha on vanhaa koiraa saada oppimaan uusille tavoille... Taitaa olla sisäsyntyistä ja lapsuudenkodissa opittua.. Mutta voimia sinulle, onneksi sulla on ihana poika! :hug: :heart:

Viides, saisnpa minäkin tuon energian ja fyysisen kunnon jostakin, niin kuluis nää loppuajat mukavammin...

Mä eilen kävin kävelyllä ja taisin pitää liian kovaa vauhtia... Mulla on selässä nyt tulehdusta ja sepä hermostui liian vauhdikkaasta lenkistä. Ei kun särkylääkettä naamaan ja lähdettiin miehen kanssa pyörähtään vielä hulluilla päivillä sekä ruokaostoksilla - kyllä oli hidas askel takaisin tullessa. Kotona sitten aivan järkyttävät kivut ja supistukset, itku pääsi :'(
Onneks sain yön nukuttua hyvin, selkä on kuitenkin niin kipeä nyt, ettei taida enää lenkillä käynti onnistua. :kieh: Harmi, sillä se on ollut mulle tosi tärkeä henkireikä tähän asti, kun kaikki muu on sattunut ja ollut vaikeaa, raitis ilma ja liikunta... AAAH :ashamed: Niin parasta!

Eipä tähän hätään muuta kuin leppoisaa sunnuntaita kaikille! Älkääkä nyt kaikki lähtekö vielä synnyttään ja jättäkö mua tänne yksin...

Hansu rv 36 (viikot poksuu!!!!)
 
Luminkalla jännät paikat!! Toivottavasti pääset tositoimiin pian!

Meillä uus pakastin hurisee tuossa nurkassa! :) Jee! Tänään pitää kyllä ehottomasti leipoa jotain täytettä! Suklaamuffinsseja mietiskelin tekeväni. Sit kun ottaa niitä kahvipöytään niin voi sit laittaa hillosilmän ja sokerikuorrutetta päälle. NAM! Mie jo kovasti eilen illalla suunnittelin että mitä ruokia teen pakastimeen valmiiks ukoille ja meille kaikille sit kun vauvan kans kotiudutaan - kirjotinkohan mie jo tästä eilen...en muista...

Eilen sit kattelin tuota olkkariaki sillä silmällä että ei tänne kyllä mitään ristiäisiä mahu järjestämään. Meillä kun pelkkä perhepiiri on reilu 20 henkeä, niin ahasta tulis. Mummo kävi tuossa pikkumiehen ulkoilemaan niin tuumailin sit sitä ääneen. Kuulemma voitas pitää sit ristiäiset heillä. Sepä oiski hyvä! Heillä kun on iso omakotitalo että mahtuu ihmiset istumaan ja kahvittelemaan. Ja on kaks jääkaappiaki niin mahtuu kahvileivätki sit olemaan. Mie oon jo kerinny itteni kans käymään kovaa kamppailua että onko meillä ristiäisissä täytekakkua vai voileipäkakkua kun molemmat ei jääkaappiin mahu. Nyt saadaan sit tehä molemmat! :D

No, kunhan nyt saatais vauva ensin ulos...

Täällä siis nautitaan hiljaisesta aamupäivästä! Huomennaki on sit ukkeli menossa mummon luo illaks leikkimään. Kiva! Saadaan huokaista välillä ihan kunnolla!

Anzkuli 36+3
 
Luminkalla ollut tosi jännä yö, toi oli varmaan jo hyvä merkki :)

Mulla oli tosi kipeä masu koko eilis päivän, siis alavatsa, mutta tänään vähän parempi. Voikohan tää alavatsakipu jatkua aina synnytykseen saakka???

Meillä miesväki lähti Myllypuroon Liikuntahulinoihin heti klo 9, ja ajattelin mennä vielä takasin sänkyyn, mutta ihan pikaisesti päätin tulla kurkkaamaan ja täällä siis edelleen :whistle:

Olis kyllä niin ihana päästä kunnolla kävelylle raittiiseen syysilmaan, mutta ei tarvi kun roskis viedä niin johan painaa ja kiristää niin pirusti, joten taidan tänäänkin maata sohvalla... Pyykit on koneessa ja pullaa lupasin pojan kanssa iltapävällä leipoa, mutta muuten lepäilen. Mulla on lippu tiistaina Stand up comedy clubille, uskaltaakohan sitä vielä lähteä. No, toisaalta sieltä on sairaalaan lyhyt matka... =)

Nyt sinne lepäilemään taas... Ihan koukussa olen tähän palstaan :wave:
 
Moi vaan!

