rinzessa: mie oon keittäny ihan vaan niin, että isossa kattilassa oon kuumentanu vettä ja kun se kiehuu niin sit nakannu sinne ne tutit ja pullot ja muut. Tuttipulloista oon kaikki irtoovat osat irrotellu. Viitisen minuuttia keitellään, eivät sula. Oon vähän painellu niitä välillä syvemmälle veteen, kun varsinki pullot kelluu kun eivät täyty ihan kunnolla sillä vedellä. Rintapumpun osat oon keitelly kans ihan samalla tavalla.
Mulla on ollu tänään kans tosi herkkä supistelupäivä. Iltapäivästä jonkun aikaa tuli ihan tasaseenki 10 min. välein, mutta rauhottu sitten. Ei oo kovinka kipeitä, vähän jomostelee välillä. On alamaha ja liitokset taas kipeytyny pikkuhiljaa, eli ei varmaanka se eilinen kävely tehny sit kuitenka hyvää. Eli pitänee sit tyytyä tosiaan tähän oman pihan ja lähipuiston leikkipaikkoihin - tylsää!!
Huomenna ois neuvolakäynti. Pitääki muuten mittailla vielä verenpaineita!
Hyvät yöt!!
Mulla on ollu tänään kans tosi herkkä supistelupäivä. Iltapäivästä jonkun aikaa tuli ihan tasaseenki 10 min. välein, mutta rauhottu sitten. Ei oo kovinka kipeitä, vähän jomostelee välillä. On alamaha ja liitokset taas kipeytyny pikkuhiljaa, eli ei varmaanka se eilinen kävely tehny sit kuitenka hyvää. Eli pitänee sit tyytyä tosiaan tähän oman pihan ja lähipuiston leikkipaikkoihin - tylsää!!
Huomenna ois neuvolakäynti. Pitääki muuten mittailla vielä verenpaineita!
Hyvät yöt!!