Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

HotCoffee: Onnea kovasti naimisiin menon johdosta!! :flower: :flower: :flower: Joko jännittää huominen?!? Mie oisin ainaki ihan tulisilla hiilillä! :)

Eipäs ihmeitä tänne. Tänään on kunnolla painanu tuonne kylkiluihin. Sama oli esikoisen kans, ei niinkä selkään koskenu, vaan enemmänki oikeen puolen kylkiluihin etu- ja takapuolelle. Selkä on kyllä väsyny. Pitää varmaan yrittää vähän venytellä. Ja ajoissa nukkumaan...

Anzkuli 22+2
 
Maistraatissa juu mentiin ja 1.7 oli The Päivä :D . Ja Anzkuli: kyllä jännittää, miehen suku (lue:äiti ja sisko) on sellaista ylidramaattista porukkaa ja luulenpa, että kaakatusta kestää tällä kertaa todella pitkään :kieh:
 
tietämätön: No mullehan neuvolassa annettiin hurjat kaksi viikkoa kerrallaan saikkua! Eli siis ravasin lääkärillä joka toinen viikko :kieh: Neuvolalääkäri on meillä aina torstaisin tavattavissa, niin laittoi aina silleen saikun et ennätin varata neuvolaan uuden ajan ettei tarvinnut päivystyksessä käydä. Pakkohan se on saikkua ottaa jos ei yksinkertaisesti kykene!
Ja muista että mikään työpaikka ei ole niin tärkeä että pitäisi omaa ja varsinkin vauvan terveyttä uhata! :hug:

HotCoffee: Hurjan paljon onnea tuoreelle rouvalle :heart:
 
HOTCOFFEE hurjasti tuoreelle rouvalle onnea=)jospa tuo munkin mies joskus suostuis naimisiin=)

ihan kamala olo nyt ton duunin jälkeen..äsken rupes oksennuskin lentää..saas nähä onko vaan hetkellistä veto veke oloa vai saako täs huomen lähtee johonki lääkäriin...nyt vaan sohvalle peiton alle kun on niin voimaton olo...
 
tietämätön: voihan se olla että sinulla auttaa jos saat kunnolla levätä saikulla vaikka sen pari viikkoa. Kun toisilla se tosiaan menee ohi. Lepäilehän nyt ja mieti aamulla jos tosiaan ois aika ottaa pieni paussi duunista :hug:

Meillä näkyy maksullisia kanavia! Mitä ihmettä :eek: Meil on se kaapelikortti, et liekö sit viikonloppuna sen kautta kanavia muuten vaan auki... *ihmettelee*

Mielettömiä potkuja antaa tää pienin neito! Maha heilahtaa kunnolla kun tässä läppärillä kirjoittelen... Ihanahan se vaan on kun näkyy ja tuntuu :heart: Kyl sitä lopummalla alkaa koskemaan pienimmätkin potkut ja venytykset :snotty:

Pitäis tästä lähteä nukkumaan, niin aamulla jaksais nousta ylös. Paitsi jos tuo mies vaikka tekis tytön aamutoimet, mä heräsin tänään :whistle: Kuitenkin vasta iltavuoroon menee :p

Hyvää yötä ja näkemiin taas huomiseen :wave:
 
SANSE saako udella et mistä sun saikkus johtuu..imleisesti on menny mulla ohi :ashamed: mut vissiin siis ihan jotai raskautee liittyvää kun sillon kattelette uusix..mullekin lääkäri totesi tiukasti viimex kun saikkua kirjotti et ja tätähän voimme sitten jatkaa..noh viimeistää ma sit lääkäriin kun on neuvola...
 
iltaa!
täällä selkä niin kipeä ettei tahdo käveleen päästä, puhumattakaan tästä istumisesta tai makaamisesta... saa nähdä kuinka saan nukuttua, viime yönä oli jo tosi kipeä, otan suosiolla panadolin ennen kuin edes yritän. maha ollut koko päivän kipeä oudosti ja iltaa kohti selkä kipeytynyt.. toivottavasti ei vakavaa. mutta hyvät yöt kaikille! palataan aamulla asiaan!

korppinen

ps. sori kun tuli täällainen valitusvirsi!
 
Huomenta kaikille. :)

HotCoffee : Onnea tuoreelle rouvalle! :flower:

Aivan ihania masuja teillä Luminka, tietämätön, Sanse ja Rinzessa. Kaippa se omakin masu ottaa kasvupyrähdyksen jossain välissä.

