Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

Kyl se mies töistä pois saadaan, mut eri asia kui nopeasti :LOL: Ensi viikko ois jo sopivampi, ois vaikka kui monta hoitajaa esikoiselle =) Se tässä kaikista eniten mietityttää... Kun mun äidillä viikot töitä, siskolla vielä paljon koulujuttuja (valmistuu jouluna )... Mut senhän näkee sitten kuka tänne hälyytetään vai joudunks ihan yksin lähtee :snotty:
 
Elkeehän nyt kaikki alkako jo jakaantuu :D. Älkää minua yksin jättäkö tähän pinoon norkoilee :saint:

Mie oon kyl toisaalta aika paniikissa, jos en olekaan jo valmiina sairaalassa, kun synnytys alkaa.. Ja mistä mie osaan lähtee sairaalaan.. Kääks..

Mutta nyt taidan lähteä nukkuu.. Jos en sit rupea kahtoo prisonia..

 
Tää lähtee kans nukkumaan, tai ainakin yrittämään.. Ärsyttää kun vois nukkua mut sit menee pyörimiseks ym :kieh: Iso neiti nukkuu nätisti yöt, tää toinen vaan tahtoo myllätä välillä. Mut onpahan ainakin hiljaa toistaiseksi =)

Mitenkähän illalla/yöllä esikoinen saa nukuttua jos vauva sattuu itkemään...? Meillä vaan kapea käytävä huoneiden välissä ja hyvin kyllä kuuluu. Miten muilla joilla jo pari isompaa lasta, miten vanhempi saanut nukuttua jos pienempi itkenyt?

Mun pikkusiskollani (1v2kk nuorempi) oli koliikki. Minä olin kuulemma ekana yönä herännyt, äiti oli vaan sanonut että rupeehan nukkumaan, ja en sen jälkeen ollut aamuyöllä siskon itkuihin herännyt :D Ja samassa huoneessa kaikki huuto oli tapahtunut...
Oisko ollut meikäläisellä vähän hyvät unenlahjat :LOL: Ei enää onnistuis hirmu itkuissa nukkuminen!
 
Kyl kuulostaa "lupaavalta" tuo tietämättömän olokin :D

Itelläki "olevinaan" kaikenlaista vaan en usko et synnyttämään tässä kuussa tarttee ees haaveilla pääsevänsä ;)
Esikoisen aikaan olin päivän kaupungilla ystävän kanssa ja vähän ihmettelin oloa,semmonen kova pallo oli maha koko ajan ja semmonen jännä tunne mut en ees osannu aatella et ois synnytys käynnissä.No iltapalalla uhkasin miehelle etten synnytä ollenkaan ja siitä puol tuntii nii veet meni :D
Minä kans miettinyt et mistä sitä osaa lähteä sit oikeeseen aikaan sairaalaan.Kun kuopus käynnistettiin niin olin valmiiksi sairaalassa.Nyt jos pitää vaikka suppareilta lähteä nii millon sit lähen...No ainaki sit kun rupee koskee niin paljon etten kotona pysty olee...

Noita isompien hoito juttuja olen minäkin miettinyt että kelle soittaa jos yöllä tulee lähtö...entäs jos kukaan ei vastaa puhelimeen :/ mummo nyt on valmiudessa vaan hällä tunnin matka et ei ihan heti ennätä paikalle....

Luminka Meillä ainakin esikko nukkunut kuin tukki kun kuopus syntyi ja yöllä maitoa huuteli...mutta aika vähän kyllä itki esikkoon verrattuna,jolla koliikki...nyt meillä makkarit vierekkäin ja kyllä se huuto nyt kuuluu lasten huoneeseen jos koliikki vauvalla on mutta uskon että nukkuvat kyllä ihan hyvin tai ainakin toivon ;)

Tästä tais nyt tulla ihan sekava teksti kun väsyttää mut miestä tässä oottelen viel kotia....
Joten nyt öitä ja jaksuja yöllä supistusten kanssa valvoville :hug:
 
täällä kärvistellään supistelujen parissa, alkoivat tuossa klo:19 jälkeen ja edelleen niitä tulee, koitin tuossa nukkuakkin mutta sain jopa 15min nukuttua kunnes heräsin kun supisti niin että itkuu tuli. pitää tässä kattoo rauhoittuuko nämä vai pitääkö lähtä näytille. Turhaa reissua en haluis tehdä.
 
