huomenta! huhhuh,onpa täällä ollut jännää illalla! pitääkin alkaa varmaan useemmin tulla tänne roikkumaan... mä oon ihan innoissani kun sain vihdoin ja viimein nukuttua vähän paremmin.yöllä kävin vaan 3 krtaa vessas ja kääntyilemäs ja sit jostain neljästä eteenpäin nukuin lähes häiriöttä kaheksaan ja jatkoin vielä sit kymmeneen kun mies lähti töihin. vasemman puolen iskiaskivut on vähän heikenneet,tosin nyt tuntuu oikeassa lonkassakin ikävältä jo...argh
vaikka luulenkin että en vielä viikkoihin ala synnyttämään, niin silti on jo paniikki siittä että mitä jos en tunnista niitä oikeita supistuksia...monesti oon muittenkin kipujen ja sairastumisien kanssa ollut just sellanen että een mä mihkää lääkäriin lähde,ei tässä nyt mitää (vaikka itku tulee silmään jne..)ja aina lääkärillä ollessa vähättelen kaikkia oireita...ja sit ihmettelen myöhemmin että no miks ne ei ottanu mua tosissaan,huoh...
taidanpa alkaa keittelemään kaffetta että jaksaa olla hereillä
noonie 36+0 *poks*
vaikka luulenkin että en vielä viikkoihin ala synnyttämään, niin silti on jo paniikki siittä että mitä jos en tunnista niitä oikeita supistuksia...monesti oon muittenkin kipujen ja sairastumisien kanssa ollut just sellanen että een mä mihkää lääkäriin lähde,ei tässä nyt mitää (vaikka itku tulee silmään jne..)ja aina lääkärillä ollessa vähättelen kaikkia oireita...ja sit ihmettelen myöhemmin että no miks ne ei ottanu mua tosissaan,huoh...
taidanpa alkaa keittelemään kaffetta että jaksaa olla hereillä
noonie 36+0 *poks*