täällä jos ei joka päivä ehdi käymään tulee tosi paljon luettavaa ja tippuu jo aivan kärryltä!
Kiitos
Luminka ja
Pöppiäinen kun vastasitten silloin pari päivää sitten niihin mun supistus huoliin.
Kyllä se sitten sieltä vaikutti että ennenaikaisista suppareista oli kyse. Siis kuulun luultavasti sellaiseen riskijoukkoon että on oltava varovainen, ettei noita supistuksia todellakaan tulisi lisää vielä tässä vaiheessa ja sitten myöhemmin ettei synnytys lähde käynnistymään liian aikaisin. Lääkäriin pääsen valitettavasti vasta ens viikolla ja oon tässä pari päivää (ja yötä) pelännyt että jos vauvalla ei olekaan kaikki hyvin. Kunpas pääsis edes kuuntelemaan sydänääniä!!
Ihme etten ollut aikasemmin kuullut, mutta juttelin sitten äitini kanssa joka kertoi että hänellä oli samanlaisia ongelmia. Isoveli meinasikin syntyä 2kk etuajassa ja samanlaisia tosi aikaisia supistuksia oli siis äidillänikin...
Ärsyttää jos tässä joutuu varomaan kaikkea pientäkin fyysistä rasitusta! (<eipä tee hyvää parisuhteellekaan!!
)
Miehistä kun on puhuttu, meillä ei vauvaa vielä ole, mutta muuten meillä mies auttaa aivan kaikessa ja on monesti mua ahkerampikin kotitöissä! En olisi kyllä ikinä selvinnyt näitä 3 kk kaiken pahan olon kanssa jos mies ei olisi tarjoutunut laittamaan ruokaa, siivoamaan, silittämään ja pesemään vaatteita aina välillä. Muutenkin on kyllä aivan supermies. :heart: :heart: Saa nähdä miten vauvan kanssa menee! Siitä hänellä ei ole mitään kokemusta eikä ole muuten ollut ikinä kiinnostunut vauvoista, kun mulla taas on vastasyntyneen hoidosta jo kokemusta.
En tiedä onko tästä ollut puhe jo aikasemmin, mutta mietin tässä
onko monilla jo Nimet valmiina tyttöä tai poikaa varten? Meillä on mielessä nimi pojalle, mutta tytölle ei meinaa millään löytyä sopivaa. Pojallekin on vasta eka nimi, ei olla vielä edes mietitty toisia nimiä!