RD: Ja pah, turhaan tunnet syyllisyyttä kun ei seksit kiinnosta. Ei täälläkään tekis mieli ollenkaan, ei pitkään aikaan!Ja miten ihmeessä sitä jaksais jos sais kaiken yksin tehdä!
On kyllä ikävä juttu jos saat aina tuollaiset kommentit jos pyydät tekee jotain. Mä oon huomannut et kaikki on mun kontilla ja sit mä pyydän "apua" ukolta et voisitko tehdä sitä ja tätä. Vaikka se ei koskaan mua pyydä tekee...
Jospa miehes löytäs pian töitä, helpottais varmaan teillä raha-asiatkin. Ja ehkä menis "oikeeseen" aikaan nukkumaan ettei nukkuis puoliin päiviin asti. Meillä tosin ukko joutuu nukkumaan kolmen viikon välein tuonne kahteen kun on yövuoroja. Mut ompahan sit sen jälkeen vedossa, laitan siivoomaan joskus :kieh:
Ja elähän nyt sitä adoptiota mieti oikeesti, monesti vaan perheet valitettavasti särkyvät. Mutta parempi lapsilla on olla kahdessa rakastavassa kodissa kuin yhdessä jossa riidellään eikä vanhemmat jaksa toisiaan. (en sisi tarkoita tuolla vikalla just teitä, en tiedä tarkkaan edes teidän tilannetta, mut pointtina)
En tietenkään ole sanomassa nyt että teidän pitäis erota, en todellakaan. Mut jos niin käy, ei se elämä ehkä siihen lopu. Ja kai siitä joskus selviää!
Niin, ja mun mielestä parisuhteessa ei tarviis "pelätä" mitä toiselle sanoo. Siis että joutuisi miettimään mitä sanoo ettei toinen suuttuisi. Mä välillä taidan laukoa liiankin suoraan ja sit kaduttaa. Eli vähän tulee joskus liian pahasti sanottua, ajatus tulee heti perässä kun sanat jo suusta tulleet
Pakkasta oli aamulla kaheksan aikaan -2
Hui, kylmä on jo!
Sain eilen illalla pestyä vauvelille vanupuvun kotiin tuloa varten jos on lämmintä.
Jaahas, mitähän tässä oikein tekis? Ei mitään tekemistä, kaikki nukkuu täällä...
Päiväruoan tein jo pari tuntia sitten, on jo jääkaapissa. Makaronilaatikkoa, neiti tykkää kovasti kun voi sormin syödä, ei oikein lusikassa tahdo pysyä
Pinaattilettuja vedeltiin tuossa, pitkästä aikaa! Tosi hyviltä maistuivat
Ootteko tilanneet jääkaappiin jotain herkkuja kun palaatte sairaalasta? =)
Mulla oli viimeks lista mitä syömistä haluan kotona olevan
Nyt en ole vielä miettinyt mitä ehdottomasti haluasin kotiuduttua syödä.. Mies väläytti tosin että maksalaatikkoa kuulemma ois tarjolla
Mä oon haaveillut ihanasta maksalaatikosta pitkän aikaa joten se ois aika hyvää syödä kun vauva on poissa masusta =) Saishan sitä nytkin vähän syödä, mut kasvatetaan himoja vielä vähän aikaa B)
Luminka ja neitonen 36+5