Huh olipas tullut tekstiä
Kummeista oli ekana juttuu.Mielessäni olen vähän asiaa pyöritellyt mutta vielä ei mitään ole päätetty.Esikoisen kummeista vain minun sisko pitää aktiivisesti yhteyttä eli hänen kohdalla harmittaa tuo kummien valinta
Kuopuksella on aivan ihanat neljä kummia,kolme naista ja yksi mies.Oma siskoni ja miehen sisko ja sitten meidän ystäväpariskunta.
Kummankin perheestä on vielä käytettävissä minun pikkuveli,miehen pikkuveli ja miehen isoveli vaimoineen.Eli vaihtoehtoja on mutta en tiedä mihin ratkaisuun tullaan.Itse haluaisin oman pikkuveljeni ja mies oman pikkuveljensä mutta sitten on aika mies voittoinen kummi valinta :| Ja entäs jos tämä vauva onkin tyttö
Miehen isoveljestä minä en henkilökohtaisesti tykkää mutta vaimon kanssa olen hyvä ystävä,aika kinkkinen tehtävä |O
Suppareista Harjoitussuppareita on alkanut päivisin tulla eli kun enemmän touhuaa niin huomaa.
Jälkisuppareita oli vähän kuopuksen aikaan eli helpolla pääsin niissä
Toivottavasti myös tämän kolmannen aikaan
Imettänyt olen kumpaakin vain semmoisen 4 kk,maito loppui ja en kertakaikkisesti tykännyt imettämisestä joten lopetin sitten.Neuvolassa ei onneksi mitenkään paasattu että pitäisi imettää vaikka olisi miten vastanmielistä itsestä,sanoi vaan että jos olen asian kanssa itse sinut niin se on pääasia =) ja ettei siitä kannata potea huonoa omaatuntoa vaikka muutama "kaveri" yrittikin saada minulle leiman että laiminlyön lapsiani :ashamed:
Olen iloinen muitten puolesta jotka jaksaa/pystyy imettämään lapsiaan,minulle se ei sopinut edellisten kohdalla mutta aijon kyllä imettämistä taas kokeilla,ehkä minäkin nyt löydän sen imettämisen ilon =)
Niin ja mahallaan en pysty nukkumaan,painaa masua nii inhottavasti :/ ja itsekkin tykkään nukkua yleensä mahallaan.Kaverin kanssa on ruvettu miettimään sänkyä missä reikä mahan kohdalla
Itseä TAAS mietityttää onko tuolla masussa elämää :/
Rupeaa jo itseäkin inhottamaan tämä jatkuva epävarmuus....
Mutta onneksi tänään tulee Suomen matsi ja alkaa viikonloppu
Huomenna ajattelin pihistää itselleni omaa aikaa ja suunnata kaupungille shoppailemaan
Hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille :flower: