Huomenia..
Taas on lääkäriaika varattuna. Tälläkertaa tohon lääkäriasemalle, makso mitä makso! Mutta toi omalääkäri on niin tyhjän kanssa ja tyly eukko! Meen neljältä, nyt ihan valtava paine koko päässä ja niistäessä järkky kipu. Aattelin samalla kertoo mun selkäsärystä ja paineen tunteesta, jos se vaikka voi kirjottaa saikkua sinne ens torstaille saakka kun neuvolalääkäri. En meinaan pysty tekeen yhtään iltavuoroo tässä kunnossa (siis vaikka ilmankin flunssaa)..On myös mennyt ihan pilalle kohta 2viikkoa lomasta
Ja tästä odotuksesta, en eilenkään huomannut ollenkaan että pikkukamu ois liikkunut...sitten aamulla ihan paniikissa kopsuttelin sille, niin onneksi potkaisi takas :heart: Johan pienikin stressaantuu tästä touhusta.
Kestovaipoista: Ostin (tai on vielä maksamatta) ystävältäni vastasyntyneelle sopivia vaippoja (ilm. niitä kuoria ja imuja) kokeeksi. Oon kanssa ihan pihalla kuinka osaisin niitä käyttää. Pitänee alkaa perehtyä. Mutta kuten ystävänikin, käytän varmaan rinnalla ihan tavallisiakin esim. öisin. Säästöähän siinä tulee joka tapauksessa, jos muutamankin vaipanvaihdon päivässä pärjää kestolla. =)
Minttu.maaria: Olikos sulla supparit tehneet jo tuhojaan? Ja onko ne oikeen kivuliaita.. En oo kuullut että nitrolaastaria ois määrätty, mutta kaipa se on sitten avuksi. Kyllä sitä aina hämmästelee kaikki mitä lääkärit keksivät. Mutta ehkä heidän sanaan tarvii vaan uskoo.
Vaikka kivahan se ois aina kuulla että jollain kokemusta asiasta.
Mullekin määrättiin silmätulhedukseen oftan akvakol-tippoja ja tippojen selostuksessa luki: raskauden aikana, käytöstä neuvoteltava lääkärin kanssa.. Ei meillä lääkäri paljon neuvottele, on ihan huolettoman oloinen, vaikka mun neuvolalääkäri. Välillä tuntuu ettei ees ota selvää, onko turvallista käyttää tms. Siksi tänään aattelin luottaa tuohon yksityiseen, kun sillä hiukan eri ote asiakkaisiinsa.
Mukavaa päivänjatkoa kaikille!!
Helmi