KUTMULA-joo kyllähän tää olo näyttää jatkuvan..mut en usko et viel lähetään..tosin mies oli jo lähössä=) mielellään en lähtis vielä..

KEIJU-koita jaksella..täälläkin olo jatkuu mut ei niin kivuliaana mut supistelee silti ja koko ajan pisuttaa ihan hirveesti...ja paineen tunnetta alhaalla...ite laitoin juvä tynyyn lämpee ja katotaan jos se hellittäis..ihmeen rauhallinen olo itellä..mä en oo ikinä näin ns tyyni...mut en vaan usko et viel mennään...=)
 
Siis vo härregyydd, täällähän alkaa tapahtua! :eek: Mä en ole orientoitunut millään tasolla vielä synnyttämään. :D

HM:
Tsemppiä osastolla oleskeluun, eiköhän ne pikkuiset pian synny!
keiju ja tietämätön: Vieläkö kotona olette vai joko tuli lähtö?

Mä en saa nukuttua kun aivan tajuttoman kipeä peräpukama tuli tänään. Itkua olen illan vääntänyt kun sattuu niin tajuttomasti pienikin liike. Ukko menee aamulla töihin enkä tiedä kuinka selviän esikoisen kanssa yksin, kun isännän työvuoro kestää 24h. :eek: Apoteekin rasvaa olen laitellut ja panadolia syöny ku leipää, mut ei ole apua.Tulin sit tänne notkumaan kun löysin hyvän asennon istualtani.

Mulla on ens viikolla viimeinen lääkärineuvola, äitipoli käyntejä ei ole suunnitteilla. Eilen kävin terkalla neuvolassa ja muuten menee ihan kivasti mutta painoa alkaa olla jo vähän liikaa. Tulee sellasta 700grammaa viikossa. Tosin esikkoa odottaessa paras viikkotulos oli +1,9kg/viikko! :LOL: Rosin sillo ei paljoa naurattunu. Eikä ollu turvotusta vaan ihan syömällä sain komeat lukemat tauluun.

Taidan alkaa koulutehtäviä tekemään niin sais jonku tehtävistä pois alta vielä ennen beiben saapumista.
 
MAILOU-täällä kotona ollaan supparit loppu mut vihlonta jäi...nukkuisin varmasti muuten mut kutina iski vuorostaan ni valvotaan taas sitten...
voih inhottavia noi pukamat,tää raskaus on niin ihanaa kaikkine herkkuineen..itellä kans sama vaiva ja ei ees lähe rasvalla,mut ei kyl oo kipeekään,mut ei se nyt kiva silti oo,,,
raskaus aikana ei vissiin ees tehä noille pukamille mitään jos ei rasvalla lähe,vai??

noh kai sitä vois mennä jääkaappia tyhjentää sit seuraavax ja huomenna meinaan kyl nukkua niiiiiiiiiiiiiin pitkään ku ikinä voin... =)
 
Voin sana että pukamakipuun auttaa se että suihkuttelee niin kylmällä vedellä kuin kykenee ja jos pukama n peräsulen reunalla niin työntää pukaman sisään. Itselläni on ollut jo vuosikausia melko harmiton peräpukama mutta sehän otti ja ärtyi kun kävin tuon pojan synnyttämässä. Suihkuttelin kylmällä ja jos oli oikein kipeä niin puuduttelin vielä jääpalalla ja sitten työnsin peräpukamavoiteen kera sen pukaman kohouman sisälle peräsuoleen niin johan alkoi rauhoittua.
 
siis mä tuun hullux ku tähän kutinaan muka oo mitään syytä...ei auta suihkut ei rasvat ym..täällä mä pyörin ja kello on kohta puol 5 ja mies lähtee töihin..jippiaijee!!!nyt kaikki vinkit tervetulleita kun heräilette(varmaan just nukahtanu sillon)vastaisuutta varten...ja siis mun kaikki arvot oli ok maksa ym et ei oo mitään sellasta.... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O
 
Huomenia!
pitkästä aikaa pääsi koneelle,olin äidin ja isän luona kylässä muutaman päivän ja tänään sitten lääkärineuvola.Vähän jänskättää,että mitä siellä sanotaan.Mulla aivan kamala turvotus ja maha ei toimi yhtään.Neuvolasta vielä,että katsovat samalla ultralla painoarvion ja onko poju kääntynyt.Ite en osaa sanoa oisko tuo jo rt:ssä.Tulen neuvolan jälkeen kertomaan kuulumisia...
Äityliini ja pötkylä rv34+6
 
Hui, täällähän on ollut vilskettä illalla :D

Jokohan keiju lähti nyytinhakumatkalle?