Keijulle oikein paljon onnea ihanasta pienestä pojasta! :heart: :flower:
Saisipa kohta jo omankin vaavin syliin... :heart:

Ihania noi teidän masukuvat ja samoiten noi valmiit vauvansängyt! Meidän pinnis on vielä petaamatta, mut jos tänään sen laittais ihan valmiiksi. Ja sais vaikka vähän muutenkin siivottua.

Tietämätön ja rinzessa: Mulla tulee kans noita "kohtauksia" ettei oikeen mikään oo hyvä/hyvin. Mulla auttaa se kun pääsee yksin (meillä siis ennestään jo kaks lasta) sit vaikka pienellekkin kävelylle. Ja varsinkin tämä viilee syysilma piristää mukavasti ja puolen tunnin lenkkikin auttaa taas jaksaan koko loppuillan. Kaikki vaatteet kyllä ahdistaa ja yleensä supisteleekin koko lenkin ajan, mutta silti saan siitä voimia!

Löllykälle voimia miehen kanssa. Aina sitä haluaa toivoa että se mies vois muuttua, mutta ihan kaikkea en kyllä jaksais sietää jos yhtään ei ois välillä mukavempia/helpompia aikoja. Toivotaan että sen silmät avautuis kun se ihana vauva sieltä syntyy. :hug:

Luminka: Täälläkin jännitettiin että jokos menit, ehkäpä lähiaikoina tuleekin lähtö??

-Maitooo ja pikkuínen 36plus4
 
Moi taas!

Aamulla yks sellainen ilkeempi supistus tuli, joka tuntui tuolla sisäreisissä ja alamahassa eniten... Sen jälkeen ei mitään.
Kävin tytön kanssa ulkona puoli tuntia ja siitä kävelin ainakin 20min! Eikä pahemmin tuntunut missään, pitkästä aikaa.. Jos onkin tyyntä myrskyn edellä :whistle:

helmi: Huomasin yöllä et just ennätit laittaa hyvät yöt kun meikä säntäsi koneelle :LOL: Harmin paikka kun taas flunssaa pukkaa! Jospa menee pian ohi ilman mitään jälkitauteja =)

hansu: Jaksuja selän kanssa :hug:

Anzkuli: Meidän pitäs varmaan kans hommata pakastin. Oon vähän alkanut epäilemään että ei oo tarpeeks kylmä tuosta heti luukun alta! Pitäs mittari heittää ja kattoo onko liian lämmin. Ei oo nimittäin ihan tuliterä, ainaki 10 vuotta vanha!

mammukka: Ei kun menoks vaan, pääseehän sieltä aina pois =)

Luminka
 
Tylsää.. Väsyttää.. Neidit päiväunilla.. Tai siis esikoinen jo nukkui, mutta pötköttelee tuol meidän sängyssä vielä.. Ukko lähti koiran kanssa käymään mökillä.. Itse en vain malta mennä pötköttelee yhtään..

Pitäis ruveta pakkaa neidin kassi ens viikkoa varten. Ikävää vaan se, että toinen on tullut flunssaan, että toivottavasti ei kuume nouse.

Luminka: Siulla on kyllä jännät paikat :D. Katsotaan oletko seuraava, joka ilmoittaa iloisen uutisen :heart: Kaunis maha myös! :heart:
Ja nätti sänky. Minun pitäisi viel saada ripustettuu se soittojuttu kiinni jollain naruilla, kun kiinnike on jostain kumman syystä hävinnyt jonnekin.

Sanse: Sie oot kyl hoikka ja aivan mahtavan näköinen maha! :heart: Kaunis sänky sielläkin! Passaa vauveliinin nukkua :D

helmi: Todella hyvät vaunukaupat oot tehnyt! :D

hansu: Mie en ainakaan ihan viel oo mihinkään lähössä :D

Mut taidan lähteä tuon töllön ääreen..

Red Dragon & Nuppu 37+0 :heart:
 
Kylläpäs aa Luminkaa nyt supistukset koettelee... :) Jospa se enteilis jotain mukavaa uutta alkua.

Keiju ihana vauva teillä. Kunhan pian saisi tämän omanikin pois.

Täällä taas yksi tosi huono yö takana. Nukkumaan koitin mennä klo 23 kun tuntu ettei enään silmät auki pysy. No, kun sitten sänkyyn pääsin niin mitä sitä ainakin tunnin pyörin sängyssä eikä mitään tapahdu. Ei unta ei sitten millään. Vauvankin puolesta olisin saanu nukkua kun nukkui itsekin. Nousin sitte puolen yön jälkeen ylös ku tympäsee vaan sängyssä pyöriä. Puoli tuntia siinä meni sudokua täytellessä ja ei kun uudestaan koittaan josko se uni tulis. Vajaa tunnin taas pyörin mutta mitään tapahu. Uudestaan ylös. Isäntä sano että mene nukkuunku väsyttää. Mutta helpommin sanottu ku tehty. Ku ei uni tule. Puol kolmen aikaan jo tuskasena ajattelin aamun nousua, kello kun oli herättämässä puoli seittemän. Poika lähti pelireissulle ja piti olla eväitä tekemässä ja ruokaa laittamassa jotta jaksaa. Huonosti nukuin tuohon asti ja kun kello sitte soi niin tuntu että on maailman kamalin krapula päällä. Ei millään olis jaksanu nousta. Mutta pakko oli. No, sain pojan taipaleelle ja äkkiä takaisin sänkyyn. Kello oli jo 8 aamulla. Sänkyyn ku pääsin niin voi sitä tuskaa mitä rupes tuntuun tuolla alapäässä. Tiiä oliko liitoskipuja vai yrittikö vauva kaivautua syvemmälle synnytyskanavaan. Mutta itku oli päästä. Ei voinu asentoa vaihtaa kun kipeetä teki. No, jossain vaiheessa kipu lakkasi ja olin nukahtanu. Unen läpi kuulin ku tyttö oli heränny ja sanoin vain että mene herättään iskä. No, puol ykstoista isäntä tulee ovelle kiekuun että hänen on lähettävä soittaan niin ala nousta ylös!!!!! Mulla tuntu että itku pääsee ku ei saanu enää nukkua. Millään olis jaksanu nousta.

Isäntä kun ei tajua sitä että en ole muutamaan viikkoon saanu nukuttua kunnolla ja päivällä koittaa olla nukkumatta päikkäreitä että uni tulis paremmin yöllä. Niin antaisi mun sitte edes vko.n loppuna nukkua. Varsinki ku yöllä pahimmillaan saa juosta viiski kertaa vessassa. Ja ku vauva syntyy niin ei se univaje siihen lopu. Kun asiasta mainitsin nätisti niin vastaus oli " pojat odottaa soittokämpillä en voi tehä ohareita " Sillon mulla niinku katkes varmaan kymmenen suonta päästä ku sanoin että mulle voit olla paskamainen mutta kunhan pojat pysyy tyytyväisenä niin kaikki on hyvin. Niinpä.

No, täällä olen sitte tytön kans leikkiny ja pessy yhen matonki jo. Nyt olis sitten yläkerran siivousta. Paikkojen kuntoon laittoa ja tietty imurointi ja luutuaminen. Eilen sain alakerran kuntoon. Pakko tehä jotain niin pysyy järjissään.

Olen jo alkanu katseleen itelle ja lapsille uutta kotia ku näyttää ettei tää tilanne näytä parantuvan ollenkaan. Aikaahan se vie ennenkuin pääsis muuttaan ku tää talo pitäis saaja kaupaksi ensin.

Ai joo anoppi soitti eilen ja kerto että isännän serkku on eroamassa. Meni naimisiin 2 vuotta sitten ja nyt eroaa... Niin ja että onneksi heillä ei ole vielä lapsia... Sillon meinasin sanoa että niin aiotaan mekin. Sillä erolla että meillä on lapsia, mutta jos suhde ei toimi niin parempi se lapsillekin on että vanhemmat eroaa. Kuin se että lapset joutuu kasvamaan ja katsomaan vierestä ku riidellään ja ei rakasteta toisia. Mutta en sitte vielä viitiny mitään sanoa.

Mutta nyt siivouksen pariin niin joudutaan tytön kans vielä ulos kun on niin nätti ilma.

