Nyt tulee vaan omaa napaa (.)....
No niin menin sitten tilaamaan sen Angelsounds kotidopplerin....Olen tosi tosi pettynyt koko värkkiin
Ei sieltä kuulunut mitään sydänääniä eikä oikein muuta kuin jotain pulputusta...omaa suolentoimintaa vissiin :/ En edes oikein tiedä miten sitä käytetään..olin kyllä selällään ja hiljalleen sitä liikuttelin pitkin massua..oliko tuo asento kenties väärä?
Näinhän siinä kävi kuten arvasin, että menin aivan paniikkiin kun ei kuulunut mitään sydänääniä, vaikka laite lupaa ne kuuluvaksi viikolta 12 eteenpäin. En kyllä koske koko laitteeseen, ennen kuin joskus loppuraskaudessa! Sitten se on varmaan ihan kiva.
Mut en tiedä...jos niitä sydänääniä ei saa kuuluviin, niin pelkää heti että vauva on kuollut
Mulla tuli tuosta sellainen kamala paniikki ja sitten kun mulla on ollut nyt sellaisia viiltäviä kipuja, ei kovia, mutta sellaisia omituisia niinkuin häpyluussa, niin oli pakko soittaa tänään gynelle ja pääsin sinne onneksi heti pelkojeni kanssa. En kyllä kehdannut sanoa, että tuommoisen dopplerin menin hommaamaan:ashamed:
Ne oli siellä tosi kivoja, vaikka itkua tihrustin ja valittelin et kun tää mahakaan ei kasva eikä tunnu yhtään raskaanaolevalta, kun ei ole mitään oireita. Gyne tutki kaikki, sisätutkimuksella ja ultralla. Kohdunsuu on tiukasti kiinni ja emättimen ph on kanssa hyvä.
Ultrasi vauvankin vielä ja siellä se sydän sykki ja pikkuinen liikuskeli. Pituuttä hänellä on nyt 14 cm. Kyllä helpotti kun pääsin heti sinne! Vaikka itestä tuntuu, et ylireagoin vaan, niin siellä ei suhtauduttu ollenkaan silleen vaan otetaan kaikki huolet tosissaan. Gyne sanoikin, et hyvä kun tulin ja pitääkin heti soittaa, kun on ongelmia. Ensimmäisessä raskaudessa on kaikki muutenkin niin uutta. Kaipa nuo kivut on sitten jotain kasvukipuja?
T: Kuunkulta ja pikkuinen rv 14+6