Mistä kohtaa sua tietämätön kutittaa? Vai ihan joka puolelta? Ootko lääkärin kanssa puhunut, jos voisit ottaa allergialääkkeen kutinaan? Niitähän ei yleensä raskaana oleville suositella, mutta esim. cetirizin on ollut pitkään markkinoilla ja siitä on eniten raskaanaolevien käyttökokemuksia. Itselläkin oli kesällä aika kovat allergiaoireet (tosin mulla nuha ja silmäoireita) ja otin jokusen allergialääkkeen. Mutta kysy ihmeessä lääkäriltä! Muuten en valitettavasti osaa sua auttaa, toivotaan, että kutina loppuu kun vauva syntyy :)

Ja noi pukamat on kyllä hanurista, ihan kirjaimellisesti |O . Tosiaan suihkuttelu useasti auttaa vähän ja ne pitäis saada tungettua takaisin sisään, niin ei koske niin paljon :$ . Tosin helpommin sanottu kuin tehty, jos ne on tosi ärtyneet ja kipeet. Mä lopetin rautatablettien syömisen, kun en enää jaksanut noita pukamia (ummetuksesta) ja nyt on peräpää suht bueno :LOL: . Mutta synnytyksen jälkeen sitten taas... :/

Joo, huomasin eilen, että meidän digikamera on ihan tuusana ja pitäis alkaa uutta kattelemaan. Mies ottaa oikeestaan kaikki kuvat kännykällä, kun sillä on siinä tosi hyvä kamera. Minä taas en oo mikään valokuvailija, mutta nyt kun vauva tulee taloon tulee varmaan taas räpsittyä kuvia satamäärin. Mut nyt nettiin kameroita kattelemaan :wave:
 
Huomenta!
Ompas täällä ollut "vipinää" koko yön, siis palstalla :D (yökukkujia)
Itellä meni kanssa yö vähän pyllylleen; sai hakee asentoo ja oli ahdasta, kun poika välissä ja mies kun nukkuu muutenkin huonosti niin... :headwall: Sitten tuli vielä jotenkin kylmäkin. Eipä ihme, kun aamulla katoin mittariin; -5astetta! :eek: Meillä kun tää rintamamiestalon yläkerta ei ole maailman tiivimmin rakennettu, huiku käy joka nurkasta..
Mutta mä sitten pyöriskelen sängyssä, en pirullakaan nouse ylös, kun mietin että kohta ne alkaa ne yövalvomiset...niin sitten täällä ollaan :LOL:

MIkään ei oo kyllä aamulla parempaa kuin tuore kahvi, mustana ja paahdettua ruisleipää runsailla höysteillä!! :p

Luminka: herkullisen näköinen kakku!!!

RD: kaunis masu sinullakin!! aika lailla edessä ;) (jatkanko arvuuuttelua??)

Nyt sairaalaa kattoon!!

helmi 36+4 :heart:
 
sitä muuten osaa kaivata jo palstalaisia ihan sen perusteella että mihin aikaa yleensä joku tänne kirjottaa! KEIJU on aina tälleen aamulla mun kanssa samaan aikaa kirjaamassa... :attn: :attn: Huhuu, missä oot??
 
Jaahas, täällähän tapahtuu!! Jännityksellä odottelen kuulumisia! :)

Me saatiin eilen vaunuasia ratkaistua. Saatiin lainaan se pehmeä koppa miehen siskolta ja se mahtu tosi hyvin esikoisen rattaisiin. Ne rattaat on semmoset tukevat kuomurattaat, oikeestaan ihan samanlaiset kuin brion samanikäisten yhdistelmien ratasosa, matalammat vaan. Eli sit saa esikoinen luopua rattaistaan, tosin enpä ois voinu niitä yhtäaikaa vaunujen kans työnnelläkkä. :D Onneks tulee talvi niin saa pulkan sit mukaan jos kävelyväsy iskee. Nuo kiinteekoppaset vaunut laitetaan sit parvekevaunuiks. Koottiin eilen ne kuntoon. Nyt pitäs vielä parvekkeelta ottaa kalusteet talvisäilöön niin sit mahtuu ne vaunut sinne hyvin. Meillä on melko suojaisa parveke, semmonen syvän mallinen ja vielä iso puu siinä edessä niin ei pääse kovasti tuulemaan ja pyryttämään siihen. Sadesuojan kun vielä laittaa päälle, niin eiköhän se palleroinen tarkene sielläki nukkua!