Löllykkä
 
Moikkelis taas..
Tultiin juuri kotiin, oltiin kyläilemässä ja katsomassa mun serkun kaksospoikia, oisko ne nyt n.3kuisia :heart: Suloisia poikia, ihana kun sai noin pikkusta pitää sylissä ja fiilistellä että kohta siinä on oma pikkunen.
MIes lähti kavereitaan moikkaan, ja pitsalle...en jaksanut lähtee enää mukaan, kun tuntuu että koko viikonloppu ollaan oltu jossain menossa. :LOL: Ja kaipaan oikeestaan hetken omaa rauhaa, ei jaksa montaa päivää olla miehen kanssa kuin paita ja peppu! Alkaa ärsyttään kaikki pienetkin asiat.
Poika on tulossa n.tunnin päästä kotiin. Saa nähdä miten reagoi uusiin vaunuihin, kun osoitti hieman mustasukkaisuutta kun kerroin että hänen rattaat viedään mummolaan, niin ei tykännyt ajatuksesta lainkaan! Nehän on HÄNEN rattaat!! =)

Mulla on tuolla hellalla nyt hautumassa possunsuikalekastike ja perunat kiehuu..teki ihan hirveesti mieli kotiruokaa, jotenkin on toi noutoruoka-herkkukiintiö täys, ainakin hetkellisesti!
 
Heips taas kaikille pitkästä aikaa! Ei oo tullu kirjoiteltua kun tuntuu ettei täällä mitään tapahdu...

Ihan ekaks: paljon onnea keijulle ja koko perheelle! :heart:

Perjantaina kävin neuvolalääkärillä. Kaikki ok, alakerrassa ei oo tapahtunut mitään. Ei oo auennu, pehmenny, ei niin mitään... Viimeksi kun tyttöä odotin niin näillä viikoilla oli jo jotain edistystä. Taitaa mennä pahasti yli. Ite jotenkin ajattelin että jotakin olisi tapahtunut... Vähän masentaa kun alkaa olo olla jo vähän tukala. Nivusissa ihan hirveet kivut ja vähänkin kun käy kävelemässä, heti alkaa ottaa mahaan. No, katellaan... Lääkäri teki lähetteen taysiin synnytyksen suunnitteluun, aika tulee kuulemma joskus 38 viikolle.

Eilen testattiin miehen kanssa tehdä ekaa kertaa pätkiskakku. Ihan hyvää tuli. Ajateltiin tehdä se pojan synttäreille. Vihdoinkin saatiin päätettyä et koska synttäreitä juhlitaan eli marraskuun ekana viikonloppuna (viikkoa ennen laskettua aikaa :D ). Synttäri on oikeesti 12 päivänä (on muuten mun nimipäivä). Mies aina sanookin että kun laskettu aika oli isänpäivänä niin ihan kiusallani pidin polvet tiukasti yhdessä ja päästin maailmaan vasta omana nimipäivänäni. Just joo... Laskettu aika on nytkin isänpäivänä.

Viime viikonloppuna pidin meikkikutsut, ihan kivasti vieraita oli. Jopa vanhemman pojan eskariope. Nyt tänä viikonloppuna on sitten viety niitä tuotteita ympäri kaupunkia, osa onneksi haki.

Jokos te muut ootte kovasti miettinyt joulua? Vaikka onhan tässä paljon muutakin mietittävää sitä ennen. Itse oon jo lahjoja miettiny, osto kun jää sinne joulukuulle (veronpalautuksista). Ja et ottasko kuusen tänä jouluna. Viime jouluna ei ollu kun tyttö oli sillon vuoden vanha, nyt varmaan otetaan, ens jouluna sitten taas tuskin kun tää nuorin on just sellasessa vaiheessa..

En oo vielä saanu aikaiseksi oikein mitään vauvan suhteen. Sairaalakassi on pakkaamatta, pinnasänky laittamatta. Jotenkin ajattelee ettei tässä vielä hetkeen mitään tapahdu. Vaikka todennäköisesti aika kiireellä pitää lähtee sit kun synnytys alkaa. Edellinenkin synnytys kesti alusta loppuun vaan alle 4 tuntia, sairaalassa ehdin olla vajaa 2 tuntia.