Rattaat tulivat vihdoin ja viimein, ja niinkuin Red Dragon sanoi, ovat oikeasti paljon hienommat kuin kuvissa.
Ja kuten arvasin, kyllähän kissat niistä tykkää :D Tosin eivät mene koppaan, mutta siinä päällä kyllä makoilevat.

Jaksamisia teille, jotka sairaslomalla (ja/tai muuten vain huonovointisia ) . Toivotaan että alkaisi olo kohenemaan pikkuhiljaa :)

Yamini + ötökkä 23+0
 
Huomenia!
Liityn kanssa selkäkipuisten joukkoon. Nyt yön jäljiltä jo ihan jumissa. Huomenna ois työpäivä ja vielä viikko töitä ennen kesälomaa. Saapa nähdä kuinka pystyn tän viikon oleen, kun on kanssa fyysisesti rankkaa (kotihoidossa) avustaa/ pukea vanhuksia, vetää tukisukkia lattialla istuen ja puuskuttaen. Aaamut etenkin rankkoja, ja työtahti välillä aika kiree.

Nyt meen aamuteelle ja laitan itteni kuntoo. Sitten asioille.

 
Yamini: Eikös vaan olekin hienot vaunut :D . Ihana kuosi! Ja ne kukat näkyy heijastavan pimeesssä vähäsen.

Täällä ei mitää uutta. Viikot paukkuu ja ite yritän saada vauveliinin hupparia valmiiksi.. Kohta ois toinen hiha valmis.. Sitten pitää tehdä toinenkin hiha.. Päätellä langat ja sitten huppua :D. Jospa se joskus ois valmis.

Red Dragon & Nuppu 23+0 :heart:
 
hot coffee: paljon onnea rouvalle! tule kertomaan kuinka vierailu meni ja miten uutinen otettiin vastaan!:)

täällä vuorostaan riitaa miehen kanssa... :'( aamu meni vielä ihan hyvin, mutta äskön ehotin hänelle sitten yhtä juttua ihan nätisti ja ystävällisesti niin hän tiuskas sitten niin rumasti että pahoitin mieleni eikä pienentäkään elettä anteeksi pyyntöön tai muuhun ja minähän loukkaannuin siitä lisää ja saatiin aikaan kunnon riita. on ilmassa siis ollut kireyttä ilmassa koko loppu viikon, mutta nyt sitten kärjisty riidaksi. ja mua niin ärsyttää kun toinen ei puhu!!! pakenee hetkeksi paikalta ja sen jälkeen kuittaa riidan pienellä eleellä ja itse asiat jää usein puhumatta sillä hetkellä, niihin palataan vasta monen päivän jälkeen, aina ei silloinkaan. harmittaa vaan että aina tulee riitaa... mutta jospa tää tästä. toivottavasti.

selkäkipu vähän helpottanut.

täytyy tästä lähteä pelamaan poitsun kanssa muistipeliä, tuli äskön kysymään niin nätisti, että vieläkö äitillä on paha mieli, että haluaisinko pelata muistipeliä? näki tietysti sen että pahoitin mieleni ja että tuli itku.

mukavampaa sunnuntai päivää kaikille!

korppinen
onhan näillä hormooneillakin osuutensa näihin tunnemyrskyihin...
 
Korppinen: ISO :hug: On nuo miehet sellasia tomppeleita välillä, voisivat yrittää tänä herkkänä aikana tehdä kaikkensa, etteivät pahoita toisen mieltä! Mutta ei ne ymmärrä... Meillä mies kanssa kiukutellut eilen ja tänään ihan älypaljon, ollut kun persiille ammuttu karhu. Ilman syytä :headwall: Kai sillä on "se aika kuusta" :LOL:

Mua kanssa kyllä jotenkin kiukututtaa enemmän ja enemmän päivä päivältä...mikä ihmeen veetutus-vaihde on päällä. :kieh: Kesästressi? Tää loma-aikakin osaa olla monessa perheessä riitasinta aikaa. Harmi sinänsä.

Nyt meen laittaan lahjan valmiiksi ja itteni. Lähdetään kaverin pojan 1v. synttäreille kohta.

