Jes, en ole sokeriongelmainen (paitsi ehkä muuten vaan riippuvainen
) =) Arvot olivat kohdillaan. Hirvee nälkä kyllä siinä hommassa tuli, mut sainpahan neulottua (silmät puoliummessa kun nukutti )... Piti "palkita" ittensä ja kävin kahvilassa kaupassa käynnin jälkeen kahvin ja paninin merkeissä :heart:
Tyttö nousi sängystä kun minä jo olin lähtenyt. Ja hyvin mummon kanssa oli ollut, kiukuttelu alkoi kun minä saavuin kotiin
Eihän sitä toisille passaa näyttää jos suututtaa :kieh:
Eli varmasti hyvin pärjäävät täällä ensi viikonloppuna. Vaikka tottakai jännittää jättää ekaa kertaa yöksi toiselle, mut ihana lähteä miehen kanssa kahdestaan muualle. Eikä tarvitse miettiä joko on neidillä nälkä ja pitää äkkiä käydä jossain ennen kuin alkaa nukkumaan.
Meinataan sit illalla käydä ravintolassa ihan syömässä, ja ihan kaikessa rauhassa =)
Löysin muuten kaupasta
5kg:n mansikkalaatikon, 22,50?! Halvin hinta mitä olen koko kesänä nähnyt. Päällimmäisissä laatikoissa kyllä oli hometta, mutta otin alempaa niin ei ollut. Paitsi kun äsken siivosin niin yhdessä vaan pieni pilkku. Otin ihan tarkoituksella kovempia ja raa'empia kun ne saa hyvin kypsytettyä pöydällä vaikka lautasen päällä ja loput laatikossa. Eipä ollut sitten pehmeitä ollenkaan seassa =)
Luminka