Löllykälle: jaksamista! :hug: Mulla kans menee hermot tasaisin väliajoin ton miehen kanssa. Se ei vaan tajua... On muuttunu ihmeen kiukkuiseksi ihmiseksi. Oon sanonutkin sille että jos olisi ollut tollanen kun tavattiin, en ikinä olisi hänen kanssaan naimisiin mennyt. Jatkuvaa tiuskimista ja huutamista, on niinkuin olisi jo nyt neljäs lapsi mitä pitää komentaa. Olisi hiljaa jos ei osaa kauniisti puhua. Ilmapiiri ei mikään kovin mukava ole. Eroa on täälläkin funtsattu...

Mutta tällasta tällä kertaa, moikat taas ja yritetään jaksella!
 
mnp4: Joulua oon miettinyt, aika paljonkin..Oon tehnyt lahjalistaa valmiiksi. Mutta mitään en oo saanut aikaseksi hankkia.
Ollaan varmaan joulu ihan kotona oman perheen kesken. Kuusen haluan, meillä on vasta kerran ollut kuusi. Siitä tulee niin ihana jouluntuoksu ja fiilis. Viime jouluna lähdettiin milanoon, joten se joulu meni hieman ohi, nyt haluun oikeen intiimin, lämpimän joulun. Ja meinaan tänä vuonna koittaa tehdä ekan kerran itse laatikoita. =) Lanttua, nam... :p

 
Heissan,pitkästä aikaa....
Kuulumisia käyn lukee vaan ite ei jaksa mitään rustata...

Luminkalla ollutkin jo jännät paikat :)

Löllykkä :hug: Jaksamisia miehen suhteen..

Minä sain pestyä vaunut peräti,miehen pitäsi vielä niitä vähän fiksata kuhan kerkiää.Tuntuu et sillä on ihan liikaakin tekemistä,työt,tuo raksa ja sit mä vielä hoputan joka paikkaan.Perjantainakin oli vielä veljensä luona talkoissa.Ja tietty haluais viettää aikaa meidänkin kanssa.Eilinen sitten vaan lohnotettiin kun oli niin huono ilma =)
Ite ei kyllä jaksa tuolla raksalla enää oikein mitään tehdä kun mahan kanssa inhottava kökkiä :/ Olen sitten keskittynyt sisällä tekemään erilaisia juttuja...

Joulua olen jo miettinyt kovasti jouluhullu kun olen :heart:
Lahjoja olen hankkinut jonkun verran ja itse tehnyt yhden laukun ja korun ja miettinyt valmiiksi mitä pitäsi vielä tehdä,kunhan saisin rahaa ostaa materiaaleja...
Miehelle tässä yksi päivä naureskelinkin että ei nyt vielä jouda synnyttämään kun sitten jäisi kaikki tekemättä mitä olen suunnitellut tekeväni :D
Joulukalenterinkin olen jo suurimmaksi osaksi miettinyt että mitä yllätyksiksi hommaan,ei tarvitse kuin hankkia yllätykset tai osa on tekemistä mutta kun omille ja kummitytölle teen niin saa hankkiakin kaikkea...

Vielä viikko olisi lääkäri käyntiin,saas nähdä onko nuo joka iltaiset supistuksen saaneet jotain aikaiseksi vai kärsinkö turhaan :kieh: Tosi kipeitä ovat,särkylääkettäkin oon syönyt,ei vaan auta ja tulevat ihan 10-15 min välein vaan loppuvat sitten aina kun nukkumaan rupean..
Inhottavia vaan jos joudun niistä kärsimään loppuun asti :kieh:
 
mä laittelen masukuva päivityksen taas ja laitan kuvan vauva nurkasta(koirakin mukana kun tuli näyttää mamille missä se vauva sitten nukkuu..huom siel nurkassa on viel hirmuinen kaaos..mut kerkeehän täs viel :whistle: )


kuvissa siis näkyy aha niin ihanat arvetkin kauniisti ja kuvat on otettu
rv 35+2
 
Tulin nopeasti ilmoittautumaan. Taas on pari päivää mennyt niin, ettei oo jaksanut mitään kirjoitella vaikka joka päivä käynkin lukemassa.

Huomenna olis se synnytystapa-arvio. Jotenkin on taas sellanen olo, et pitää varmaan varata kassi valmiiksi mukaan jos vaikka joutuu jäädä osastolle. Toivottavasti ei tarvi jäädä, mut kun noita suppareita on tullut joka päiva ja alkavat olla kipeitä, niin eipä sitä tiedä vaikka tuolla alapäässä olis tapahtunutkin jotain. Ja kun meillä on tuonne sairaalaan yli 100 kilsaa matkaa, niin mieluummin menee sit sinne etuajassa.

