Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

Onnea ihan mielettömästi keiju :heart: :flower: . Teidän poika korkkasi sitten hienosti marraskuisten syntyneiden pinon (ainakin näillä tiedoilla, eräät ovat vielä kateissa :whistle: ). Kauheeta, kun tulee ihan tippa linssiin pelkästä ajatuksesta...
 
Hirveästi onnea Keiju+koko perhe :flower: :hug: :heart:

Nyt se sitten on virallisesti poksautettu tämäkin pino =) mutta eihän sitä tosiaan tiedä oliko eka vauva ;)

Minä täällä ahkeroinut koko päivän,kävin neiton kanssa kirppikselläkin kun tuli niin hirveä himo shoppailemaan kun joku oli käynyt vaan kun ei nyt hirveästi,täälläkään :wave: , sitä rahaa niin päädyin käymään kirppiksellä.Löysin vauvalle semmoisen Tiikeri-lelukaaren ja kassin jota aattelin käyttää hoitolaukkuna,maksoi peräti 2? :D
Ja itselle näperrettävää eli vanhan lampun jalan jonka entisöin,saan sitten makkariin yövaloksi että näkee vauvaa syöttää öisin.

Kirppis kamojakin sain hyvin laitettua kasaan,ensi viikolla alkaisi vielä semmoinen,kaverille kyllä sanoin että saa varautua yksin hoitamaan jos joudun vaikka laitokselle,mitä en kyllä usko vaikka nämä supistukset onkin muuttunut yllättävän kipeiksi ja tuntuvat selässä ja tuolla reisissä :/ Saisi kyllä vielä vauveli pysytellä masussa kun minulla on vaikka mitä suunnitteilla ennen vauvan syntymää :LOL:


Mutta nyt sohvalle hetkiseksi kun lasten ohjelmat menossa niin saa hetken rauhassa maata ;)
 
voi keiju onnea koko perheelle!!! :flower: :hug: mä oon niin fiilareissa kun itekin tasan 36+0...ja kateellinen lievästi... ;)
huomenna tulee mun vanhemmat helsinki-visiitille, pitäis jaksaa illalla vie hieman siivota ja laittaa paikkoja kuntoon,täälon aivan sotkuista...
 
KEIJU-isoooooooooooooot halit ja onnittelut..näin mä arvelinkin kun ei susta kuulunu enää mitään..
ite pääsin nukkumaan vasta 8 aamulla ja nukuin onnex 1 asti ja sit äitille kyläilee ja nyt mäkin kautta kotiin..ihan kamaln väsynyt ja ns pönttö sekasin olo..ja kutina jatkuu...ja siis kysyjille,mulla kutisee koko kroppa lähestulkoon ja tiedän et suihku kuivattaa mut on vaan pakko ravata siel kun itkuu saa vääntää vähän väliä=(ja mulle kirjotti leguri heinix nimistä lääkettä allergiaa(jos vaikka jotain sellasta olis..)mut tää kutina on ihan kauheeta..en jaaaaaaksaa enää...mut nyt meen kierii vaik tonne lattialle :headwall: |O
jaksuja kaikille..
 
onnea keijulle ja koko perheelle :flower: :heart:

Meillä keijunkaa mentii samoil viikoil... nii ehkä mullaki syntyy pian :saint: mulla tänään siis 36 tasan :heart:

Siis ihanaa, marraskuun eka vaavi syntyny, oon ihan fiiliksissä :heart: tai siis marraskuun vaavi syntyny lokakuussa :heart:

Tässä mun rv.36maha


Eilen kättärillä oli lääkärin kontrolliaika taas ja kaikki hyvin. Kohdunkaula lyhentynyt, mut jäljellä viel 2cm ja oli pehmee mut ei auki. Pienellä on ihan oma pikkunen kasvukäyrä, jota kasvaa :heart: painoarvio oli siis rv.35+6 2200g :heart: Sain kahden viikon päähän ajan viel, mut toivottavasti pikkanen syntyis ennen sitä, en jaksa enää tätä. :whistle:

Rinzessa ja papuRinssi rv.36+0 :heart:
 
Voi että, kyllä niin huippuu että vauvoja alkaa putkahteleen maailmaan :heart: Ihan tässä on niin täpinöissään, toisen puolesta!

Rinzessa: kaunis on sinunkin masusi =)

Nyt pyykit laittaan narulle ja herkutteleen omenariisipuurolla :p Saa pojan vielä unille, niin pääsee rentoutuun teeveen pariin.
 
onnea keiju! toivon etten tule perässä vko 34+4. kävin käyrillä vastaan otolla kun verenpaineet korkeat.siinä alkoi supistleen napakasti ja 5min välein puol tuntia. ja sanon että sxazttui! 3s lapsi ja ollvat ihan rehellisiä supistuksia jotka tuntui pyllyssä asti kun toinen painui alemmas. kotia lääkäri laittoi kun vain 2 sormelle auki ja kaulaa vähän... sanoin kyl että viikko sitte kiinni ja kanavaa yli 3cm.no kotona ollan ja lähen takasin jos alkaa uudestaan.nyt rauhallisempaa kun vain 20mn välein tulee pitkinä mutta terävinä. näin parempi kun tiedän että laskeutuu vaan. aamulla olo taas ok. :D :D
 
Laitoin toiseen liikkeeseen menee tilauksen. Soitin ja kysyin mikä on toimitusaika. Sanoi, että 10 päivää.. Mutta tarkistaa vielä asian.

Ostin sitten maton olohuoneeseen ja eteiseen. Ensimmäisen tuttipullonkin ostin ja sitten ne sisaruslahjat. Niin ja vaippojakin. Ja tuli sitten ostettua myös tytöille muovailuvahoja ja alphapet-peli kirjakaupasta, olivat alennuksessa :whistle: . Ja tytöt halusivat pienet pallotkin..

Mutta nyt sitten kahtelee ohjelmia.

Nyt odottelen huomista ä-polia tällä hetkellä :D.
 
siis nyt täytyy myöntää, että mult tulee nyt nolo kyssäri :ashamed: mut pakko kysyy et saa selvyyden... ELI kuinka käytännössä tutit ja pullot keitetään? Siis kattilaan vesi ja annetaan kiehuu siel? Siis kauanko? Eix ne sula? Laitanko ne sinne vasta kun vesi kiehuu? Pysyykö ne siel veden alla? :attn:

Kiitti masukehuista.

Rinzessa ja papuRinssi rv.36+0 :heart:
 
hei kaikki. aikoihin en ole kirjoitellut, lukenut juttuja ahkerasti olen kuitenkin.

keiju onneksi olkoon vauvan johdosta :flower:

itselläni on tilanne se että viime perjantaina on tehty sektio päätös edellisen lapsen synnytyksessä tulleen erbin pareesin johdosta. tänään sairaalasta soitettiin että suuri päivä on 30.10. hieno syntymäpäivälahja sillä seuraavana päivänä on oma syntymäpäiväni.

mymmeli ja vaavi 35+3
 

Yhteistyössä