Miulla on olo edelleen tosi hyvä - pakko sanoa vaikka monilla tuntuu olevan melko tuskaiset olot... :( . Miusta tuntuu että mie en oo näin hyvin voinu koko raskausaikana, kun on tuo kylkisärky vaivannu. Tosi hyvin saan nukuttuaki eikä esikoinenka oo herätelly viime öinä. Eilen käytiin vähän kauempana siis leikkipuistossaki. Nyt on vähän lihakset jäykkänä kun pitkästä aikaa on liikkunu.

Eilen oli illasta hieman kummallista kipuilua ja maha on täälläki sinkeä ja jotenki oudon tuntuinen, mutta en usko että ennakois vielä mitään. En kyllä muista että esikoisenka aikana ois ollu mitään ennakko-oireita, se vaan sit lähti syntymään. En usko kyllä että syntyis vielä...vois sen pari viikkoa vielä viihtyä masussa, sit vois syntyä. :) Nyt varsinki kun on hyvä olla fyysisesti niin nautin ihan näistä päivistä kun saa vielä tehä kaikkee omia juttujaan ennen vauvakiireiden alkua!

Mutta jaksuja kaikille "vaivaisille". Toivotaan että vauvoja alkaa putkahdella ja olot sit parantua! :)

Anzkuli 35+6
 
Huomenta!

Hui, täällähän on alkanut tapahtua! nyt täytyy roikkua kaikki kotona olo aika että näkee heti kun jotain uutisia tulee!:)

kantoliinasta kysymys niille joilla kokemusta, niin minkä ikäisenä vauvan saa laittaa sinne? kahden viikon vai vaikka heti parin päivän ikäisenä? mulla on kaverin kantoliina lainassa eikä ennen kokemusta. sitten toinne juttu niin voikohan tuollaisen trikooliinan pestä ihan normaalisti koneessa? kun kaveri oli leikannut just pesulapun siitä pois niin ei nää, mutta täytyy vielä kaverilta kysäistä etten pilaa sitten liinaa.

mua on alkanut jännittämään hirveästi! ja iskemään paniikki kun läheskään kaikki ei oo valmiina ja parturissakin käymättä. ajattelinpas taas käydä pomolta kysäisemässä sitä loppu palkkaa niin sais tehdä viimeisiä hankintoja, on ollut pakko siirtää tuonnemmaksi raha tilanteen takia. matkarattaat puuttuu vielä ja turvakaukaloasia pitäis ratkaista.

mutta nyt aamutoimiin tässsä sairaalasarjan lomassa.

voimia kaikille!:)

korppinen 36+3
 
helmi: Saahan sitä arvuuttelua jatkaa :D ;) :whistle:

mie saan yön ihan hyvn nukuttua, mutta nyt on ollut siten maha sekaisin.. Oon varmaan neljä kertaa ravannut vessassa ja väsymys on mieletöntä, ku jouduin taas kerran herää kesken unien. Ei oo kivaa.. Enkö saa tänäänkään mitään tehtyä :headwall:

Jokohan keiju on synnyttämässä/synnyttänyt? :whistle: :attn:

Red Dragon & Nuppu 36+3 :heart:
 
Huh, onpas täällä ollut jännä yö :) !

Keiju; Joko lähdit vai pidätkö vain meitä jännityksessä ;) ?

HM;
Sullakin alkaa olla jo tosi jännät ajat, varmaan enää päivistä tai ehkä tunneista kiinni! Vai joko kenties olet tositoimissa? Jaksuja kuitenkin osastolla oleiluun! :hug:

tietämätön; Sullakin oli jännät paikat, toivottavasti nuo supparit eivät kovin pitkään tuolla lailla kiusaa, että loppuvatkin sitten kesken kaiken.
Et kertonut että mistä kutittaa, mutta tuo suihkuttelu ei varmaankaa helpota kutinaa (kuin ehkä sen hetken kun suihkussa on) vaan päinvastoin, tiheä suihkussa käyminen kuitenkin kuivattaa ihoa mistä taas siis aiheutuu kutinaa.

paula83; Sullakin saattaa olla tositoimet edessä jo parin viikon päästä!

