Äiti88 kiitos liina-infosta =) Meillä oli tytön kanssa käytössä kantopussit, joita mieskin suostui käyttämään, emme ostaneet sidottavaa liinaa, koska mies ei ois suostunut sitomista opettelemaan (putkiaivo
), mutta nyt ajattelin uudelle tulokkaalle jonkinmoisen sidottavan liinan hommata.
Kestovaippoja meillä ei myöskään käytetä tuon ukonretaleen vuoksi, jäisi kaikki vaippahommat pyykkäyksineen päivineen muuten minun kontolleni, joten kertiksilla mennään. Tytöllä ollut liberot käytössä, pampersit vuosivat aina.
Itse olen vielä opiskelija ja mies ammatiltaan automaatioasentaja. Nimimerkkini.. No, jospa uskallan kertoa
Mies vannotti etten kellekkään kerro, mutta mähän vain kirjoitan...
Eli mies oli nähnyt unta pienestä punaisesta kuutista, joka muutti meille, näki unen juuri ennenkuin saatiin tietää, että odotan esikkoa.. Jotakin noloa vissiin tuossa jutussa, väittää enteeksi, sillä myös ennen kuin tehtiin testi tähän raskauteen, hän näki saman unen. Oisko tuo toinen tyttö sitten tulossa :heart: Niin ja härnäsin miestä tuon unen jälkeen aina kuuttipieneksi
Täällä ei vauva-uintia ole, lähin uimahalli on varmaan 70km päässä.. Kovasti oisin tykännyt sellaiseen mennä, mutta eipä maha mittää kun tänne susirajan taakse on asetuttu..
Hirveästi huolettaa, kun ei tunnu kunnolla vielä vaavin liikkeet.. Joskus olen jotakin tuntevinani, mutta... Miksi pitää olla tämmöinen idiootti, että miettii aina pahinta kaikessa..
Onko täällä ketään jolla olisi kokemusta lapsen maitoallergiasta? Meillä esikolla todettiin vasta, ja olen ihan pihalla koko touhun kanssa, varsinkin kun lekurin ohjeet ovat ihan mitä sattuu..
Nyt imurointihommiin!
KuuttiPieni & Hemuli