Koitetaanhan jaksaa =)
 
Onnea naimisiinmenosta hot coffee :flower:

Mä oon vaan nukkunu, kärsiny kivuista ja nukkunu :kieh: jotku arvot on varmana pielessä, ku oon ihan töttöröö kokoajan. Heikottaa ja pyörryttääki kokoajan. Ja menin sitte äsken pyörtymään lähikauppaan :( perkele :( ja sit viel ku kävelin siit kotiin (on iha lähel) nii jouduin istuu nurmikolle pari kertaa ku rupes sumenee silmis. :( Hermo menee, mut eiköhän ens viikon neuvolas sitte katota arvot... En nyt muista mistä tääl on ees puhuttu vaikka kokoajan käynki lukee, mut on nii tööt olo :$

Rinzessa ja papuRinssi rv.22+4
 
Mie oon tän päivän vaan ollut ja neulonut pienokaisen hupparii. Nyt ois hupun vuoro.. En tiedä ymmärsinkö ohjetta ihan oikein, mutta yrittänyttä ei laiteta :D.

Hellalla on kiehumassa puolukka-vadelmapuuro.. Katsotaan mitä siitäkin tulee :LOL:
 
Rinzessa: Oisko sulla hb vähän alhaalla? Se selittäisi tuota sun oloo... Mutta jos ens viikolla neuvola, niin siellähän se ratkee!

Me tultiin juuri synttäreiltä ja ukko lähti samantein järvelle kalaan. Poika popsii vielä hedelmiä tässä vieressä ja takaan että ennen seiskaa on jo untenmailla. Sen verran villiksi kävi meno synttäreillä, siellä oli synttärisankarin ja meijän jätkän lisäksi 4 n. 1vuotiasta!! Ja kaikkien vanhemmat. :D Meno oli sen mukaista. Poika vielä vanhin kaikista ja lelutkin oli sille sitten mukamas vauvamaisia, niin turhautui aikalailla.

 
Miulla ei oo oikeen ollu kirjotusfiiliksiä, eikä oo kyllä mitään kirjotettavaaka...

Pitää nyt jotain hyvää sanoa tuosta ukkokullasta kun on tullu niin paljon marmatettua... :whistle: Tän viikonlopun on kyllä ollu niin huomaavainen ja osallistunu kotihommiin ja ennen kaikkea ollu pikku-ukkelin kans tosi paljon. Mie oon saanu otta vähän poikaan etäisyyttä välillä. Ihan oon tosin kotosalla ollu, mutta isi on leikkiny ja touhunnu pojan kans. Ulkoiltiinki koko perheella molempina aamuna, seki vähän vaihtelua! Ja poika tykkää kauheesti isin kans touhuilla ulkonakin! Isäntä heräs molempina aamuina ennen kuutta (mikä ihme sitä vaivaa!?!) ja mie sain ottaa vähän rennommin. Tosin eilen sano vasta sitten kun kampeuduin aamupalan laittoon että oisit voinu kyllä nukkua vielä (no, olin jo ihan heränny...) ja tänään hyppäsin pari kertaa kun pikkumies näki painajaisia ja siihen heräännyin kans. Oisin kuulemma tänäänki voinu nukkua. IHME JUTTU!! Mutta en valita! :D

Tänään käytiin naapurissa kyläilemässä ja sain myytyä itse tekemiäni kortteja n. 30 kpl. Ihan mukavasti tuli rahaa! Ja tarpeeseen todella!! Pikkumieski sai karkkirahaa kympin verran (joo, ja ukkeli saa syödä tyyliin yhden tikkarin kuussa...ei oo tuota karkin syöntiä vielä opeteltu). Mutta laitetaan tilille. Isi vie kolikoita ens viikolla pankkiin melkein satasen edestä nyt sitten. Ihan kivasti kertyy noista pikkuhiluistaki vähitellen säästöön. Nuutin ukki laittaa aina käydessään pikkukolikoita ukkelille!

Miulla on selkä vaivannu tänä viikonloppuna ja kylkiluihin alkaa painaa - kirjotinkohan jo tästä, en muista... Mutta ei kauheen pitkään jaksa esim. koneella istuskella. Venytelly oon yrittäny ja vähän verrytelly myös että ei sit lihakset rupeis jumittamaan. Esikoisen aikana vasta kuukauden päästä alko miulla nää selkävaivat, nyt saan nauttia sit näistäki vähän pidempään... :(

Anzkuli 22+3
 

Yhteistyössä