Alkaa tähänkin pinoon poksahdella vauvoja todenteolla pian! Pitkään ollaankin kaikki oltu kasassa! Olisikohan tulentyttö ollut jo ensimmäinen nyytin hakija, kun ei ole kuulunut mitään???

RD ja kutmula; Minäkään en ole ihan vielä jakautumassa, joten täällä on ainakin vielä yksi joka pinoilee vielä marraskuussakin, mullahan on LA:kin vasta 15.pvä, joten senkin puolesta olen varmaankin viimeisten joukossa jakautumassa. Toisaalta ajattelin kyllä tähdätä tuohon isänpäivään ;)

Minäkin olen miettinyt juuri tuota, että miten sitä osaakaan taas lähteä oikeaan aikaan sairaalaan. Kahdesta ensimmäisestä lapsesta alkoivat kunnon napakat supistukset heti säännöllisinä (väli n. 15 min) pikku hiljaa tihentyen ja napakoituen vielä lisää. Mutta tuosta kolmannesta supistuksia, lievähköjä, tuli pitkin päivää väliä puolesta tunnista pariin tuntiin. Olivat kuitenkin selkeitä, selvä alku ja loppu ja tunnistin ne supistuksiksi, kipeitä eivät kuitenkaan olleet. Iltaan kohti sen verran tihentyivät, että väli alkoi olla aina sen 20 minuuttia, mutta tuntuivat aika tehottimilta vieläkin. Soitettiin sitten kuitenkin hoitaja lapsille ja ajateltiin, että käydään näyttäytymässä, jos sairaalasta sanottaisiin, ettei synnytys ole vielä käynnissä, sitä osaisi sitten paremmin nukkua yönsä. Joskus kymmenen ja yhdentoista välillä oltiin sairaalassa ja olin muistaakseni 3-4 senttiä auki, saliin päästiin ja tyttö syntyi neljän aikoihin yöllä.
Kuopuksesta ensimmäinen supistus tuli joskus aamuyön viimeisinä tunteina ja seuraava tuli joskus 10-15 minuutin päästä. Melko laimeana tosin. Sen jälkeen niitä tuli n. 20 min välein. Kun nousin laittamaan aamupalaa, välit alkoivat heitellä 15 minuutista 30 minuuttiin. Edelleenkään eivät tuntuneet tehokkailta, joten uskalsin päästää miehen töihin. No mieshän soittelin sitten vähän väliä töistä, että mikä tilanne ja itseä alkoi jo ärsyttää. Puoleen päivään mennessä supistuksiin ei ollut tullut lisää tehoa eikä säännöllisyyttäkään, välit edelleen 15-30 minuuttia (useimmiten kuitenkin 15-20minuuttia). Taas kun mies soitti, niin annoin hänelle sitten luvan soitella hoitajalle, josko tulisi sitten vaikka mulle seuraksi, oma olo oli kuitenkin melko levoton, pyörin ympyrää. Puoli yhden maissa lupasin sitten miehelle, että käydään näytillä, supparit eivät edelleenkään olleet kipeitä ja tuntui hullulta lähteä sinne kätilöiden aikaa haaskaamaan. Sanoinkin sisään mennessä, että tultiin nyt vain tarkastamaan tilanne, kun suppareita kuitenkin tullut aamusta asti eikä edelliset synntyksetkään olleet kestäneet kuin 6-7 tuntia. Kätilö sitten kysyi vielä, että pystynkö odottelemaan siinä aulassa vähän aikaa ja pystyinhän minä :whistle: (oltiin juuri vähän aikaisemmin kaverin kanssa juteltu, kun joku synnyttämään tullut äiti oli laitettu käytävälle odottamaan ja oli joutunut olemaan puoli tuntia odottamassa kauheissa tuskissa). Hetken päästä kätilö tuli hakemaan mut tutkimushuoneeseen ja olinkin jo melkein 4 senttiä auki. Sain päättää, että jäänkö sinne vai lähdenkö kotiin. No ehdotin, että jos saisin vaikka peräruiskeen, kun edellisellä kerrallakin se toi lisäpotkua synnytykseen. Toivettani kuunneltiin ja pian vessareissun jälkeen supistuksiin tuli selkeästi lisää tehoa ja väli tiheni 5 minuuttiin (eli suosittelen tuota ruisketta, jos synnytys ei tunnu edistyvän!), istuin keinutuolissa hiljalleen keinutellen ja supistuksen tullessa keskityin rentouttamaan kasvolihakset (samalla koko vartalo rentoutuu) samalla ilokaasua vedellen. Muutaman tunnin päästä välit tiheni äkisti alle pariin minuuttiin ja kipu aivan mieletön. Olin kuitenkin niin pöllyssä, etten kerennyt toeta supistuksien välissä sen verran että olisin saanut miehelle sanottua, että soittaa kelloa: HALUAN JOTAIN TUJUMPAA LIEVITYSTÄ!!! |O . Vihdoin ja viimein kätilö saapui oma-aloitteisesti tarkistamaan tilannetta ja kysyi tahdonko jo vahvempaa kivunlievitystä, sain nyökytettyä. Ensin pitäisi kuitenkin tutkia tilanne alakerrassa, hyvin auennut, mutta rakko täynnä, pitäisi käydä pissillä (tällä kertaa yritän oma-aloitteisesti käydä useammin pissillä, koska...). Vessareissu tiesi sitten sitä, että ainoa kivunlievitys, ilokaasu, piti jättää taakse ja siitäkös se "riemu" repesi. Yritin siinä pöntöllä tiristää pissaa, jota ei tullut ja ainoa mitä mielessä oli, etten selviä hengissä siitä kivusta. Lopulta luovutin ja lähdin takaisin, sillä 5 metrin matkalla tuli jo pari supistusta ja kätilö sanoi katsoessa minua, ettei nyt taideta enää ehtiä saada mitään kivunlievitystä. Kätilö kiiruhti auttamaan minut sänkyyn ja vihdoin päästyäni selälleni supistusten pienissä väleissä, tutki tilanteen -> saa alkaa ponnistamaan. Miehen käski antaa ilokaasumaskin pikaisesti. Parilla ponnistuksella poika oli maailmassa ja kaikki kipu ja paniikki tiessään :heart: . Sairaalaan oltiin tultu vain kolmisen tuntia aikaisemmin...