Mut nyt iltapalan kimppuun, kirjoittelen sit huomenna kuulumisia jossain vaiheessa.

-JennyA & prinsessa 35+6-
 
Tietämätön: ihana pallomasu sinulla =) ja toi teitin koiruli on aivan sen näköinen että tietäis jo ketä kohta on vahtimassa :D

Laitoin vielä koneellisen pyöriin pyykkiä, kun pojan mukana mökiltä tuli kurasta ulkovaatetta, niin pitää saada huomiseksi tarhaan puhdasta. Tässä vielä hetki ootellaan kun mies tulis kanssa kotiin (poika ei malta mennä ennen nukkuun) ja sitten tekeen pari herkullista voikkaria ja teetä ja rentoutuun idolssin ja bb:n parissa. :D
 
Joulua olen sen verran miettinyt että olen ehkä suurimman osan lahjoista jo hankkinut =)
Kotona siis vietellään, ehkä käydään mun porukoilla mutta sen näkee sitten! Ihanaa, odotan jo sitä ihanaa joulun tunnelmaa :heart:

Omaan napaan nyt ei mitään ihmeitä... Jännittää mitä ensi yönä taas, saakohan jopa nukkua. Väsyttää kyllä jo nyt joten tänään taidan menää ihan ajoissa petiin =) Ei oo kivoja tuollaiset yövalvomiset kun saa miettiä onko tää nyt menoa vai ei! Vähän niin ku kutmulalla...
 
HELMi79-juuh se on kyl varmaan aika tarkka vaavista=)pääsee oikeen isoveikan rooliin ..=)
ja tää masu on kyl niin pallo et tuntuu et repee kohta=)

mä just huomasin ku otin sukat veke et mun jalat on ihaaaaaaaaaaaaaan turvoksissa siis oikeen kunnolla..eii..

noh mut nyt jätskin pariin=)palaan viel illemmalla
 
Mie en oo pahemmin joulua miettinyt.. Lahjoja tuskin pahemmin hommaillaan, kun ei sitä ylimääräistä oo.. Mutta sen verran ollaan mietitty, että jos vietettäis samallalailla kuin viimekin jouluna. Joulu vietettiin meillä ja meille tuli joulua juhlii: Anoppi ja miehen veli. Puoliksi oli jouluruoat hommattu yms. Anoppi oli joulupukin hommannut (älyttömän mukava joulupukki, jolla oli tonttu mukana. Asuuvat tässä meidän lähellä. Tonttu oli mun tuttu. Ensimmäistä kertaa oli joulupukki kylässä). Saunottiin ja käytiin kirkossa (tai siis minä kävin tyttöjen + anopin kanssa) ja syötiin hyvin :p . Joulukuusi on ehdoton! Tuo joulun tunnun ja se tuoksu on ihana :whistle: .

Luminka: Toivottavasti saat ensi yönä nukuttua!

Mie tuskin saan nukuttuu.. Nyt alkaa oikeasti miettii, että miten esikoisella menee KYS:issä.. Luulen, että hyvin, kun vain alkujännitys on mennyt ohi.. Mutta silti.. Erossa tytöstä 5 päivää.. Yhteensä siis 10 päivää. Viimeisenä perjantaina on arviointikeskustelu, jossa saadaan syy sitten selville puheen viivästymiselle. Pelottaa, itkettää mielettömästi.. Jotenkin sitä vain syyllistää itseään, koska minähän se synnytin etuajassa..Hemmetin raskausmyrkytys.. :'(

Mutta mie oon iloinen, ettei mulla ole nyt ollut turvotusta lainkaan! Aikaisemmissa raskauksissa oli jonkin verran.

Mitenkähän meidän koiruliini ottaa vauvan vastaan.. Huomioikohan toista lainkaan.. :/

JennyAdelina: Tuuhan sit kertoo kuulumiset, kun kerkeet :D

tietämätön: Kivan kokoinen pallo on sinullakin :D :heart:

Tuli tässä taas mieleen sellaista, että enää ei varmaankaan ole mitään lääkärikäyntiä? Ku minulla ei katottu tuota kohdunsuun tilannetta torstaina.. :/

- Red Dragon & Nuppu 37+0 :heart: -
 

Yhteistyössä