keiju: Ihanalta näyttää sun masu! Tuli ekaks mieleen täyteen puhallettu ilmapallo =)
Mä kans mietin mitkä kengät siskon rippujuhliin juhannuksen jälkeen.. Pitää kattoo miten vanhat menee jalkaan. Mulla ois hääkenkäni vielä tallessa, jospa ne menis kun ihanan valkeat ovat
reginarento: Sama juttu, ei vois jääkiekko vähempää kiinnostaa |O Onneks ukko oli just yövuoroissa niin telkku sai pysyä kiinni mun puolesta
RD: Hyvä se on typyt pienestä pitäen opettaa kotihommiin =) Minkäs ikäisiä olivatkaan? Mä muistan omasta lapsuudesta että me oltiin aina innolla siivoamassa äidin apuna =) Ja kyllä minä omani myös opetan auttamaan kunhan vähän kasvavat.
Eilen illalla pikku sintti innostui heilumaan kunnolla =)
Yöllä sitten näin unta että kunnon potkuja jo tuli. Aamulla olin ihan sekaisin, et oikeestiko jo niin kovasti laittoi menemään
Meillä taas vaihteeks kaikki nukkuu.
Neidin kanssa herättiin vasta lähemmäksi puoli yhdeksän
En muista milloin olisi noin pitkään nukuttanut, yleensä ottaa 12h yöunia, nyt jopa 13h. Eipä siinä, sain itekin kunnon unet nukuttua.
Laitoin tuossa verhoja pesuun, iltapäivällä olisi sitten silitysoperaatio. Pitäisi imuroida kunhan mies parin tunnin päästä kömpii sängystä. Onneks on enää yksi yövuoro ja sitten on 6 päivää vapaalla
Juu, taidan tästä kohta lähteä liinavaatekaappia järjestämään, tulee vaan viskeltyä sinne minne vaan mahtuu
Luminka ja piiperö 16+1