No tulipa kerrottua synnytystarinoitakin samalla :whistle: ... Kummasti nuo vain pyrkivät mieleen, kun synnytys alkaa lähestyä...

Mutta nyt taas töiden pariin :saint:

viides rv 34+4 (1½ työpäivää jäljellä...)
 
Hei!
Neuvolassa käyty ja seuraavaa oli:
RV 34+6
Paino:78kg
Verenpaine:128/80
Hb:115
Syke:+150
Liikkeet:+
Lääkäri arvioi vauvan painoksi 3 kg,kohdunsuu oli puol senttiä auki ja pehmeä,hiukan kanavaa jäljellä,mutta vauva edelleen poikittain.Kahden viikon päästä tarkastetaan ja jos ei sitten ole kääntynyt niin äippäpolille lähete.Neuvoivat lähtemään viipymättä synnärille jos synnytys käynnistyy voi kuulemma tulla nopsaa tai jos lapsivedet menee niin sitten ambulansilla.Meinas että pitää nopsaa toimia ku edellinen tullut alle 4 tunnissa..aika sekavaa tekstiä mut kai tosta jotain selvää saa..
 
Huomenta!

Nukuin sit viime yönä 3tuntia kolmessa eri osassa. Nyt odotan, että tuo esikko menee päiväunille niin aion itsekin yrittää nukkumista. Mä kokeilin noihin halvatun pukamiin viime yönä kaikkea mahdollista saunasta jääpaloihin. :eek: Yritin runnoon niitä takasin tonne pimentoon mistä ovat tulleetkin, mutta eivät siellä vaan pysyneet. Nyt on jo aavistuksen helpompi olla, mutta kävely on edelleen sen näköstä että ois pingispallo pakaroiden välissä. :/ Ja kipeet on vielä, muttaehkä valoa tunnelin päässä jo näkyvissä...

Mä olin suunnitellut tänään järjesteleväni kaappeja kattovani viimeisiä vauvatavaroita valmiiksi. Ei vaan tuo kyykkiminen tällä hetkellä kiinnosta joten täytyy vaan keskittyä makoiluun.

MaiLou ja mini 36+1
 

Yhteistyössä